Hortstik pisze:Ostatni post.
Goldi pisze:Nie są to otwory wentylacyjne służące do chłodzenia akusa. Są to otwory służące do odprowadzenia gazów z akusa w sytuacji awaryjnej. A w tej sytuacji silikon zasłaniający te otwory nie będzie żadną przeszkodą dla tych gazów.
Nikotynos pisze:Po ok. roku użytkowania Pico mogę wskazać te same wady które wystąpiły np. w I'sticku 20W, czyli:
1. samo-odkręcające się dwie śrubki na dole (trzeba ja ciągle dokręcać albo przykleić spód)
miblah pisze:Zainstaluj sobie firmware ArcticFox - oryginalne oprogramowanie Joyetech/Wismec/Eleaf zdecydowanie gorzej sobie radzi z tematem kontroli temperatury.
Strona projektu: https://nfeteam.org/
Plik bin aktualnej wersji firmware: https://github.com/maelstrom2001/ArcticFox/releases
NToolBox - oprogramowanie do aktualizacji i edycji: https://github.com/TBXin/NFirmwareEditor/releases
Uomatko pisze: Czy ich całkowite zasłonięcie nie powoduje skrócenia zywota baterii/przegrzewania?
wojtez pisze:Super wygląda to oprogramowanie. Wgrałem, wstępnie poustawiałem i w TC NI200, po około pół sekondowym buttonie odcina prąd i wyskakuje TCR Error. Trochę dziwne, później jeszcze się pobawię ustawieniami. Teraz szkoda mi marnować pogodę, bo super słońce mamy
Nikotynos pisze:Po ok. roku użytkowania Pico mogę wskazać te same wady które wystąpiły np. w I'sticku 20W, czyli:
1. samo-odkręcające się dwie śrubki na dole (trzeba ja ciągle dokręcać albo przykleić spód)
2. z czasem coraz gorzej załapujący główny przycisk power aż padnie
3. bardzo łatwo uszkodzić wejście na usb, mi razem z wtykiem wyszła za którymś razem metalowa blaszka
Następny sprzęcik już raczej nie kupie od Elafa.
Nałóg Totalny pisze:No, to ja mam podobne wrażenia z użytkowania Pico jak Donayo. Też ponad rok używania, sporadycznie ładowanie przez USB.
Zero problemów.
...
Donayo pisze:@Barton82
Właśnie po zainstalowaniu ArcticFox'a zauważyłem to u siebie.
W sumie nie przeszkadza mi to, o ile nie będzie się pogłębiać.
Hortstik pisze:Wyświetlacz ciekłokrystaliczny jest bardzo czuły. Upadek, uderzenie, wilgoć, temperatura boxa. Wszystko oddziaływuje na to.
Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Konsument musi złożyć sprzedawcy żądanie wynikające z rękojmi w ciągu roku od dnia zauważenia wady – niemniej najlepiej ją zgłosić zaraz po zauważeniu. Warto podkreślić, że nie skraca to w żaden sposób okresu odpowiedzialności sprzedawcy, który wynosi 2 lata od dnia wydania rzeczy.
Jeżeli żądanie złożone przez konsumenta przy reklamacji dotyczy:
naprawy towaru,
wymiany towaru na nowy,
obniżenia ceny towaru,
to na przedsiębiorcy spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna. Sprzedawca nie może po jego upływie odmówić spełnienia żądania konsumenta, nawet jeżeli wada powstała z jego winy i np. zalał urządzenie wodą.
W przypadku zauważenia wady w późniejszym terminie, czyli między 12. a 24. miesiącem od wydania towaru, to konsument powinien wykazać, że wada towaru istniała w momencie zakupu – np. jest wynikiem zastosowania materiałów niskiej jakości, nieprawidłowej produkcji czy też niepoprawnej instrukcji obsługi lub konserwacji. Na poparcie swoich twierdzeń może (ale nie musi) skorzystać z pomocy specjalistów, w tym z opinii i analiz niezależnych rzeczoznawców.
Hortstik pisze:Nawet jssli calkiem padnie to sobie poradze.
Hortstik pisze:Ja mam Pico ze 3 miechy juz. I nic sie nie dzieje z wyświetlaczem. Nawet jssli calkiem padnie to sobie poradze.
Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Donayo pisze:Hortstik pisze:Ja mam Pico ze 3 miechy juz. I nic sie nie dzieje z wyświetlaczem. Nawet jssli calkiem padnie to sobie poradze.
Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Ty masz trzy miechy i nic się nie dzieje, a ja ponad rok i zaczyna
Ja też sobie poradzę, bo z Pico zawsze współpracuje Serpent i nie zmieniam ustawień.
Tylko, że fakt ten nie zmienia mojego upodobania do posiadania w 100% działającego moda
Tapata z SE
Siema, Mam dość irytujący problem z OXVA slim pro[…]