EPF
Nasze własne produkcje
Awatar użytkownika
By BHBmacieg
#1837844
WItam.
W ramach projektu na uczelni mam wykonać model 3D, a następnie go wydrukować. Jako, że już jakiś czas mam zamiar wydrukować sobie obudowę do boxa, to okazja idealna, bo wydruk za darmo i zaliczenie wpadnie. Sprawa jest taka, że mam elektronikę Yihi SX130D_T V2.6 pochodzącą z boxa Sigelei Spark. Box jest sprawny, jednak box na 1 ogniwo to dla mnie za mało, i prądu braknie w ciągu dnia, zatem od roku leży zapomniany w szafce. Pytanie może niezbyt skomplikowane i raczej proste, ale ja raczej jestem typem mechanika niż elektryka. Pytanie brzmi, czy można w łatwy sposób zmienić zasilanie z 1 akumulatora na 2, kupując odpowiedni koszyczek? Jeśli tak, to jakie połączenie wchodzi w grę - szeregowe czy równoległe? Na jakie elektronika odpowie lepiej - nie spali się np. przy połączeniu szeregowym - wyższe napięcie niż to przy którym zawsze pracowała? Jaki koszyczek najlepiej kupić i gdzie? Całą resztę, to jest przyciski, wyświetlacz, może konektor (jeśli uda się ładnie wyjąć i wpasować potem w nową obudowę). Co niespodziewanego może mnie jeszcze spotkać podczas przekładania elektroniki?
Awatar użytkownika
By BHBmacieg
#1837848
A wskaźnik naładowanie nie będzie wtedy oszukiwał? Bo z takiej ogólnej mojej wiedzy wynika, że jako działa to na zasadzie pomiaru napięcia, teoretycznie przy równym rozładowywaniu ogniw nie powinien.
Awatar użytkownika
By blucas
#1837861
Wszystko będzie działać. Ogniwa będą się wyrównywały między sobą. Do Sx mini M class była oryginalna rurka dzięki której mógł działać na 2 akusy. [img]https://pink-mule.com/image/cache/data/TILBEHOER/sx_mini_tube/sx-tube-3-600x600.jpg[/img]

Wysłane z mojego Redmi Note 4X 4/64 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By BHBmacieg
#1837872