EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By prcwgw
#1790638
Mam taki oto problem że w zasadzie 2 tygodnie temu kupiłem rx 2/3 używany 2 miesiące niecałe kupiony w edymie. dostalem go i ijoyem tornado. Z uwagi na to że wcześniej wapowałem na suboxie z subtankiem mini, przejście z 20w na ijoya który dopiero zaczyna działać na 50 nie do końca mi pasowało. tak więc wapowałem na subtanku mini. W dniu dzisiejszym pomiędzy jedną chmura a drugą pokazał mi się komunikat atomizer not found. Ijoya nie wykrywa także. Szybki reaserch po youtubach, problem dość często spotykany. Telefon do edymu do sosnawca o gwarancje, pytanie co się stało. no więc wyjaśniam że używałem rx z subtankiem i usłyszałem że nie naprawia tego gdyż wada wynika z mojego niewłaściwego używania sprzętu z nieodpowiednim parownikiem. Teraz pytanie co mogę zrobić, czy gdzieś była jakaś lista złych parowników które działają a których nie wsadzać, nie znam się na pinach, kupując coś oczekuję że działa. faktycznie pin subtanka jest z 2-3mm większy jak tornado... Domyślam się że z edymem nic nie załatwię także zwracam się zx pytaniem tutaj czy jest w polsce ktoś kto mi to naprawi bo aż mi się plakać chcę że 2tyg temu padł mi subox, wydałem 3 stówy na rx ładowarkę, parownik i akusy. niecałe 2tygodnie i znowu jestem z ręką w nocniku oraz odmową przyjęcia na gwarancję.
Ostatnio zmieniony 26 cze 2017, 21:15 przez prcwgw, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By .kokakola
#1790642
Popełniłeś duży błąd przyznając się do tego co tak właściwie się stało :lol:
By djblack2577
#1790662
Sklep musi wywiązać się z umowy gwarancji,jeśli sprzęt ma wadę lub elektroniką,i nie z winy użytkownika ,to widać że sklep umywa ręce bo wydaje mi się że nie jeden przypadek było ,dziwne to dla mnie i zastanawiające !

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
By dwagiel
#1790663