EPF
Zdrowotne aspekty e-palenia.
By anonymous5050430
#1885799
Od paru dni przy wapowaniu p4 gentleman 18, czuje goraco na policzkach, przy wiekszych ilosciach trzese sie jakbym byl bez kurtki w zimie + zimno na ciele, a nawet niepokoj i zawroty glowy. O CO CHODZI? to jest moj ulubiony olejek ktory uzywam juz z pol roku a wczesniej takich rzeczy nie bylo... a potrafilem takie dymy robic ze musialem machac reka zeby rozgonic chmure gdy ogladalem tv :D
(wiem ze cos musi byc z grzalka na rzeczy (kupie nowa), bo smak i ilosc dymu zmniejszyla sie a do tego mam zgage, ale DLACZEGO robi mi sie cieplo na twarzy i te inne objawy)

na samym poczatku probowalem liqueen ale dusil mnie mocno wiec wywalilem do kosza
Awatar użytkownika
By bulit73
#1885800
To nie przychodnia, idź z tym do lekarza.
Awatar użytkownika
By bulit73
#1885900
anonymous5050430 pisze:uprzejmie prosze o link! bo nie w temacie

Czekasz aż wszystko zrobimy za ciebie? Zacznij czytać forum liquidy-f497.html
By Vera
#1886015
To wygląda na przedawkowanie nikotyny, ile ty tego liquidu 18 mg wapujesz na dobę? Wcześniej nic się nie działo, ale nikotyna się gromadzi w organizmie, jeśli nie robi się przerw, tylko cały czas dokłada do pieca.
Mnie wystarcza 18 mg na dobę, nie trzeba wiele nikotyny, by zaspokoić głód.
Cieknacy merlin mini i brak smaku

Witam wszystkich. Mam problem od paru dni a mianow[…]

"Atomizer short" problemy z tesla wye

Witam, mam problem bo pokazuje mi sie napis"[…]

TFV12 jaka bateria

Witam, Mam atomizer Smok TFV12, baterie miałem od […]

Bierne palenie

Czy wapowanie przy małych dzieciach jest dla nich[…]