EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By El Polaco85
#1813420
Witam. Za kilka dni zamierzam kupić box wismec sinuous 80w. Jednak jestem zielony w temacie RTA i mam pytanie: jakie RTA wybrać żeby był fajny smak i nawet spora chmurka? Zastanawiałem się nad ammit 25 single i Pharaoh RTA. Czy można w ogóle któryś z nich dostać w Polsce?
Awatar użytkownika
By kifu1
#1813564
Oba parowniczki jak najbardziej pod smak , ewentualnie kayfun v5 bądź serpent mini. Jednak w Polsce coraz ciężej dostać coś z wymienionych. Polecam bazarek ew. zakupy podczas wycieczki w Chinach.
By El Polaco85
#1813714
Okazało się że w stacjonarnym sklepie mogę dostać ammita duala. Jakieś pomysły co do grzałek, nie będzie problemu ze śmiganiem na jednej?
Awatar użytkownika
By Gabriel
#1813719
El Polaco85 pisze:Okazało się że w stacjonarnym sklepie mogę dostać ammita duala. Jakieś pomysły co do grzałek, nie będzie problemu ze śmiganiem na jednej?

Co do grzałek, nawiń sobie Staggered Fused Claptona na dwóch rdzeniach 0,30 mm i owijkami 0,10 mm. Taka grzałka będzie dobrze śmigać. ( w singlu na 35 w. a w dualu 60 w. )
Awatar użytkownika
By Nałóg Totalny
#1813855
Bierz przede wszytkim parownik do którego wsadzisz setup ok. 20-25 W. Sinousy dość wcześnie odcinają zasilanie i krzyczą "low battery". Na 60W to ty kolego długo nie pohulasz i szybciutko wylądujesz w sklepie z pretensjami, że ci za szybko bateria pada.
By Fortissimum
#1813865
Sam niekiedy korzystam z opcji pojedynczej grzałki na moim ammicie dual i mogę śmiało powiedzieć, że działa zacnie. Ze swojej strony mogę Ci polecić następujący setup:
- dual coil / single coil
- SS316L 26GA
- 10 wrapów
- średnica 3.5mm
Taka konfiguracja pozwoli Ci na korzystanie z TC (na dual coilu TC może szwankować), a optymalna moc będzie wynosić 40-50W w przypadku dual coil i 20-30W w przypadku single coil.
Baza nikotynowa

Siema. Tak jak w temacie. Poszukuję jakiegoś skle[…]

ursa nano miga 3 razy na biało