By Killarun - 10 lut 2018, 22:39
Posty: 149
Rejestracja: 02 lut 2018, 01:09
Posty: 149
Rejestracja: 02 lut 2018, 01:09
- 10 lut 2018, 22:39
#1835834
Od jakiegoś czasu na głównej stronie potentata tytoniowego PMI (producent Marlboro, L&M, Chesterfield i RGD) widnieje manifest, w którym nakreślają kierunki, w których będzie podążać firma. Zapowiadają skupienie się na produktach bezdymowych, wszystko zostało ubrane w pięknie brzmiący tekst wspominający także o odpowiedzialności za ludzkie zdrowie, zmieniających się oczekiwania konsumentów i postępie technologicznym.
Działania potentata można w Polsce obserwować już od jakiegoś czasu, gdy ten zdecydował się uruchomić w naszym kraju kampanię reklamową IQOSa, produktu, który podczas używania podgrzewa tytoń, zamiast spalania, co dzieje się podczas tradycyjnego palenia.
Co to może oznaczać dla nas?
Choć PMI ma w swoim portfolio e-papierosy, to z tego co widzę jedynie peny. Marketingowy punkt ciężkości został przeniesiony przede wszystkim na promowanie podgrzewania tytoniu, bo oprócz IQOSa produkuje też TEEPSy. Można się spodziewać odpuszczenia rynku e-papierosów i liquidów - być może PMI zdaje sobie sprawę, że przespał sprawę, jak niegdyś Nokia ze smartfonami i tabletami. Jeśliby się tak stało (a wiele na to wskazuje), to użytkownicy e-papierosów są potężnym targetem dla przedsiębiorstwa - ludzie wciąż uzależnieni od nikotyny, ale zdający sobie sprawę z reperkusji zdrowotnych, jakie powoduje palenie tradycyjnych papierosów. Manifest opublikowany na stronie jest stosunkowo świeży, więc dalsze kroki PMI będziemy weryfikowali już wkrótce. Zbliżają się ciekawe czasy - nikt nie ma tak wielkiego wpływu na rynek tytoniowy jak największy tego typu koncern na świecie.
LINK: https://www.pmi.com/who-we-are/designin ... ree-future
Działania potentata można w Polsce obserwować już od jakiegoś czasu, gdy ten zdecydował się uruchomić w naszym kraju kampanię reklamową IQOSa, produktu, który podczas używania podgrzewa tytoń, zamiast spalania, co dzieje się podczas tradycyjnego palenia.
Co to może oznaczać dla nas?
Choć PMI ma w swoim portfolio e-papierosy, to z tego co widzę jedynie peny. Marketingowy punkt ciężkości został przeniesiony przede wszystkim na promowanie podgrzewania tytoniu, bo oprócz IQOSa produkuje też TEEPSy. Można się spodziewać odpuszczenia rynku e-papierosów i liquidów - być może PMI zdaje sobie sprawę, że przespał sprawę, jak niegdyś Nokia ze smartfonami i tabletami. Jeśliby się tak stało (a wiele na to wskazuje), to użytkownicy e-papierosów są potężnym targetem dla przedsiębiorstwa - ludzie wciąż uzależnieni od nikotyny, ale zdający sobie sprawę z reperkusji zdrowotnych, jakie powoduje palenie tradycyjnych papierosów. Manifest opublikowany na stronie jest stosunkowo świeży, więc dalsze kroki PMI będziemy weryfikowali już wkrótce. Zbliżają się ciekawe czasy - nikt nie ma tak wielkiego wpływu na rynek tytoniowy jak największy tego typu koncern na świecie.
LINK: https://www.pmi.com/who-we-are/designin ... ree-future