EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By MyDamianek
#1835063
Mam problem z wyborem grzałki do zeus rta , a mianowicie , chciałbym żeby dobrze oddawała smak i działała na około 25 w . Zależy mi na chłodnej chmurce . Najlepiej żeby była łatwa do skręcenia bo jestem zielony w skręcaniu grzałek :)
By Dzwonu
#1835080
No to może Geekvape N80 fused clapton wire 30GA*3+38GA. Drut jest mega miękki, szybko się nagrzewa, bardzo łatwo się z niego robi grzałki, dostępny w najlepszym sklepie.
By Dzwonu
#1835097
No właśnie nie, drut drutowi nierówny. Ja po walkach z grubymi claptonami znalazłem złoty środek.Cienkie rdzenie i owijka, szybki start, chłodny parownik. Zresztą temat kilkukrotnie był wałkowany na forum. To są moje odczucia, może inni lubią grubsze. Ale fakt jest taki, że gruby drut równa się więcej mocy do bujnięcia grzałki.
Awatar użytkownika
By tabacznik
#1835157
Obecnie na Battlestar RTA mam skręcone grzałki z Kanthalu A1 26ga+Ribbon Twisted Wire. 2 x 7 zwojów (chyba) na 3mm, co dało mi 0.44 Oma. Ogółem drut wygląda jak skrętka taśmy z drutem. Dobrze się kręci, bez wcześniejszego opalania palnikem. Co do nagrzewania. Przy 28-32 W rozgrzewa się powoli, ale i tak mam nawyk 2-3 krotnego pulsowania przyciskiem, przed zaciągnięciem się.
Awatar użytkownika
By TooCruel
#1835359