EPF
Dyskusje o poszczególnych modelach atomizerów, aktualności i nowości.
By Maczek
#1844951
Witam, szukam atomizera do iSticka Pico najlepiej łatwo dostępnego do ok. 100 zł.
Wapuję dopłucnie i bardzo zależy mi na cugu pozwalającym doznać uczucia wypełnienia płuc.
Mam zamiar kręcić własne grzałki, ale jestem laikiem w tym temacie, więc szukam czegoś prostego. Smak i chmura powinny być po prostu jak najlepsze w tej cenie, nic więcej ;D
Mile widziany wlew od góry i brak ciękniecia.
Polecany był mi już Kayfun v5, ale dostanie go nie jest najprostsze więc raczej go sobie odpuszczę.
Z góry dzięki za propozycje!
Awatar użytkownika
By Gabriel
#1845016
@BezimiennyII jak już coś chcesz doradzić to doradzaj dobrze. Merlin Mini się nie wkręci do Pico bo jest za szeroki.
By Maczek
#1845018
A co z Serpentem Mini? Merlin podobno dość trudny, a tego toptanka mogę mieć okazję przetestować to się zobaczy.
Awatar użytkownika
By Gabriel
#1845019
Serpent Mini jest w porządku. Natomiast Toptank jest uniwersalny, ponieważ jest na fabryczne grzałki jak i na własne ( posiada bazę RBA ).
By Maczek
#1845030
Chyba skłonię się ku Serpentowi, chyba że jest jeszcze coś do niego podobnego. Natomiast jeśli chodzi o Toptanka to krewny ma nieużywanego właśnie coś takiego tylko nie pamiętam dokładnego modelu, Subtank mini czy coś w ten deseń, na pewno też ma bazę RBA.
By BezimiennyII
#1845046
@Gabriel przepraszam, masz rację. Znajomy używa zestawu Merlin Mini plus Pico, ale dorobił sobie drugą nakrętkę i mnie to zmyliło :)
Awatar użytkownika
By pHarel2403
#1845052
Osobiście powiem że takie połączenie jest bajeczne dla mnie, pico z K5 mini

Obrazek
By Maczek
#1845136
A różni się ten mini od zwykłej wersji smakiem czy łatwością użytkowania? Chociaż w sumie jeśli dobrze widzę to już ten mini to jakieś 3/4 Pico :lol:
Awatar użytkownika
By bulit73
#1845137
Maczek pisze:A różni się ten mini od zwykłej wersji smakiem czy łatwością użytkowania?