EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By Padomay
#1768485
Witam wszystkich, jestem tu nowy jak i dość zielony w sprawach związanych z e-papierosami/e-modami i muszę się was doradzić i poprosić o pomoc. Kupiłem podajże jeszcze w grudniu ubiegłego roku zestaw eVic VTwo mini razem z atomizerem Cubis Pro i z akumulatorem Samsung R25. Od dłuższego czasu stoi nieużywany z jednego powodu - atomizer pluje niemiłosiernie, próbowałem różnych liquidów, gęściejszych jak i bardziej rzadszych, próbowałem też zmieniać grzałki dodane w zestawie z atomizerem, jednak za każdym razem pluje i strzela w usta. Nie wiem właściwie w czym problem... Podobno spora ilość osób które posiadają Cubis Pro ma taki sam problem jednak nigdzie nie mogłem znaleźć odpowiedniego rozwiązania. Teraz dochodząc do meritum - czy ten atomizer, nie ważne co z nim bym zrobił nadal będzie pluł i czy powinienem spróbować go sprzedać i kupić inny, czy jednak próbować doprowadzić go do stanu używalności? Zastanawiałem się jeszcze nad sprzedażą całego zestawu i kupnem nowego, np. Smok Alien 220W TC MOD razem z np. Big Baby Beast, jest to w ogóle opłacalne? Szczerze mówiąc chciałbym już korzystać z e-moda i przestać palić zwykłe papierosy. Dziękuje z góry za pomoc i proszę o wyrozumiałość.
Awatar użytkownika
By sikor370
#1768488
Ten Cubis Pro podobno zawsze będzie pluł.... można to ograniczać w jakimś stopniu ale cały temat o tym gdzieś jest...
By Padomay
#1768503
Czyli słabo z tym Cubisem... A jaki parownik polecicie do tego eVica? Nie chciałbym znowu wtopić pieniędzy i zależałoby mi by wszystko działało jak należy. Najlepiej by miał fabryczne grzałki, nie umiem robić własnych, jak już wspominałem - "zielony". Smok TFV8 Baby Beast lub Big Baby Beast byłby odpowiedni, czy jednak znajdę coś lepszego?
Awatar użytkownika
By Timi
#1768505