EPF
Regulamin forum: Sprzedawca w dziale "Sklepy Stacjonarne" może utworzyć 1 temat na 1 sklep i w tym wątku dodawać wszystkie nowości i zmiany.
Awatar użytkownika
By E-dym Sosnowiec
#1738816
Otwieramy 05.12.2016 r

Zamojska 21
20-102 Lublin
Telefon 516236587

Godziny otwarcia:

Poniedziałek: 10:00 - 18:00
Wtorek: 10:00 - 18:00
Środa: 10:00 - 18:00
Czwartek: 10:00 - 18:00
Piątek: 10:00 - 18:00
Sobota: 10:00 - 14:00
Niedziela: nieczynne
Awatar użytkownika
By hi3na
#1744609
Już dwa razy robiłem zakupy. Pico, melo3, serpent mini, druty, waty i inne pierdoły.
Pan bardzo sympatyczny i ogarnięty.
Pozdrawiam


Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka
By albatros
#1756227
wojtek0829 pisze:Jak ceny w porównaniu do innych w Lbn ?

dzisiaj kupiłem: 75W Eleaf iStick Pico TC MOD FULL Kit W/O - 159 zł, to samo na dole w Leclercu kosztuje 179 zł.
Dwie dychy zostało w kieszeni.
Awatar użytkownika
By STR
#1756246
Osobiście jestem bardzo rozczarowany tym sklepem po pytaniu o grzałki do Smok Spirals nie otrzymałem odpowiedzi, kiedy można się takowych spodziewać a nawet zostałem poinformowany, że nie wiadomo czy będą kiedykolwiek sprzedawane.

Nie takiej obsługi spodziewałem się w sklepie firmowym E-dym!
Awatar użytkownika
By E-dym Sosnowiec
#1756447
Nie za bardzo rozumiem... jest Pan rozczarowany sklep i obsługą, czy tym, że nie będzie grzałek w sklepie w Lublinie ?

Zapytałem u źródła, otrzymałem taką odpowiedź :

Witam,

Jeżeli się nie mylę, ten Klient był u mnie na początku tygodnia - poniedziałek lub wtorek rano (nie pamiętam dokładnie), poinformowałem go, że nie wiem kiedy grzałki się pojawią, ponieważ nie mam takich informacji.
Jeżeli ta sytuacja wynika z mojej winy to bardzo przepraszam, dołożę starań aby więcej podobnych zdarzeń.


Myśle, że nie warto skreślać sklepu i obsługi przez brak jednego produktu. Jednocześnie pragnę przeprosić Pana za napotkane niedogodności w trakcie zakupów w sklepie stacjonarnym.
Awatar użytkownika
By STR
#1756661
Moje rozczarowanie nie wynika z braku jakiegoś asortymentu i nie ma najmniejszego znaczenia czy te grzałki były czy nie, lecz zastanawia mnie czy rzeczywiście sprzedawca nie ma wpływu na dostawy towaru do sklepu i nie może złożyć zamówienia na wybrany asortyment.
Dziwna jest trochę polityka firmy podejście do klienta i jasno widać, że jest to waszym zdaniem normalne skoro cytujecie tutaj odpowiedź sprzedawcy, w której pisze:
Witam,

Jeżeli się nie mylę, ten Klient był u mnie na początku tygodnia - poniedziałek lub wtorek rano (nie pamiętam dokładnie), poinformowałem go, że nie wiem kiedy grzałki się pojawią, ponieważ nie mam takich informacji.
Jeżeli ta sytuacja wynika z mojej winy to bardzo przepraszam, dołożę starań aby więcej podobnych zdarzeń.


Jeśli waszym zdaniem jest to odpowiedź zadowalająca?

Ja oczekiwałem innej coś w stylu „proszę przyjść za dwa tygodnie będziemy mieli” lub „ proszę chwilę poczekać zadzwonię i dowiem się, kiedy możemy je mieć”
Czyżby to były zbyt wygórowane oczekiwania z mojej strony ?
By Iver
#1756677
STR pisze:Moje rozczarowanie nie wynika z braku jakiegoś asortymentu i nie ma najmniejszego znaczenia czy te grzałki były czy nie, lecz zastanawia mnie czy rzeczywiście sprzedawca nie ma wpływu na dostawy towaru do sklepu i nie może złożyć zamówienia na wybrany asortyment.
Dziwna jest trochę polityka firmy podejście do klienta i jasno widać, że jest to waszym zdaniem normalne skoro cytujecie tutaj odpowiedź sprzedawcy, w której pisze:
Witam,

Jeżeli się nie mylę, ten Klient był u mnie na początku tygodnia - poniedziałek lub wtorek rano (nie pamiętam dokładnie), poinformowałem go, że nie wiem kiedy grzałki się pojawią, ponieważ nie mam takich informacji.
Jeżeli ta sytuacja wynika z mojej winy to bardzo przepraszam, dołożę starań aby więcej podobnych zdarzeń.


Jeśli waszym zdaniem jest to odpowiedź zadowalająca?

Ja oczekiwałem innej coś w stylu „proszę przyjść za dwa tygodnie będziemy mieli” lub „ proszę chwilę poczekać zadzwonię i dowiem się, kiedy możemy je mieć”
Czyżby to były zbyt wygórowane oczekiwania z mojej strony ?


Chyba się trochę za bardzo czepiasz...
Odpuść trochę przecież gość przeprosił... Pewnie teraz jak przyjdziesz do nich to będą na uszach stawać żeby Ci dogodzić. Kupuję u nich w Katowicach i uważam że spoko obsługa jest. Jeden gość taki trochę mocno spokojny z drugim natomiast kiedyś wszedłem w rozmowę do której przyłączył się inny klient. Dużo informacji wtedy uzyskałem i przekonali mnie do kręcenia własnych grzałek.
Pozdrawiam
p.s kolegę który w tamtą sobotę był w edymie w kato proszę o kontakt


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
By hi3na
#1760505
Ja również uważam ze sklep jak najbardziej ok. Przynajmniej najlepiej zaopatrzony w Lublinie. Idź zapytaj o taka grzalkę w galerii na wyspie, nie będą nawet wiedzieli o czym mówisz.
Każdemu nie dogodzi...

Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By danielmistical
#1775477
Jutro odwiedzę nie wiem tylko gdzie to dokładnie jest bo tych sklepów tam multum.
Robię mini zakupy ale opinią się podzielę.
Ale i tak jesteście polecani więc raczej się nie zawiodę. :D
Mam nadzieje, że ceny takie same jak na stronie podane, wiele sklepów podwyższa nagle cenę w stacjonarnych nie wiadomo czemu (szczególnie z akcesoriami komputerowymi - mam nadzieje, że u was tak nie będzie)
By mareko1
#1775886
Sklep jest blisko browaru, w budynku na samym początku Zamojskiej, byłem kilka razy i jest jak najbardziej ok.
Awatar użytkownika
By lukiboss2
#1846490
Przejeżdżam tamtędy (a przynajmniej tak mi się wydaje) często i nie widziałem tego sklepu, ani szyldu, gdzie to dokładnie jest?
Powiedzmy że stoję przed pijalnią perły gdzie mam iść, w którą stronę ?
Zestaw typu Kit (rurka)

Witam ponownie, tym razem nie w swojej a koleżanki[…]

Orzeźwiające premixy.

Witam. Niedawno stykła 18nastka i wkręciłem się w[…]

Bober

Siemka. Mam pytanie odnośnie swoich grzałek. Robię[…]

Gdzie kupować?

Witam Mam dość błahe pytanie. Otóż przez dłuższy c[…]