- 19 lip 2018, 01:52
#1856568
Miałem nie odpowiadać ale masz zdrową postawę obywatelską więc czynię wyjątek by to nagrodzić. Normalnie olewam typ człowieka bez siły naprawczej własnych wad.
Instrukcja efajka. Tam są wskazówki jak podłączyć prawidłowo urządzenie. Wydawać się może dziwne ale niektóre modele wymagają karkołomnych kombinacji by wejść w tryb update softu.
Zacząć by należało jaki masz system operacyjny. Niekiedy brak najnowszych sterowników lub błąd rozpoznania urządzenia powoduje te komunikaty. Rada to skorzystać z innego portu USB. Usunąć sterownik urządzenia i pozwolić systemowi pobrać nowy z internetu. Niestety większość komunikatów jest z niewłaściwego kabelka łączącego urządzenie z komputerem (czytaj uszkodzony). Pominąłem tu kabelek tylko do ładowania (są takie) bo on nie daje żadnych komunikatów że do systemu podłączono nowe urządzenie.
W przypadku e-papierosa dochodzi jeszcze brudne, zasyfione gniazdo urządzenia zalewane często liquidem. Należy je umyć (wewnątrz) i syf usunąć mechanicznie robiąc sobie przyrząd z butelki PET. Ot i panaceum na twoją bolączkę.
Znając życie wszystkie te czynności wykonałeś bardzo skrupulatnie i dalej nie działa. Nic na to nie poradzę że w gorącej wodzie kompany jesteś lub masz spalony port USB (bez zasilania).
Jestem na zasłużonej emeryturze od forum EP. Wpadam niekiedy po premie, uznania i jak dostane zaproszenie na bal weteranów EP.