EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
Awatar użytkownika
By domekrap
#1747385
zbigster81 pisze:Witam

Jestem początkujący. założyłem grzałkę ss316 0,18 60-80W do moda joyetecha cuboid i nie wiem jak go ustawić żeby dawał chmury porównywalne z fabrycznym ijust f?

Grzałka do moda?
Grzałkę to chyba się do parownika, a nie do zasilania wkłada
By zbigster81
#1747387
chciałem uzyskać jakieś przydatne informacje a nie infantylne czepianie się o detale. Parownik mam z ijust f i w nim oczywiście grzałke 0,18. Przy 65W zaczęła całkiem ładnie dymić. Do zasilania nie udało mi się grzałki wkręcić...w sumie nawet do głowy mi to nie przyszło
Awatar użytkownika
By d1roman
#1747391
zbigster81 pisze:chciałem uzyskać jakieś przydatne informacje a nie infantylne czepianie się o detale. Parownik mam z ijust f i w nim oczywiście grzałke 0,18. Przy 65W zaczęła całkiem ładnie dymić. Do zasilania nie udało mi się grzałki wkręcić...w sumie nawet do głowy mi to nie przyszło

Wychodzi na to, że infantylny jest temat który założyłeś i pytanie o ustawienie moda. :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 07 sty 2017, 17:39 przez d1roman, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By domekrap
#1747392
Kolego, ledwo zarejestrowałeś się na forum, a już próbujesz udawać "mądrego". Żadne infantylne czepianie się tylko jeżeli pierwszy twój post nie zawiera dokładnych danych to nie dziw się że za chwilę nikt tu Ci na żadne pytanie nie odpowie.

Tak na marginesie to wypadało by na początek uzupełnić dane w profilu.
By zbigster81
#1747393
napisałem przecież, że dopiero zacząłem e przygode i jestem zielony. mam taki osprzęt jak napisałem powyżej i próbuję go jakoś spersonalizować, żeby mieć z niego pożytek. przy 70 w i 250 stopniach w końcu chmura robi się gęsta i zauważalna. nie wiem co mógłbym jeszcze zrobić żeby ten efekt wzmocnić? kwestia grzałki? parownika?
By Krasnal45
#1747397
zbigster81 pisze:napisałem przecież, że dopiero zacząłem e przygode i jestem zielony