EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By Damiano99
#1870788
Witam. Stała się taka sytuacja: na podłodze leżał mój e papieros (Smok X8) i akurat wtedy wylałem napój ze szklanki... Pomyślałem sobie że wszystko dobrze, wytarłem e-fajke i odstawiłem. Po jakimś czasie postanowiłem iść pobuchać z niego. Po pierwszym zaciągnięciu się wiedziałem, że jest coś nie tak. Zamiast dobrego smaku liquidu czuć bardziej ten napój. Co w takim przypadku mam zrobić? Od razu pisze że jestem zielony w tym temacie a e-fajke mam od niedawna. Z góry dziękuję za odpowiedź :-D
Awatar użytkownika
By PucH2
#1870789
Jaki to był napój?
Awatar użytkownika
By PucH2
#1870793
To dobry smak, wapuj dalej do zmiany grzałki.
By Damiano99
#1870804
Z tym dobrym smakiem to nie do końca się bym zgodził. Ochydnie smakuje... Ale z grzałką nic by się nie stało albo z całym sprzętem?
Awatar użytkownika
By PucH2
#1870805
Wyrokować sprzętu nie będę, lecz przy tych objawach opisanych długo nie posłuży. Elektronika zasłużyła na porządną kąpiel w IPA. Tylko czy to smokowi posłuży a nie go dobije? Osobiście bym czekał na naturalny zgon, i utylizował. Co do samej grzałki to i tak trzeba ją wymieniać. Wtedy przegląd i płukanie parownika.
By Damiano99
#1870809
Z elektroniką raczej nic się nie stało. Chmury takie same właśnie poza tym smakiem... Mam nawet wrażenie, że czuć odrobinkę poprawę. Czytałem gdzieś że grzałkę do wrzątku wrzucić ale czy to by pomogło zabić ten smak?
By matix35v
#1870811
Mozna wymienic na nowa ale mozna też pozbyć sie smaku napoju myjac ciepla wodą albo moze sproboj odparowywac po trochu i moze zniknie

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
By Maskota
#1870812
Wszelkie mycie i gotowanie grzałek to metoda tylko na dotrwanie do nastepnego dnia żeby kupić nowa grzałke. Bo smak z takiej jest wątpliwej jakości.

Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
By Damiano99
#1870817