EPF
Nie wiesz jaki model e-papierosa wybrać, który atomizer będzie pasował do danego zasilania? Zapytaj.
Regulamin forum: Przypominamy, że zgodnie z ustawą o ochronie zdrowia (...) zakazane jest publiczne zachęcanie do nabywania lub używania papierosów elektronicznych lub pojemników zapasowych. Jednakże nikt nie zabrania dzielenia się prywatnymi, subiektywnymi opiniami na temat produktów.
By Babata
Witam, szukam opinii na temat papierosów usta-płuca. Aktualnie posiadam alpha mini i powiem szczerze że jestem zadowolona z użytkowania mam tylko jedno ale słaba bateria. Czy ktoś mógłby mi polecić coś z bardziej wydajną baterią?
PS. Alpha to mój pierwszy e-papieros, wcześniej paliłam papierosy
Awatar użytkownika
By Cinmar
Polecić nie.
Nie ma tak łatwo. Masa rzeczy była wałkowana na forum wielokrotnie. Poczytaj, przyjdź z konkretnymi pytaniami, wtedy być może coś zadziałamy.
By Babata
Jestem totalnie zielona w tym temacie, dlatego też prosiłam o poradę na tym forum ale jak widać są tu tylko wielbiciele dużej chmury...
Awatar użytkownika
By Cinmar
Babata pisze:Jestem totalnie zielona w tym temacie, dlatego też prosiłam o poradę na tym forum ale jak widać są tu tylko wielbiciele dużej chmury...

Nooo, zwłaszcza ja (i nie tylko) z syreną i grzałką >1 om :lol:
Nie udało Ci się nikogo podpuścić do podania gotowca ;)
Jak jesteś zielona, to poszukaj i poczytaj, takich tematów jest masa. Tym razem księżniczka nie dostanie wszystkiego na tacy. Mamy weekend, więc kelnerzy mają wychodne.
Puch dał bardzo dobry trop, sprawdź go. W razie wątpliwości pytaj o konkretny sprzęt, pomożemy.
Chyba że bardzo, ale to bardzo Ci się nie chce, to nam tym bardziej.
By mattoid1973
Tak sobie tylko głośno myślę, ale...
Małolaty zwęszyły, że niewiele się tutaj dowiedzą, więc podają się za kobietę i już w pierwszym poście jest zastrzeżenie, że "paliłam papierosy".