EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By jsocha91
#1847674
Siema wszystkim,

Słuchajcie ludziska jestem laikiem, jeśli chodzi o mody i potrzebuje pomocy ostatnimi czasy przesiadłem się z Alfy na Joyetech eVic Primo Mini + SMOK Spirals, na początku miałem grzałkę 0,6 ohm i się w zestawie zakochałem. Zmieniłem teraz na grzałkę na 0,3 ohm i co chwile wyskakuje mi komunikaty "Weak batery" "Low batery" lub "Low Atomizer" jak się uporać z tym problemem, co zmienić w ustawieniach??
Awatar użytkownika
By jackas50
#1847675
Mnie pomógł ten "myk" post1846164.html?hilit=evic%20primo%20mini#p1846164 ,tylko to naprawdę trzeba robić delikatnie...nie pomaga dokręcenie,spróbować ciut poluzować.
Awatar użytkownika
By Timi
#1847677
Skoro na grzałkach 0,6 było dobrze, to co stoi na przeszkodzie wrócić do nich?
Awatar użytkownika
By SuwMar
#1847682
jsocha91 pisze:Wyjechałem na miesiąc na delegacje do Arabi Saudyjskiej i nie mam możliwości zakupu 0,6 :(


Masz szczęście że przewiozłeś e-p i liquid
By jsocha91
#1847687
SuwMar pisze:
jsocha91 pisze:Wyjechałem na miesiąc na delegacje do Arabi Saudyjskiej i nie mam możliwości zakupu 0,6 :(


Masz szczęście że przewiozłeś e-p i liquid


Nie jest to mój pierwszy wyjazd do Arabi, wcześniej czytałem, że jest to zakazane (przez co paliłem tu normalne papierosy), ale okazało się to nieprawdą co prawda części niedostane do europejskich modów, ale liquid jak najbardziej.
By jsocha91
#1847693
Gabriel pisze:
jsocha91 pisze:Wyjechałem na miesiąc na delegacje do Arabi Saudyjskiej i nie mam możliwości zakupu 0,6 :(

Takie kity to nie nam :lol:

Nie mam najmniejszego zamiaru Cie przekonywać drogi kolego, swoją drogą nie ma to najmniejszego znaczenia odnośnie mojego postu na forum Pozdrawiam
Szukam czegoś dobrego

Dzień dobry. Mój drugi post tutaj, a zarazem wiem,[…]

Problem z paleniem w OXVA slim pro.

Siema, Mam dość irytujący problem z OXVA slim pro[…]

Liquider