EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By Opium85
#1886964
Witam !
Wiem, że pewnie powielę temat , ale nie potrafię odszukać informacji .
Proszę powiedzcie mi od jakiego produktu zacząć. Nie znam się kompletnie.
Palę od 18 lat , myślę, że najwyższy czas spróbować przeżucić się na e -fajkę.
Dziś odwiedziłam kilka punktów w marketach , tam polecają tylko volisha , no bo tylko to mają w asortymencie. Na forum opinie złe.
Więc co kupić na początek? Najlepiej do 200zl . MTL dla kobiety:)
Awatar użytkownika
By tabacznik
#1886972
Joyetech Ego AIO, Joytech Exceed, Smok Nord. Przy pierwszych dwóch podach, można się nawet pokusić o 2 sztuki, plus zapasowe grzałki do nich. Lepiej mieć dodatkowe zasilanie, gdy pierwsze się rozładuje np. w pracy lub coś. Nord to koszt ok. 130 zł, więc na dwie sztuki nie wyda założona kwota. Zawsze zostaje, możliwość podładowania od powerbanka, lub innego zasilania zgodnego ze specyfikacją producenta :)
Awatar użytkownika
By E-Styx
#1886980
Opium85 pisze:Witam !
Proszę powiedzcie mi od jakiego produktu zacząć. Nie znam się kompletnie.
Palę od 18 lat , myślę, że najwyższy czas spróbować przeżucić się na e -fajkę.


Zaczynać nie od produktu, tylko od wieczoru poświęconego na poukładanie sobie wszystkiego w głowie. Zastanowienia się, czy się chce rzucić, czy się chce spróbować. Przemyślenia kwestii finansowej i uświadomienia sobie ile miesięcznie kasy szło z dymem. U mnie było to około 60 paczek, wiec jednorazowy wydatek rzędu 200 czy nawet 400 pln nabiera nieco innego wymiaru.
Uświadomienia sobie, że sprzęt bezawaryjny + dobrze dobrana ilość nikotyny w liquidzie praktycznie gwarantują sukces. Przy minimalnym nakładzie woli, bo gdy odpadną niedogodności objawów odstawienia nikotyny, to reszta idzie praktycznie bezboleśnie.