EPF
By pala30
#1820132
Promocje będą w sklepach stacjonarnych czy na platformie internetowej????
Z tego co pamiętam jakaś ostatnia promocja była na platformie w stacjonarnych sklepach nic wielkiego nie było a na platformie było masę mega cena na mody itd. :shock: :idea:
Awatar użytkownika
By Gabriel
#1820606
pala30 pisze:Promocje będą w sklepach stacjonarnych czy na platformie internetowej????
Z tego co pamiętam jakaś ostatnia promocja była na platformie w stacjonarnych sklepach nic wielkiego nie było a na platformie było masę mega cena na mody itd. :shock: :idea:

No cóż, zamiast MODA możesz kupić MUJI o 70% taniej :lol:
I jeszcze są tutaj na forum ludzie, którzy piszą że to Najlepszy Sklep ( chyba w czarnej dziurze na czarny piątek ) :lol:
Awatar użytkownika
By e_sat
#1820613
Gabriel mógłbyś dopowiedzieć jeszcze na czym ten Czarny Friday polegał, bo nie za bardzo skumałem...talony były, kartki na rabaty jak w latach osiemdziesiątych, czy co....???
Awatar użytkownika
By Gabriel
#1820616
Z ciekawości zajrzałem na ich stronę i powiem tak: w zakładce Black Friday masz rabaty od 10-70% i jak wejdziesz w konkretny rabat to się dowiesz na co on jest. 70% masz na Muji, sznurek i siatkę. Generalnie rabaty dotyczą akumulatorów, glikolu, gliceryny, aromatów i uwaga 10% na ładowarki. Na tym kończy się Black Friday.
Chyba kupię sobie ze 20 metrów sznurka :lol:
Jak zwykle pokazali wietrzenie magazynu czyli wyprzedaż badziewia. Ale pozdrawiam ich serdecznie, bo jak zwykle mnie nie zaskoczyli. Brawo :lol:
Awatar użytkownika
By e_sat
#1820618
Gabriel pisze:Z ciekawości zajrzałem na ich stronę i powiem tak: w zakładce Black Friday masz rabaty od 10-70% i jak wejdziesz w konkretny rabat to się dowiesz na co on jest. 70% masz na Muji, sznurek i siatkę. Generalnie rabaty dotyczą akumulatorów, glikolu, gliceryny, aromatów i uwaga 10% na ładowarki. Na tym kończy się Black Friday.
Chyba kupię sobie ze 20 metrów sznurka


Tzn. załapałeś się na ten czarny piątek :) Sznurki, super :) Szkoda, że nie na ładowarki, wysiadła mi dzisiaj, ładuję akumulatorki na Cuboidzie :mrgreen: Godzina 14 ta? Godzina dla bezrobotnych? Brawo, pochwalam taką pomoc i przyjazne podejście dla takiej sprzedaży :)
By pala30
#1820645
No generalnie w piątek bez szału ale od czwartku spore rabaty były ,,nowa cena ,, na mody
Czekałem na g-priv i 70 zł cena w dół i na wiele innych.
Kto obserwował zakupił w dobrej cenie co chciał...Promo jest nadal więc można skorzystać. *BOR* *SMOKEKING* *SMOKEKING* *SMOKEKING*
Awatar użytkownika
By Timi
#1820705
Nie bardzo wiem na czym polega Black Friday w e-dymie.
Widziałem tam jedynie zakładkę pod tym tytułem, a w niej różne kody rabatowe związane z promocją. Jednak wszystkie niedostępne.
By skaecik
#1820708
Ponadto, wydaje mi się że od kilku dni ceny boxów poszły w dół. Sporo. Taki RX200s za 139.90zł na przykład stoi. A jak wejdziesz w któryś kod, to przeczytasz że masz go wpisać w podsumowaniu zamówienia i wtedy rabatuje to na co dany kod jest. Tak to przynajmniej było wczoraj opisane na stronie.
Awatar użytkownika
By pHarel2403
#1820833
Chyba od tygodnia... ceny boxow spadły srednio o ok 35pln
Awatar użytkownika
By Isia
#1820885
E-dym Sosnowiec pisze:


