EPF
Porady, testy, konserwacja naszych sprzętów
Awatar użytkownika
By Tianski
#1284339
Jak nie ma dziur i głebokich rys to:
800 wzdłuż (ręcznie) i po osi na wiertarce, te same kroki z wodnym 1200,1500,2000,2500,3000(jak dostaniesz) i mycie.
Na koniec zielona pasta w sztyfcie/farecla G3 wzdłuż i po osi - oczywiscie bawełna, moze być tami.
Awatar użytkownika
By crosstech
#1284386
Tianski pisze:Jak nie ma dziur i głebokich rys to:
800 wzdłuż (ręcznie) i po osi na wiertarce, te same kroki z wodnym 1200,1500,2000,2500,3000(jak dostaniesz) i mycie.
Na koniec zielona pasta w sztyfcie/farecla G3 wzdłuż i po osi - oczywiscie bawełna, moze być tami.


Dzieki wielkie poprobuje jak baby nie bedzie hehe... Leci +

-- [scalono] 27 sty 2015, 11:57 --

A tak apropo patynowania miedzi i mosiadzu na wszytskie kolory teczy znalazlem taka stronke tylko anglojezycznaq ale skladniki wystarczy wpisac w google i od razu wyskakuje polska nazwa takze to nie problem.

http://www.sciencecompany.com/-W160.aspx#30
Awatar użytkownika
By teklan
#1400261
Fajny temacik...skorzystam z porad i tyle :)
Dzięki...
By KarolSmokeSon
#1609932
Witam serdecznie, jestem nowy na Forum i nie za bardzo potrafię szukać :roll: Sprawa jest taka że posiadam czarnego Wieśka Rx 200, był on przygotowywany przez poprzedniego właściciela pod polerkę tych bocznych i przedniego panela, ale niestety znudziło mu się i okleił okleiną ala carbon. Teraz ja chciałbym odkleić tą okleinę i dokończyć polerowanie na lustro, ale niestety pojęcie mam o tym żadne. Przechodząc do meritum sprawy, wytłumaczył by mi ktoś czym, co i jak zrobić? J Jak najlepiej odkleić tą okleinę? :D
Pozdrawiam serdecznie :)
Awatar użytkownika
By Goldi
#1609942
Przecież tą folię można zerwać bez użycia dodatkowych środków. Jedynie później trzeba zmyć resztki kleju. Label Off za bardzo też tu nie pomoże bo on działa tylko na etykiety które da się nim nasączyć czyli np. etykiety na zwykłym papierze.
By Jurand
#1609946
Kupujesz w obi czy innym takim markecie cos co sie nazywa Rotoflex - taki krążek do wiertarki z rzepem. Do tego krążek filcowy i taką włochatą nakładkę oraz pastę lekkościerną.
Najpierw czyścisz powierzchnię moda aż do metalu drobnym papierem ściernym, potem D wstępnie polerujesz papierem ściernym wodnym a pozniej zakladasz rotoflex na wiertarke i polerujesz krążkiem filcowym z nalozoną odrobiną pasty a na koniec polerujesz rotoflexem z włochatą nakładką.
Możesz bawić się ręcznie ściereczką i pastą zamiast rotoflexu - ale to potrwa wieki...

Prościej i taniej zanieść rozmontowanego i już wyczuszczonego z okleiny i kleju moda do najbliższego ssmochodowego warsztatu blacharskiego. Powinni Ci to wypolerowsć za jakieś dwie dyszki.

Wystukane mobilnie. Literówki niezamierzone :)
By seba.nowak
#1775563
Nie chcę zakładać nowego wątku, więc spytam tutaj - czy do wypolerowania na połysk (nie musi być lustro) Kajtka Lite mogę użyć Dremela z tym małym kółeczkiem polerskim i dołączonym do zestaw zielonym sztyftem, czy raczej szukać kogoś z dużą szlifierką z założoną dużą tarczką polerską?
Awatar użytkownika
By puzii76
#1775621
Możesz, ale się zameczysz...

Tapatalknięte z drogi
Wylewający się liquid z Zeusa X

Witam, kupiłem ostatnio Zeusa X, problem jest w ty[…]

Jakiej muzyki słuchacie? :D

Ja sie zarazilem hardrockiem/R'n'R od kumpla :D w […]

Pomóżcie w zakupie nowego sprzętu

Cześć wszystkim :bry Od 2-3 lat użytkuje Pico +[…]

Pierwszy e papieros

Cześć. Mam ochotę kupić sobie jakiś sprzęcik do pu[…]