Być może lepiej, ale zapytałem tutaj.
Wydaje mi się, że wprowadzając pełną ofertę firma powinna mierzalnie zwiększyć sprzedaż aromatów z oferty istniejącej. Z uwagi na specyfikę aromatów FA. Mianowicie większość smaków jest rozdzielona na smaki komplementarne.
Weźmy na przykład pomarańcz. W ofercie jest pomarańcz oraz mandarynka, które umożliwiają budowę "pomarańczy" na 3 sposoby. Jednak w pełnej ofercie FA są dodatkowe dwa składniki krwista oraz królewska pomarańcz, które zwiększają liczbę kombinacji z 3 do 15, przy czym z 12 nowych kombinacji aż 9 wykorzystuje aromaty z oferty istniejącej. Innymi słowy, po wprowadzeniu dodatkowych dwóch aromatów, realna oferta zwiększa się pięciokrotnie oraz czterokrotnie może zwiększyć się popyt na te dwa aromaty, które są w ofercie teraz.
@erbis, skoro rozpocząłeś dyskusję w temacie
, to czy zgodzisz się z powyższym rozumowaniem?