EPF
Co z czym i jak mieszać.
By xkubanx
#1879471
Tam można tylko shoty a ja myślałem o większych ilościach no i nie ukrywam tam tanio nie jest. Najbardziej zależało by mi na mocy 36mg/ml. Macie jakieś źródełko?
By xkubanx
#1879474
Czyli w polszy nie da rady mocniejszej no okej rozumiem. A jeszcze takie pytanie jeżeli mam 1l glicerolu i 1l gliceryny i chce zrobić lq o mocy 3 na bazie 50/50 PGVG to ile nikotyny jakiej mocy muszę dodać? Jestem zielony pierwszy raz będę robił i nie za bardzo ogarniam ten kaukulator co jest na necie.
Awatar użytkownika
By wertjacek
#1879477
Tak na początek.Nie zaczynaj rozrabiania od tak dużych ilości płynu.
Skoncentruj sie na 50-100ml bazy i do tego nikotyny.Reszte przechowuj i rozrabiaj kiedy jest potrzeba.
By xkubanx
#1879479
Wiadomo nie zrobię odrazu z wszystkiego ale kupując taka ilość dobra cena wychodzi. A wy robiąc kupujecie shoty z neta czy jakieś większe ilości bo tanio gdzies są?
By Staszek.S
#1879486
xkubanx pisze:Czyli w polszy nie da rady mocniejszej no okej rozumiem. A jeszcze takie pytanie jeżeli mam 1l glicerolu i 1l gliceryny i chce zrobić lq o mocy 3 na bazie 50/50 PGVG to ile nikotyny jakiej mocy muszę dodać? Jestem zielony pierwszy raz będę robił i nie za bardzo ogarniam ten kaukulator co jest na necie.


Po 1 - jeśli masz 1L glicerolu i 1L gliceryny a chcesz zrobić bazę 50/50 to musisz do tego dokupić jeszcze 2L glikolu...
po 2 - wpisz w google ustawa TPD - i nagle to co wolno i czego nie wolno stanie się jasne...
po 3 - nie zadałeś sobie nawet odrobiny trudu by cos przeczytaćna ten temat, lub przypomnieć sobie materiał z matematyki z klasy 6 podstawówki... choć mam wrażenie że ta 6 klasa to raczej niezbyt dawno była, co prowadzi do kolejnego wniosku - forum jest dla osób pełnoletnich, które szukają pomocy w pozbyciu się nałogu nikotynowego)

Wybacz sceptycyzm
Awatar użytkownika
By wertjacek
#1879488
Staszek.S pisze: