EPF
Akumulatory stosowane w e-papierosach.
By Busia
#1895252
Witam. Potrzebuję informacji na temat akumulatorka do Smok Priv V8 Kit. Nie znam się kompletnie na tym a jest tego pełno i ceny bardzo zróżnicowane.
Wiem, że potrzebny jest 18650. Na co zwrócić uwagę przy zakupie. Jaki będzie odpowiedni do tego e-papierosa?
Bardzo proszę o pomoc
Awatar użytkownika
By bulit73
#1895253
Busia pisze:Wiem, że potrzebny jest 18650. Na co zwrócić uwagę przy zakupie. Jaki będzie odpowiedni do tego e-papierosa?

Kupować ze sprawdzonego źródła.
Sony VTC5, VTC6
Samsung 30Q, 25R
LG HG2
Awatar użytkownika
By bulit73
#1895257
Busia pisze:Czy każdy jeden Pan poleca

Na forum sobie nie Panujemy :wink: Tak każdy z nich.

Jak coś kolega na forum, też sprzedaje i to w dobrej cenie re-sprzedam-wysoko-pr-dowe-sony-vtc5a-35a-2-6ah-16z-wysy-ka-max-8-t128063.html
Jeżeli chcesz więcej niż jeden, to warto skorzystać.
Awatar użytkownika
By bulit73
#1895259
Nie ma określonych ram czasowych. Wszystko zależy na jakiej mocy się wapuje. Im wyższa, to akumulator trzyma krócej.
Dobrze jest mieć więcej niż 1 sztukę a do ładowania, ładowarkę zewnętrzną. Aku się kończy, zmieniasz a zużyty ładujesz.
Awatar użytkownika
By bulit73
#1895262
Ważne, jak byś kupowała ładowarkę zewnętrzną. Musi być mikroprocesorowa i ładować akumulatory li-ion.
By Busia
#1895263
Mam ładowarkę do akumulatora akurat w domu, ładowany był tam właśnie aku 18650. Mam nadzieję że jest odpowiednia. Nie znam się na tym, ale mąż twierdzi że jest ok.
By Busia
#1895290
To jest napisane na ładowarce
Li-ion
Battery Universal Charger
jia-xin
Input: AC110-220V
47-63HZ
Output: 3,7V/450mA
End-of charge voltage
4,2V +|- 1%
By mattoid1973
#1895291
A jakiś producent przyznał się do tej ładowarki? Przyzwoite ładowarki można kupić za niewielkie pieniądze i czasem nie warto ryzykować ładowania "niewiadomoczym".
By Busia
#1895292
Albo jia-xin albo żaden.
Ładowarka ta jest od lasera (taki zestaw jest) i z aku w laserze nic się nie dzieje.