Wypadało by dać dopisek,że kupon/kod Black Friday można tylko jeden raz wykorzystać,ale po co :wink:
By HornedRat
#1821349
Zamówiłem w e-dymie aromaty z kuponem na zniżkę. Niestety, z powodu błędnie/dziwacznie działającej strony wyboru miejsca dostawy, mimo klikania w sklep w W-wie, wybrany został sklep w Białymstoku. Oczywiście dowiedziałem się o tym dopiero po otrzymaniu maila z potwierdzeniem, bo wcześniej miejsce dostawy się nie wyświetla.
Od razu napisałem maila, żeby to zmienić. Obsługa nie jest w stanie zmienić miejsca odbioru (!). Poinformowali mnie, że mogę sobie jeszcze raz zamówić, jeśli chcę, ale oczywiście już bez zniżki.

Totalna niekompetencja, połączona fatalnym podejściem do klienta
By HornedRat
#1821353
Ten błąd z miejscem dostawy spotkał nie tylko mnie, z resztą łatwo można go zreplikować na stronie.
Jak wytłumaczyć niezdolność do zmiany sposobu dostawy, oczywiście przed całą realizacją zamówienia? Jest to niepojęty techniczny analfabetyzm, który tłumaczy ten wyciek danych sprzed dwóch lat, a także stronkę spadającą co roku z rowerka. W dodatku ta niekompetencja nie jest kompensowana dobrą obsługą klienta, co mogłoby szybko załatwić sprawę
Awatar użytkownika
By Master_PiT
#1821360
A dlaczego sklep ma płacić za Twoje błędy? Myslisz, że wysyłka z jednego punktu do drugiego jest darmowa?
Awatar użytkownika
By wertjacek
#1821361
nie macie racji,ja też spotkałem sie kiedyś z tym.Zaklikałem pocztę a po złożeniu zamówienia wypisany był sklep gdzieśtam.Szybki email do obsługi i mi to zmienili z tym że odniosłem wrażenie że zrobili mi taką łaskę że hej.Widocznie kolegę zbyli i jeszcze chcą z tego mieć kasę.
Jeśli poszło zamówienie do sklepu to gdzie tu mają straty,toż to ich sklep.Powinni kolege przeprosić i wysłać tam gdzie chciał.
Awatar użytkownika
By Gabriel
#1821365
@HornedRat
@wertjacek
Jak najbardziej macie rację :beer: :beer: :beer:
Najgorszy sklep na świecie z najgorszym podejściem do klienta.
Ostatnio miałem przygodę z zupełnie innym sklepem ( zaistniała pomyłka z mojej winy ) Zadzwoniłem i niebyło żadnego problemu z pomocą. Ale to zależy od ludzi. W e-dymie takich pomocnych ludzi już dawno brak.
By HornedRat
#1821366
Gdybym się zorientował w sytuacji za późno, jak już wysłali, to rozumiem, wysłane to wysłane, zmienić się nie da. Ale zamówienie złożyłem w niedzielę, i napisałem maila od razu, jak tylko przyszło mi potwierdzenie złożenia. To była minuta od kliknięcia.
Ale zmienić adresu się nie da i już, spadaj pan
Awatar użytkownika
By PucH2
#1821367
Warunki promocji były znane. Sam w panelu mogłeś anulować zamówienie i zrobić nowe. Lubisz komplikować życie.

@Gabriel to już nie ten sam sklep co kiedyś. Teraz tam mielą kasę. Z braku laku odsyłamy tam klientów, bo nic innego i tak nie ma godnego polecenia. Kółko się zamyka.
Awatar użytkownika
By PucH2
#1821371
Nie sprawdzałeś to nie wiesz. Jest to tylko twoje domniemanie. Nawet gdyby tak było to można z tel. było założyć nowe konto i dokonać zakupu. Wybrałeś drogę pieniactwa. Niekiedy należą się temu sklepowi baty, ale nie w tym wypadku.
Awatar użytkownika
By wertjacek
#1821374
PucH2 pisze:Nie sprawdzałeś to nie wiesz. Jest to tylko twoje domniemanie. Nawet gdyby tak było to można z tel. było założyć nowe konto i dokonać zakupu. Wybrałeś drogę pieniactwa. Niekiedy należą się temu sklepowi baty, ale nie w tym wypadku.


założyć nowe konto by kupić w sklepie to co pracownik w panelu administracyjnym może zrobić i zmienić w 5 sek.No nie przesadzaj! czytałeś chyba że to błąd z ich strony i pomimo tego uważasz że kolega miał dać na wstrzymanie i obchodzić problem na około poprzez zakładanie nowych kont? i do tego nie pienić się,pokręcone to.
Awatar użytkownika
By PucH2
#1821377
@wertjacek czytasz to co cytujesz czy tylko tak luźno odpisujesz?

