EPF
Luźne rozmowy o wapowaniu i nie tylko.
Awatar użytkownika
By Nałóg Totalny
#1771059
Proszę o pomoc w wyborze laptopa poleasingowego za ok. 1000 zł. Budżet mogę trochę nagiąć w górę jeśli trzeba będzie.
Potrzebuję lapka do:
- internet
- programy biurowe
- filmy, tv online
- NIE GRAM w gry
Nie znam się na specyfikacjach komputerów, ale chciałbym aby sprzęt był wyposażony w:
- kamerka (nie jest absolutnie wymagana)
- porządne głośniki
- dobra bateria lub możliwość zakupienia nowej w sensownych pieniądzach
- wi-fi, mile widziany byłby wbudowany modem GSM, choć to nie warunek konieczny
- szybki, cichy i nie grzejący się zbytnio podczas normalnego obciążenia
- matryca 15" (pierwsza opcja "stacjonarna" - ten dla mnie) i 13"lub 14" (druga opcja "mobilna" - dla małżonki). Nie wiem czy szukać z matrycą matową czy błyszczącą i nie wiem jaką powinna mieć rozdzielczość, aby zbytnio nie męczyć nie młodych już oczu :wink:
- absolutne minimum to dwa porty USB (oddzielne, nie współdzielone z innymi gniazdami)
- port HDMI mile widziany
- napęd DVD
- dysk SSD (warunek konieczny) - pojemność min. 120 GB
- dobrze gdyby miał polską klawiaturę bez konieczności spolszczania naklejkami
- niezawodny i z łatwo dostępnym serwisem (duża dostępność części)
Żeby czegoś poszukać, to trzeba wiedzieć czego się szuka, a ja nie wiem jakiej firmy sprzęt kupić, w jakiej firmie zajmującej się takimi laptopami i jaki konkretnie model.
Dlatego proszę Was o pomoc. Jeśli macie linki, to podrzućcie. Przeanalizuję i zapewne coś mi się rozjaśni.
By sucharek8826
#1771072
Tak od siebie dodam Tomku, mój znajomy też szukał takiego laptopa i pytał w serwisie który naprawia sprzęt przeważnie leasingowy, dostał bardzo cenną informację, że nie warto kupować takich laptopów ze względu na ich awaryjność, zazwyczaj bardzo szybko coś w nich się psuje... :/
Awatar użytkownika
By mariogd
#1771084