EPF
O e-paleniu w Polsce i za granicą
By Pazig2
#1764378
Jestem studentem V roku psychologii. Proszę was o pomoc w badaniu.
Badanie trwa około 20 minut, jest całkowicie dobrowolne i anonimowe.
Tematem badania jest wpływ stylu życia na jego jakość.
Kilka pytań odnosi się do korzystania z e-papierosów i stosunku do nich.

Wśród osób, które wezmą udział w badaniu, rozlosuję kartę prezentową do Matrasa lub Empika o wartości 50zł.

Ankieta:
https://goo.gl/forms/cme5bAttWcqamGua2
By Pazig2
#1764383
Nie do końca rozumiem Twoją wypowiedź. Jak zaznaczyłem badanie jest dobrowolne, nie musisz brać w nim udziału. Jestem studentem psychologii, gimnazjum skończyłem jakieś 10 lat temu, a użytkowników tego forum bardzo szanuję, dlatego też wśród osób które mi pomogą rozlosuję nagrodę.
Jeśli post jest niezgodny z regulaminem, to proszę o jego usunięcie. Próbowałem skontaktować się z administracją przed jego publikacją, lecz niestety nie otrzymałem odpowiedzi, a bardzo mi zależy na Waszej pomocy.
By gourmet
#1764396
Nie pamiętam ankiety z tymi pytaniami, chyba się d1romanowi pomyliło.
Awatar użytkownika
By matatiti
#1764413
Tego rodzaju ankiety zawsze wzbudzały mniejsze lub większe emocje na trawniku. Ja osobiście nic do nich nie mam, zwłaszcza kiedy służą słusznej sprawie. Kto będzie miał ochotę, wypełni, a kto nie, to niech ten temat poprostu omija.
W wolnej chwili i ja postaram się ją wypełnić ;)
Awatar użytkownika
By DorotaM
#1764414
Pazig2 pisze:Bardzo chętnie wesprę tworzące się Stowarzyszenie niezależnie od tego, czy wylosowany zwycięzca będzie chciał przekazać swoją nagrodę na ten cel, czy zatrzymać ją dla siebie.


No i... Brawo Ty!
Ode mnie też poszło. :mrgreen:
Awatar użytkownika
By wtoro
#1764427
Student psychologii powiadasz...
To tłumaczy wiele pytań ;-) zadanie wykonane :-)

Tapatalk
Awatar użytkownika
By .kokakola
#1764435
Pazig2 pisze:Jestem studentem V roku psychologii. Proszę was o pomoc w badaniu.