EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By prcwgw
#1790638
Mam taki oto problem że w zasadzie 2 tygodnie temu kupiłem rx 2/3 używany 2 miesiące niecałe kupiony w edymie. dostalem go i ijoyem tornado. Z uwagi na to że wcześniej wapowałem na suboxie z subtankiem mini, przejście z 20w na ijoya który dopiero zaczyna działać na 50 nie do końca mi pasowało. tak więc wapowałem na subtanku mini. W dniu dzisiejszym pomiędzy jedną chmura a drugą pokazał mi się komunikat atomizer not found. Ijoya nie wykrywa także. Szybki reaserch po youtubach, problem dość często spotykany. Telefon do edymu do sosnawca o gwarancje, pytanie co się stało. no więc wyjaśniam że używałem rx z subtankiem i usłyszałem że nie naprawia tego gdyż wada wynika z mojego niewłaściwego używania sprzętu z nieodpowiednim parownikiem. Teraz pytanie co mogę zrobić, czy gdzieś była jakaś lista złych parowników które działają a których nie wsadzać, nie znam się na pinach, kupując coś oczekuję że działa. faktycznie pin subtanka jest z 2-3mm większy jak tornado... Domyślam się że z edymem nic nie załatwię także zwracam się zx pytaniem tutaj czy jest w polsce ktoś kto mi to naprawi bo aż mi się plakać chcę że 2tyg temu padł mi subox, wydałem 3 stówy na rx ładowarkę, parownik i akusy. niecałe 2tygodnie i znowu jestem z ręką w nocniku oraz odmową przyjęcia na gwarancję.
Ostatnio zmieniony 26 cze 2017, 21:15 przez prcwgw, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By .kokakola
#1790642
Popełniłeś duży błąd przyznając się do tego co tak właściwie się stało :lol:
By djblack2577
#1790662
Sklep musi wywiązać się z umowy gwarancji,jeśli sprzęt ma wadę lub elektroniką,i nie z winy użytkownika ,to widać że sklep umywa ręce bo wydaje mi się że nie jeden przypadek było ,dziwne to dla mnie i zastanawiające !

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
By dwagiel
#1790663
Umowa, z której sklep musi się wywiązać, to umowa sprzedaży. Gwarancja to sposób "zabezpieczenia" sprzętu przez producenta. Sklep może być pośrednikiem.
Ja bym tutaj skorzystał z rękojmi, która obowiązuje każdy sklep.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
By djblack2577
#1790673
No i słuszna uwaga,tylko skoro ogólnie sprzedają co kolwiek,to i obowiązkiem jest przyjąć wadę techniczną sprzętu, znając prawa chandlowe ciągle lipa i olewają klientów,jak to mówią kupuj i spr... Resztę sam się zamartwiaj .

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
By dwagiel
#1790681
Bo ludzie często nie chcą się uczyć na swoich błędach. Tutaj akurat prawo Handlowe nie ma nic do rzeczy (bo dotyczy spółek) tutaj wchodzi w grę ochrona konsumenta (niekoniecznie ta z kodeksu cywilnego bo mamy szczegółową ustawę na ten temat).
Znaczna część sklepów żeruje na niewiedzy kupujących. I tu jest problem. Skoro od zawsze wiadomo, że z gwarancją różnie bywa to dlaczego wszyscy na nią się upierają? Producent, jeśli nie ma super silnej pozycji na tynku, to w większości przypadków wykręci się od odpowiedzialności. A rękojmia to odpowiedzialność sprzedawcy za wady fizyczne i/lub prawne. Orzecznictwo w tym temacie jest jasne: pół roku od zakupu = wada fabryczna i wymiana na towar wolny od wad lub zwrot pieniążka. Po pół roku jeśli nie jest w stanie zapewnić odpłatnej naprawy = towar wolny od wad lub zwrot pieniążka, choć czasem trochę mniej niż wydano.
Na zakończenie OT sprzedawca nie może stwierdzić, że rękojmia go nie dotyczy,bo to prawo kupującego i można je co najwyżej ograniczyć. W momencie dokonywania zakupu.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
By dwagiel
#1790684
Jak już wcześniej napisałem, skorzystać z rękojmi. Internet dużo mówi na ten temat. A jeśli nasz Wątkotwórca nie czuje się na siłach, to proponuję spacer do rzecznika praw konsumenta.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
By prcwgw
#1790704
Ok, mniej więcej rozumiem o czym mówicie i na ten moment poświęciłem około 30minut na przeczytanie wyników z google mówiących o rękojmie. Jednak żadnego druku ani niczego opdobnego do tego nie znalazłem. Jednak sprzętu jeszcze im nie wysłałem i pomyślałem o takim rozwiązaniu. Wysyłam wszystko wraz zz drukiem edymu który ubogi jest w miejsce na napisanie o usterce ale może dodam kartkę na której napisze coś w tym stylu.

Przeglądając liczne zagraniczne fora np reddit oraz youtube jestem w stanie stwierdzić że komunikat "Atomizer not found" w tym modelu boxa jest bardzo częstym problemem. (Naprawde na youtube jest masa takich filmów a komentarzy o podobnym problemie jeszcze wiecej) W takim razie na mocy gwarancji liczę na naprawę wadliwego produktu. W innym wypadku będę zmuszony skorzystać z prawa rękojmi.

Myślicie że będzie ok?
ursa nano miga 3 razy na biało

Przy włożonym podzie przy zaciąganiu się dioda mig[…]

Joyetech EGO NexO-kolejne AIO

https://i.ibb.co/SQjhFKf/vape-poland[…]

Pierwszy e papieros

Witam. Chcialbym zakupic swojego pierwszego e papi[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.