EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By patalke69
#1751621
Hej

Dziwna rzecz się stała, bowiem od 3-4 miesięcy do Evic'a VT wkręcany był Cleito, śmigał elegancko, zadowolona byłam, mimo, że różne opinie, to mi działał OK. Wczoraj wieczorem, ni z gruchy, ni z pietruchy, podczas korzystania Evic pokazał "no atomizer found" i tak już to trwa do teraz, z czego to może wynikać? A przede wszystkim - jak sprawić, żeby Cleito dalej normalnie działał? Próbowałam czyszczenia, nowej grzałki. Jakieś tam widziałam we guglach porady, ale potrzebne mi łopatologiczne wytłumaczenie, poszłabym do punktu, ale uziemiona jestem cholera na kilka dni, a by się pobuchało coś.
Nie wiem, nie znam się zbyt dobrze, help :roll:
By patalke69
#1751628
@selol Kurcze, aktualnie nie, ale mogę sobie zorganizować.
Nie ma ryzyka, że coś się stanie z tym drugim parownikiem?
Dzięki za odp
Awatar użytkownika
By selol
#1751658
"no atomizer found" wskazuje na to, że w ogóle nie wykrywa parownika. Jeśli to uszkodzenie evic-a to innego parownika też nie wykryje. Trzeba wykluczyć, że to nie wina evic-a, wtedy będzie się kombinowało z cleito. To cleito korzystasz tylko z gotowych grzałek, czy też sama kręcisz ( widze, że jest dostępna baza rta dla tego parownika) ? Zorganizuj inny parownik.
By patalke69
#1751762
@miron52 nie jestem pewna czy jest wciśnięty, nie potrafię tego ocenić. Wydaje mi się, że on w ogóle nie kontaktuje, bo na dwóch atomizerach (Cleito i Smok Baby) nie znajdował atomizera.
By patalke69
#1751765
@miron52 nie czuję, żeby sprężynował. Nie zmienia swojej pozycji pod naciskiem, ale może próbowałam zbyt delikatnie. Czyli trzeba rozkręcić? Kurczę, szkoda mi sprzętu, ale raczej nie dam rady z tym.:/
Awatar użytkownika
By miron52
#1751768
Spróbuj go trochę podnieść małym śrubokręcikiem, tylko baterię wyjmij, żeby zwarcia nie zrobić.

edit. zonk, to VT z wbudowanym aku, więc czymś niemetalowym podważ pin.