EPF
By Mewa85
#1859313
Jeśli chodzi o mój Gdańsk to zamawiając do 13 na drugi dzień towar do odbioru.Natomiast zastanawia mnie dlaczego tak mały asortyment od dluższego czasu jest w sklepiku stacjonarnym.Kiedys półki uginały sie od np.aromatów.Teraz lipa.Może chcą aby sklepiki były tylko takimi"punktami odbioru zamówień"?

Wysłane z mojego LG-H635 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By Vause
#1859314
Też mnie to zastanawia. Kiedy ostatnio szukałam sprzętu zastępczego do złożenia, to na stronie większość rzeczy, które mnie interesowały były niedostępne lub w ogóle nie było ich w ofercie. Wcześniej bardzo ceniłam sobie szeroki wybór asortymentu. Otworzył się punkt w moim mieście, ale i tak przed wybraniem się na zakupy muszę wszystko zamawiać do odbioru w sklepie, bo na półkach po 3 boxy i atomizery z serii tych gimbowych, zerowy wybór drutów, z czego już sam sprzedawca rozkłada ręce na temat dostaw.
Pamiętam te miłe czasy, kiedy wchodząc do sklepu wychodziłam z całą siatką zakupów i nie zdarzyło mi się, żeby czegoś nie mieli.
Awatar użytkownika
By berto
#1859320
Te miłe czasy już niestety nie wrócą. Poza tym jest tyle dobrze zaopatrzonych sklepów online że edyma można sobie spokojnie darować.
Awatar użytkownika
By Jamszoł
#1861049
To zależy co się chce kupić :D
Bazy przestałem kupować w Dymie bo bo się nie opłaca kupować w małych buteleczkach
Wolę kupic we flaszkach 100ml bo jest taniej
Ale do sprzeta , który mam - w innych sklepach nie ma , tylko na Dymie
Ostatnio zamówiłem sprzet z odbiorem u nas w Sklepie - czekałem 2 tygodnie i cisza
Zaszedłem do sklepu - pytam - są :D
Sprzedawca mnie nie poinformował bo centrala nie podała mu moich namiarów
Niestety - muszę zamawiac poprzez sklep bo zrezygnowali z paczkomatów :(
W sklepie jest niemiło - o każdej porze dnia w sklepie jest tłum gimbazy i ciemno od dymu - wszyscy patrzą ci na ręce co kupujesz i za ile
Awatar użytkownika
By Isia
#1861051
Powinieneś dostać mejla "Wysłano do oddziału" o takiej lub podobnej treści - Twoja rezerwacja została wysłana do oddziału i będzie gotowe do zakupu w następnym dniu roboczym po godzinie 14:00
Sklepy stacjonarne nie informują o otrzymaniu twojego zamówienia.
Awatar użytkownika
By Jamszoł
#1861052
Powinienem - ale chyba zapomnieli
Poprzednia przesyłka - dostałem maila z centrali oraz sms-a ze sklepu
Awatar użytkownika
By d1roman
#1861055
Temat założyłeś czw 01 mar 2018 18:39:15, więc już wtedy miałeś z nimi "nie po drodze",.... a Ty nadal.
Masochista jakiś jesteś? :palm2
Awatar użytkownika
By Jamszoł
#1861056
Nic nie poradzę , że nadal jest nie tak :D
Awatar użytkownika
By d1roman
#1861057
No i co? Chcesz ten pseudo chiński sklep naprawić?
Dał Ci już @berto bardzo dobrą radę i ja go w pełni popieram ( z małą poprawką na te niby "miłe czasy").
berto pisze:Te miłe czasy już niestety nie wrócą. Poza tym jest tyle dobrze zaopatrzonych sklepów online że edyma można sobie spokojnie darować.
Awatar użytkownika
By e-Jacek
#1861068
@d1roman ale z tych dobrze zaopatrzonych trzeba czekać 20 dni :-)
Czy tylko ja sobie nie radzę?

Dobry wieczór Przyznaję się bez bicia, że obserwu[…]

Premiksy z maiart

Cześć i czołem kłaniam się nisko *SMOKEKING* Wycho[…]

Pochwalcie się zabawkami:) http://i42.tin[…]

Smok Alien 220W a może jednak coś innego

Witam. Mam zamiar kupić Smoka Aliena 220W. Zastana[…]