EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By otshko
#1797074
Witam. Na początku, chciałbym podkreślić , że w tematach e-papierosów jestem laikiem, więc jeśli coś źle napiszę to z góry przepraszam. Myślę, że tytuł postu wiele wyjaśnia:) jednak chciałbym dodać że leje do SMOKa rozrobiony liquid w bazie BVS PG:VG 50:50 z aromatem (chyba) firmy 4FunMix (bo chyba to jest nazwa firmy). Papierosa zakupiłem dzisiaj, ale strasznie męczące jest strzelanie podczas zaciągania się. Grzałka jaka znajduje się w atomizerze to V8 BABY-Q2 (0.4 podwójny rdzeń). Baterie jaką posiadam to iStick Power Eleaf, ale nie wiem czy to w ogóle ma wpływ na działanie atomizera. Owe trzaski dzieją się przy każdym zaciągnięciu, niezależnie od ustawionego oporu. Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi co się może dziać. Pozdrawiam, otshko
Awatar użytkownika
By Timi
#1797077
Sprawdź na etykiecie, czy nie ma w bazie wody.
Ona lubi dawać takie "efekty".
Awatar użytkownika
By d1roman
#1797095
Na terminologii nie musisz się znać, ale to powinieneś:
REGULAMIN FORUM
III. Użytkowanie forum
2. Przed założeniem nowego wątku należy przeszukać forum i upewnić się czy na podobne tematy nie ma już dyskusji w innych wątkach.
Awatar użytkownika
By d1roman
#1797102
otshko pisze:Rozumiem, czy nie. W takim razie dziękuję za pomoc:/ od razu wjazd na nowego...niezle.

A jak myślałeś? :lol: :lol: :lol: *BICZ*
A poza tym: :lol:
REGULAMIN FORUM
III. Użytkowanie forum
6. Zabronione jest pisanie swoich postów jeden pod drugim tak długo jak istnieje możliwość edycji poprzedniego postu.

@oczko :lol: Ująłeś mnie, w sumie grzeczny dzieciak z Ciebie :lol: ,- w przyszłości, w miarę możliwości pomogę (może). :lol:
Przepraszam wszystkich za OT. :D
Baza nikotynowa

Siema. Tak jak w temacie. Poszukuję jakiegoś skle[…]

ursa nano miga 3 razy na biało

Przy włożonym podzie przy zaciąganiu się dioda mig[…]

https://i.ibb.co/Q6VVz26/freemax-gal[…]

JBL SMOKE BOX (JBL GO E-PAPIEROS)