EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By Boingchick
#1751214
Witam

Szukam dla siebie odpowiedniego e-papierosa. Musze zmieścić się w budżecie 100-110zł. Nie zależy mi kompletnie na chmurze. Ważny jest dla mnie smak i to abym nie musiał się z nim zbytnio męczyć tzn wymieniać grzałki itd. (gdyż w tych sprawach jestem zielony) Szukam po prostu zamiennika za zwykłe papierosy.
Dotychczas zastanawiałem się tylko nad Joyetechem eGO AIO i Joyetechem eGO CC. Macie jakieś propozycje? Z góry dziękuje za odpowiedź :)
Awatar użytkownika
By bulit73
#1751220
Z Twoim budżetem to zbytnio nie poszalejesz :wink:

Boingchick pisze: i to abym nie musiał się z nim zbytnio męczyć tzn wymieniać grzałki itd.


Nie ma parowników w których nie wymienia się grzałki. W tych na gotowe, też trzeba wymieniać grzałkę.
Awatar użytkownika
By WE514
#1751311
Ciężka sprawa, najtaniej to by wyszedł Egon+np jakiś Davide mini albo coś w tym stylu ( w 100 zł spokojnie się zmieścisz) , ale grzałki trzeba kupować albo nauczyć się samemu kręcić , a żywotność grzałki jest uzależniona od ilości i jakości wapowanego liquidu
Awatar użytkownika
By blucas
#1751321
A ja podpowiem coś od czego zaczynałem: Istick 20W w zestawie z Nautilusem Mini.
Wiem że przekracza to budżet. Ale za cenę siedmiu paczek (pewnie Twój tygodniowy przemiał na śmierdzielach) ciężko jest kupić coś bezawaryjnego i dobrze oddającego smak.
Nautilus smaczy świetnie a Istick wytrzyma z nim spokojnie 2-3dni bez ładowania.
Jedyna obsługa to wymiana grzałki co około 2 tygodnie (zależne od liqidów jakie będziesz stosował) i dolewanie liqidu.


Wytaplane.
Awatar użytkownika
By rav64
#1751346
Za połowę tej ceny istnieje jeszcze coś takiego jak Aspire CE5 BVC. Zwykła bateria EGO wystarczy na jakieś pół roku może dłużej. Mam stado parowników typu Kayfun, Tajfun ostatnio Siren, Merlin czy Goblin a opisanego zestawu powieszonego na szyi nadal używam bo jest wygodny i praktyczny.
ursa nano miga 3 razy na biało