EPF
Co z czym i jak mieszać.
By Zyla
#1867383
Witam jestem początkującym chemikiem. chciał bym się upewnić w swoim rozumowaniu. czy jeśli kupie po 100 ml pg i vg po wymieszaniu otrzymam baze 200 ml 50/50 o mocy 0 mg/ml. Jeśli chcę uzyskać liquid o mocy 6 mg/ml muszę do tego dodać np 100 ml bazy nikotynowej o mocy 18 mg/ml tak obliczył kalkulator:) do tego jakiś aromacik i gotowe??ilości są poglądowe wiem że muszę najpierw zrobić kilka próbek w małych ilościach. A może na początek kupić jakiś gotowy premix i wymieszać go z bazą nikotynową dodam że będę robił to po raz pierwszy. z góry dziękuję za pomoc.
By Krasnal45
#1867387
Kalkulator dobrze Ci wyliczył. Pamiętaj tylko, że po dodaniu aromatu, liquid powinien kilka dni odstać i się przegryźć.
Z premixem również możesz spróbować, ale to droższa opcja.
Awatar użytkownika
By Vause
#1867525
Z tych 18mg/ml to chyba bez większej różnicy, przynajmniej ja takich nie zauważyłam.
W bardzo popularnym sklepie na "e" takie dostaniesz w fajnej cenie.
Awatar użytkownika
By DasNiko
#1868274
Ja liquidy robię przy pomocy Vape Toola, w barmanie lq uzupełniam informacje i wpisuję różne kombinacje cyferek, aby uzyskać daną moc.

Masz tu taką ściągę:

Na 100ml liquidu o mocy 3mg/ml potrzeba 83,5ml czystej bazy z aromatem I 16.5ml shotów

Na 100ml liquidu o mocy 6mg/ml potrzeba 66,5ml czystej bazy z aromatem I 33,5ml shotów

Na 100ml liquidu o mocy 9mg/ml potrzeba 50ml czystej bazy z aromatem I 50ml shotów

Na 100ml liquidu o mocy 12mg/ml potrzeba 33,5ml czystej bazy z aromatem I 66,5ml shotów
Awatar użytkownika
By miron52
#1868425
DasNiko pisze:Ja liquidy robię przy pomocy Vape Toola, w barmanie lq uzupełniam informacje i wpisuję różne kombinacje cyferek, aby uzyskać daną moc.

Masz tu taką ściągę:

Na 100ml liquidu o mocy 3mg/ml potrzeba 83,5ml czystej bazy z aromatem I 16.5ml shotów

Na 100ml liquidu o mocy 6mg/ml potrzeba 66,5ml czystej bazy z aromatem I 33,5ml shotów