EPF
Akumulatory stosowane w e-papierosach.
By meteor4455
#1885887
Witam serdecznie. Jestem nowicjuszem i mam pytanie.
Kupiłem dzisiaj 2 aku. Samsung sdiem INR18650-25R M i taką prostą ładowarkę na usb. Mod "mówi że aku są rozładowame , więc ładowarka. ładują się przeszło 4h wkładam do moda i dalej wiadomość że nie są naładowane. Jaki może być problem ?
W sklepie przez chwilkę mod chodził na tych aku .
By meteor4455
#1885895
Proszę jak ktoś może to odpowiedzcie . Teraz ładowarka pokazuje kolor zielony czyli naładowane, wkładam do moda i dalej nic. Pokazuje wiadomość " sprawdz baterie" i po chwili wyłącza się .
Awatar użytkownika
By bulit73
#1885899
Co za zasilanie masz?

p.s. Nie pisz posta pod postem, jeśli jest możliwa edycja.
Awatar użytkownika
By bulit73
#1885902
Nie masz drugiego kompletu, żeby sprawdzić samego moda?
By meteor4455
#1885906
No nie. ale w sklepie normalnie chodził na tych aku tylko były rozładowane. jak wlazłem do domu to spróbowałem buchnąć i rozładowały się bardziej więc zacząłem ładować.
Awatar użytkownika
By SuwMar
#1885907
@meteor4455 to naładuj te akumulatory w innej ładowarce, bo z tego co piszesz to wina ładowarki. Jaka to ładowarka?
Awatar użytkownika
By bulit73
#1885909
Idź jutro do tego sklepu i niech sprawdzą ci akumulatory i ładowarkę.
Awatar użytkownika
By SuwMar
#1885910
Jeżeli nie masz miernika żeby sprawdzić aku, to bez drugiego kompletu lub drugiej ładowarki się nie obędzie.
By meteor4455
#1885912
Na samym początku tak i nie ładowało. Jeszcze jedno. W trakcie ładowania ze dwa razy wyciągałem aku z ładowarki żeby sprawdzić czy się ładuje. Może coś nakombinowałem ?

nie wiem o co chodzi ale po kilku próbach coś pykło, teraz pokazuje że są naładowane nie wiem o co chodzi ??????
Ostatnio zmieniony 12 mar 2019, 20:06 przez meteor4455, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By bulit73
#1885915
meteor4455 pisze:W trakcie ładowania ze dwa razy wyciągałem aku z ładowarki żeby sprawdzić czy się ładuje. Może coś nakombinowałem ?