EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By CharlesVane
#1895439
Witam, to mój pierwszy post a więc witam wszystkich, e-papieros pale juz kilka ładnych lat, ale zawsze miałem zwykłe na przycisk, nie znam się, kupiłem P1 LOOP i tam idzie nastawić napięcie od 3.4V do 4.8V, oczywiście idzie wyczuć większą chmurę na wyższym napięciu, ale co jeszcze może się zmienić? Czy mocniejsze podgrzanie płynu szkodzi ?
By Krasnal45
#1895442
Najpierw czytamy, potem pytamy, na końcu kupujemy. Ty zrobiłeś dokładnie odwrotnie. Najpierw kupiłeś, teraz pytasz, a czytanie pewnie boli?
Awatar użytkownika
By PucH2
#1895444
P1 LOOP to brzmi dumnie jak android. Zanim się zatrujesz i tak się zepsuje pewnie ten LOOP. Więc masz z bani, jeden problem mniej.
By Krasnal45
#1895445
A czego oczekujesz od nas, porady? Odnośnie czego?
Odpowiem Ci na Twoje pytanie skoro już pytasz. Mocniejsze podgrzanie płynu Ci nie zaszkodzi. Dużo wcześniej zostaniesz ostrzeżony pewnym zwierzakiem.
By CharlesVane
#1895447
"Dużo wcześniej zostaniesz ostrzeżony pewnym zwierzakiem" Co ??

P1 LOOP nie wiem , taki jest napis, pisałem, że się nie znam ;/
Awatar użytkownika
By DorotaM
#1895448
CharlesVane, dlaczego więc przed zakupem nie odwiedziłeś tego forum? Błąd.
No dobra. Zespół grzewczy 1,6 więc ustaw dla niego okolice 3,8V i to byłoby na tyle z porad.
Większe napięcie to większe obciążenie dla tej grzałki i krótszy jej żywot a dla Ciebie bardziej gorąca chmura,możliwość nagłego spotkania z bobrem (spalony vel przypalony nośnik w grzałce w skrócie spalenizna czyli super smak)
oraz zwiększona częstotliwość wymiany grzałek. Szkody większej pewnie nie zaznasz, ale i szczęścia raczej też nie.
Więc jak masz możliwość to rozwiąż ten związek, bo przyszłościowy to on nie jest.
Awatar użytkownika
By bulit73
#1895449
Jaką masz tam grzałkę? Bodajże 1,6 oma. Ustaw napięcie w granicach 4,0 volt i będzie dobrze.
By CharlesVane
#1895452