EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By Hierro
#1849826
Cześć. Przychodzę do Was z prośbą o pomoc w odpowiednim dopasowaniu grzałki pod smak do mojego Big Baby RBA. Słowem wstępu, jestem totalnym amatorem, tematem interesuję się od niespełna miesiąca i muszę przyznać, że ciężko mi to przychodzi. Kilka początkowych informacji - Miesiąc temu zakupiłem swojego pierwszego epapierosa SMOKa V8 z atomizerem BigBaby. Nie jest to może świetny wybór, jednakże ograniczał mnie budżet i zdrowy rozsądek, zakładałem iż moja przesiadka na epapierosy będzie krótką przygodą, a nawet jeśli potrwa dłużej to będę miał fajny atomizer na przyszłość. Czytając jego recenzje dowiedziałem się, że daje fajną chmurkę i dobrze oddaje smak - zweryfikowałem i owszem chmurka jest super, jednakże smak, hmm, totalna porażka, kompletnie niewyczuwalny na standardowych grzałkach załączonych do kompletu. Pokierowałem się zasadą "Nie pasuje? To zrób lepiej" i tak zakupiłem bazę RBA. Faktycznie jest lepiej, chociaż nie do końca. Kręcę z drutu SS430 24ga. Używam waty muji. Sprawdzałem kilka liquidów - premixy Virtus oraz Hipzz w połączeniu z "bazą optymalną" oraz kilka Januszowych liquidów z wysepek w galerii (Trendy, PinkyVape). Próbowałem kręcić grzałki o różnej średnicy, zaczynając od 2 do 4 milimetrów, od 5 do 8 zwojów, z odstępami i bez, próbowałem różnych szkół układania waty i mimo wszystko blisko wyczuwalnego smaku byłem tylko raz - 6 zwojów z odstępami, 2 mm średnicy. Używałem google, opcji szukaj na forum, przeczytałem kilka poradników i wszystkie te opcje niezbyt się sprawdziły, zakładanie tematu tutaj wydaje się być dla mnie ostatnią deską ratunku. Czy jesteście w stanie wytknąć mi co robię źle? I dać jakieś wskazówki jak powinienem to robić dobrze?;p Z góry dzięki wielkie za poświęcony czas na czytanie tego. Życzę wszystkim miłego dnia ;)
ursa nano miga 3 razy na biało

Przy włożonym podzie przy zaciąganiu się dioda mig[…]