EPF


Awatar użytkownika
By Gabriel
#1821365
@HornedRat
@wertjacek
Jak najbardziej macie rację :beer: :beer: :beer:
Najgorszy sklep na świecie z najgorszym podejściem do klienta.
Ostatnio miałem przygodę z zupełnie innym sklepem ( zaistniała pomyłka z mojej winy ) Zadzwoniłem i niebyło żadnego problemu z pomocą. Ale to zależy od ludzi. W e-dymie takich pomocnych ludzi już dawno brak.
By HornedRat
#1821366
Gdybym się zorientował w sytuacji za późno, jak już wysłali, to rozumiem, wysłane to wysłane, zmienić się nie da. Ale zamówienie złożyłem w niedzielę, i napisałem maila od razu, jak tylko przyszło mi potwierdzenie złożenia. To była minuta od kliknięcia.
Ale zmienić adresu się nie da i już, spadaj pan
Awatar użytkownika
By PucH2
#1821367
Warunki promocji były znane. Sam w panelu mogłeś anulować zamówienie i zrobić nowe. Lubisz komplikować życie.

@Gabriel to już nie ten sam sklep co kiedyś. Teraz tam mielą kasę. Z braku laku odsyłamy tam klientów, bo nic innego i tak nie ma godnego polecenia. Kółko się zamyka.
Awatar użytkownika
By PucH2
#1821371
Nie sprawdzałeś to nie wiesz. Jest to tylko twoje domniemanie. Nawet gdyby tak było to można z tel. było założyć nowe konto i dokonać zakupu. Wybrałeś drogę pieniactwa. Niekiedy należą się temu sklepowi baty, ale nie w tym wypadku.
Krasnal45 dał(a) plusa
By wertjacek
#1821374
PucH2 pisze:Nie sprawdzałeś to nie wiesz. Jest to tylko twoje domniemanie. Nawet gdyby tak było to można z tel. było założyć nowe konto i dokonać zakupu. Wybrałeś drogę pieniactwa. Niekiedy należą się temu sklepowi baty, ale nie w tym wypadku.


założyć nowe konto by kupić w sklepie to co pracownik w panelu administracyjnym może zrobić i zmienić w 5 sek.No nie przesadzaj! czytałeś chyba że to błąd z ich strony i pomimo tego uważasz że kolega miał dać na wstrzymanie i obchodzić problem na około poprzez zakładanie nowych kont? i do tego nie pienić się,pokręcone to.
Awatar użytkownika
By PucH2
#1821377
@wertjacek czytasz to co cytujesz czy tylko tak luźno odpisujesz?

Co do pracownika to dostał odpowiedź i nie leży to w jego gestii uprawnień.
By wertjacek
#1821381
oczywiście że czytam i zrozumiałem że dla ciebie i Krasnala e-dym sie wywiązał z zamówienia choć dał d*py na wlasnej stronie internetowej,sklepie który sprzedaje na odległość i nie da się spod drzwi wrócić bo coś poszło nie tak.Niech się tym martwi zamawiający,albo kombinuje
By wertjacek
#1821393
"@wertjacek
Nie żebym bronił sklepu, bo mi to rybka, ale w tym przypadku, to klient popełnił błąd, do czego sie zresztą przyznał"

HornedRat pisze:Zamówiłem w e-dymie aromaty z kuponem na zniżkę. Niestety, z powodu błędnie/dziwacznie działającej strony wyboru miejsca dostawy, mimo klikania w sklep w W-wie, wybrany został sklep w Białymstoku. Oczywiście dowiedziałem się o tym dopiero po otrzymaniu maila z potwierdzeniem, bo wcześniej miejsce dostawy się nie wyświetla.
Od razu napisałem maila, żeby to zmienić. Obsługa nie jest w stanie zmienić miejsca odbioru (!). Poinformowali mnie, że mogę sobie jeszcze raz zamówić, jeśli chcę, ale oczywiście już bez zniżki.

Totalna niekompetencja, połączona fatalnym podejściem do klienta


gdzie Krasnal? gdzie sie kolega przyznał do błędu? i co mnie obchodzi że pracownik nie ma uprawnień,rozumiem ze może nie mieć ,więc niech sklep sie tym martwi i komuś te uprawnienia nada.

Edit
celowo to w tym temacie jest,może ktoś ze sklepu sie przebudzi i coś z tym zrobi.Kupuje tam dość sporo,ale uważam że takie praktyki w sklepach internetowych trzeba nagłaśniać i piętnować.Płacimy "żywa gotówką" za wirtualny produkt,nie widzimy towaru,nie dotkniemy,nie sprawdzimy,pokrywamy koszta dostaw,sklep może też się wysilić i zrobić coś dla klienta.
Gabriel dał(a) plusa
By HornedRat
#1821402
@Ariusz :D

E-dym też próbował zrzucić na mnie winę. Opisałem błąd na stronie i nawet zrobiłem filmik, jak (nie) działa wybieranie miejsca dostawy. Kiedy przesłałem to do e-dymu, kontakt się urwał.
Ale nawet gdybym to ja przez przypadek kliknął nie tę opcję, to poziom obsługi klienta pozostaje fatalny. Żadnej chęci rozwiązania prostego problemu
Gabriel dał(a) plusa
Awatar użytkownika
By Timi
#1821494
W sporze na linii klient - sklep ten pierwszy zawsze ma rację. Takie są dobre obyczaje handlowe, których w jeszcze normalnych czasach mnie uczono. Klient może się pomylić, a sklep na jego prośbę powinien tą pomyłkę naprawić. A co dopiero gdy myli się sklep, a klient raportuje błąd systemu.
PucH2 dał(a) plusa
Volish - strzelanie

Witam. Ponieważ nie znalazłam za dużo informacji c[…]

Aromaty MAiArt

Do eksperymentów z aromatem róży czekam na nabrani[…]

Smak... grzybów w RDTA

Na mikołaja sprawiłem sobie parownik RDTA. Byłem w[…]

iStick Pico 75W TC Kit

Mini Volt KILLER :D [obraz_800:2r3odacu]http[…]