EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By LOKU
#1785421
Witam, takie pytanie czysto informacyjne, bo mam dziwną sytuację. Mianowicie, kupiłem (tutaj uwaga) grzałkę na e-dym o takiej nazwie: WYMIENNA GRZAŁKA ELEAF IJUST - TI
to TI ma chyba znaczenie, ponieważ gdy ją zakropliłem, wsadziłem wkręciłem i wszystko git jak każdą poprzednią, to mi w ogóle nie grzeje, mam e-papierosa IJust S. Wydaje mi się może, ale mam wrażenie, że gdy wkręcam ten dół z grzałką do góry (sory za takie słownictwo, jestem tylko palaczem nie znam się), to mi jakby mniej miejsca zajmuje w środku, tzn wkręca się szybciej, tak jakby ta grzałka była krótsza i nie dosięgała do jakiegoś pinu (czy coś takiego?) Możliwe to jest w ogóle? I czy da się jakoś ogarnąć, żeby się paliła normalnie? Bo ona zaczyna lekko syczec dopiero po 3-4 sekundach trzymania zapłonu na baterii, biorę bucha i dymu i smaku nie ma.

Ot takie czysto informacyjne pytanie, i tak pewnie pójdę kupię nową, ale może z tą też da się coś zrobić?

Czy ona w ogóle jest pod IJust S? Wygląda identycznie jak poprzednie grzałki, z tym, że ma różową gumkę (taką uszczelkę).

Zdjęcie tejże grzałki: Obrazek
By LOKU
#1785424
Patrzę i tematy są dość rozległe, jak możesz podzielić się wiedzą czy w ogóle ta grzałka zadziała czy nie - tylko tyle mi trzeba wiedzieć :P

@edit, w sensie czy w ogóle da się z nią coś zrobić - o.
Awatar użytkownika
By DorotaM
#1785426
LOKU pisze: czy w ogóle ta grzałka zadziała czy nie - tylko tyle mi trzeba wiedzieć


A działa Ci? :wink: Poczytaj o TC.

Grzałką którą kupiłeś to grzałka tytanowa do modów z TC (kontrolą temperatury),
do iJust S potrzebujesz grzałki kanthal.

LOKU pisze:
@edit, w sensie czy w ogóle da się z nią coś zrobić - o.



Tak, można dokupić boxa z TC.
Ostatnio zmieniony 01 cze 2017, 16:58 przez DorotaM, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
By McGrinn
#1785427