Co do pracownika to dostał odpowiedź i nie leży to w jego gestii uprawnień.
Awatar użytkownika
By wertjacek
#1821381
oczywiście że czytam i zrozumiałem że dla ciebie i Krasnala e-dym sie wywiązał z zamówienia choć dał d*py na wlasnej stronie internetowej,sklepie który sprzedaje na odległość i nie da się spod drzwi wrócić bo coś poszło nie tak.Niech się tym martwi zamawiający,albo kombinuje
By Krasnal45
#1821382
@wertjacek
Nie żebym bronił sklepu, bo mi to rybka, ale w tym przypadku, to klient popełnił błąd, do czego sie zresztą przyznał, a jak ten błąd potraktował sklep, to osobny temat. Ale psów w tym przypadku wieszać tu na nim nie powinien.
Awatar użytkownika
By wertjacek
#1821393
"@wertjacek
Nie żebym bronił sklepu, bo mi to rybka, ale w tym przypadku, to klient popełnił błąd, do czego sie zresztą przyznał"

HornedRat pisze:Zamówiłem w e-dymie aromaty z kuponem na zniżkę. Niestety, z powodu błędnie/dziwacznie działającej strony wyboru miejsca dostawy, mimo klikania w sklep w W-wie, wybrany został sklep w Białymstoku. Oczywiście dowiedziałem się o tym dopiero po otrzymaniu maila z potwierdzeniem, bo wcześniej miejsce dostawy się nie wyświetla.
Od razu napisałem maila, żeby to zmienić. Obsługa nie jest w stanie zmienić miejsca odbioru (!). Poinformowali mnie, że mogę sobie jeszcze raz zamówić, jeśli chcę, ale oczywiście już bez zniżki.

Totalna niekompetencja, połączona fatalnym podejściem do klienta


gdzie Krasnal? gdzie sie kolega przyznał do błędu? i co mnie obchodzi że pracownik nie ma uprawnień,rozumiem ze może nie mieć ,więc niech sklep sie tym martwi i komuś te uprawnienia nada.

Edit
celowo to w tym temacie jest,może ktoś ze sklepu sie przebudzi i coś z tym zrobi.Kupuje tam dość sporo,ale uważam że takie praktyki w sklepach internetowych trzeba nagłaśniać i piętnować.Płacimy "żywa gotówką" za wirtualny produkt,nie widzimy towaru,nie dotkniemy,nie sprawdzimy,pokrywamy koszta dostaw,sklep może też się wysilić i zrobić coś dla klienta.
Awatar użytkownika
By Ariusz
#1821399
wertjacek pisze: gdzie sie kolega przyznał do błędu?

Tutaj:
HornedRat pisze:Zamówiłem w e-dymie aromaty


:mrgreen:
By HornedRat
#1821402
@Ariusz :D

E-dym też próbował zrzucić na mnie winę. Opisałem błąd na stronie i nawet zrobiłem filmik, jak (nie) działa wybieranie miejsca dostawy. Kiedy przesłałem to do e-dymu, kontakt się urwał.
Ale nawet gdybym to ja przez przypadek kliknął nie tę opcję, to poziom obsługi klienta pozostaje fatalny. Żadnej chęci rozwiązania prostego problemu
Awatar użytkownika
By Timi
#1821494
W sporze na linii klient - sklep ten pierwszy zawsze ma rację. Takie są dobre obyczaje handlowe, których w jeszcze normalnych czasach mnie uczono. Klient może się pomylić, a sklep na jego prośbę powinien tą pomyłkę naprawić. A co dopiero gdy myli się sklep, a klient raportuje błąd systemu.
Smoant Levin PK-mały,wielki pod

https://i.ibb.co/k3tQNQN/vape-poland[…]

Zastanawiałeś się kiedyś, ile może kosztować najd[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.