- 25 lip 2017, 12:46
#1796240
Witam.
Posiadam do Was pytanie odnośnie gwarancji w esmokingworld. Do tej pory zawsze nie było problemu i zawsze wymieniali sprzęt na nowy. Niecały rok temu kupiłem Provoga Venture 3 Pulse. Pierwszy raz wpadło gniazdo ładowania - wymienili, następnie był problem z ładowaniem - wymienili, teraz znów wpadło gniazdo ładowania. Podobno za 3 razem mogę domagać się z tytułu rękojmi zwrotu pieniędzy na nowy zestaw. Czy miał ktoś z Was kiedyś taką sytuacj, albo pracuje w tej firmie ? Odbywa się to bez problemu tak jak z wymianami czy jednak jest z tym już problem ? Nie chcę zostać bez epapierosa na miesiąc czy ile i się z nimi "szarpać" o ten zwrot, ale z drugiej strony nie chcę kolejny raz tego samego, bo jednak uważam, że to przesada, żeby sprzęt za 250 zł w przeciągu niecałego roku już 3x był zepsuty. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam
Posiadam do Was pytanie odnośnie gwarancji w esmokingworld. Do tej pory zawsze nie było problemu i zawsze wymieniali sprzęt na nowy. Niecały rok temu kupiłem Provoga Venture 3 Pulse. Pierwszy raz wpadło gniazdo ładowania - wymienili, następnie był problem z ładowaniem - wymienili, teraz znów wpadło gniazdo ładowania. Podobno za 3 razem mogę domagać się z tytułu rękojmi zwrotu pieniędzy na nowy zestaw. Czy miał ktoś z Was kiedyś taką sytuacj, albo pracuje w tej firmie ? Odbywa się to bez problemu tak jak z wymianami czy jednak jest z tym już problem ? Nie chcę zostać bez epapierosa na miesiąc czy ile i się z nimi "szarpać" o ten zwrot, ale z drugiej strony nie chcę kolejny raz tego samego, bo jednak uważam, że to przesada, żeby sprzęt za 250 zł w przeciągu niecałego roku już 3x był zepsuty. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam