EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By Mr.Pleko
#1787146
Witajcie Panie i Panowie. :bry
Ostatnio miałem trochę przykrych przygód z kiepskimi sprzętami.
Mianowicie posiadam Smoka OSUB TC80W z atomizerem pudełkowym czyli Brit Beast Tank.
Niestety, krótko mówiąc jego pojemność jest o wiele za mała dla mnie - 4x dziennie napelniam :/
Chcę dokupić atomizer Smok TFV8 Cloud Beast....
I teraz pytania....,
-opłaca się?
-uciągnie OSUB ten atomizer?
-Grzały z Brit Beasta pasują?
Może jakaś inna propozycja bardziej "pojemnego" atomizera, kompatybilnego z OSUBEM?

Nie zlinczujcie mnie, jestem świeży i zielony w tym akurat temacie... :|

Za wszystkie rady i odpowiedzi z góry serdeczne dzięki!

Niech Dym będzie z Wami :lol: *SMOKEKING*
Awatar użytkownika
By mimochod1
#1787295
Cloud Beasta pociągnie ledwie, ale wytrzyma 10 minut :wink: Jeżeli chcesz wiekszej pojemności i coś ze stajni smoka to po prostu zamów Big Baby Beast, nawet grzałki możesz wkładać te same.
Natomiast jeśli chcesz wejść w przygodę z kręceniem, to otwiera sie przed Tobą świat pełen przygód i atomizerów :D
Awatar użytkownika
By Donayo
#1787296
Też polecam Big Baby Beast, całkiem przyjemny parownik, a fabryczne grzałki dają radę :D
Rozwaliłeś mnie fragmentem o napełnianiu aż 4 razy dziennie, ja mojego Serpenta Mini napełniam z 10 razy dziennie :lol:
Awatar użytkownika
By Donayo
#1787298
mimochod1 pisze:@Donayo Mam tak samo z Serpentem. Trzeba przeboleć *CZAJNICZEK*

Mi pasuje, Baby też nigdy do końca nie zalewam, lubię często zmieniać liquid :D
Awatar użytkownika
By mimochod1
#1787299
Ja nie mówię, że mi nie pasuje. Nie mam nic przeciwko, co w świetle "ustawy" jest całkiem przydatne :-P
By Mr.Pleko
#1787307
Panowie, dzięki za info - szperałem tu i tam i nawet dzwoniłem do paru znachorów.
Właśnie też mi polecili Big Baby - zakupiłem - rewelka!