EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By vree
#1519150
Hej,
Na wstępie - nie sugerujcie się datą założenia konta, po drodze miałam parę powrotów do analogów także wciąż jestem zielona w temacie ;) Wiem jedno - nie chcę kolejny raz się wkurzyć i wrócić do analogów. Aktualnie mam powrót do epapierosa, stary, wysłużony Crystal 2 wymieniony na Volimizer v3 (grzałka 1,5Ω) + bateria Volish Ego4 (tak doradzili w sklepie stacjonarnym) i tu mam problem.

Po 3-4 dniach i chmura zaczyna mnie momentami gryźć w gardło. Po tygodniu grzałka do wymiany, bo smak dymu gorszy niż z najbardziej paskudnego analoga. Wchodzę do sklepu już z miną " :roll: ". na pytanie "czy to normalne?" usłyszałam "no, tak, zdarza się" i zaczęłam wątpić w kompetencje sprzedawcy.
Pożyczyłam chwilowo clearomizer Crystal 2 dual - smak fajny, chmura trochę mała ale lepsze to niż skok do sklepu po analogi. Starczy na czas rozwiązania problemu.

Co jest nie tak?
Źle dobrana bateria do clearomizera czy ja nie potrawię wapować?
Jeśli wina sprzętu, to co można mi doradzić? Nowy clearomizer czy nowa bateria? W aktualnym lubię jakby to nazwać, lekki "przepływ" chmury. W baterii lubię passthrough (i kolor hehe). Aktualnie jestem w stadium irytacji bliskiej kupienia zupełnie nowego sprzętu, byleby nie sprawiał za dużo problemów.
Awatar użytkownika
By Gaju
#1519170
miron52 pisze:w obydwu klirkach są te same grzałki

W jakim sensie te same?
-Crystal 2, górna grzałka na sznurku, standardowo 2,4Ohm, do wyboru jeszcze 2,0Ohm
-Volimizer V3, dolna grzałka na bawełnie, standardowo 1,5Ohm, do wyboru jeszcze 1,2Ohm, 1,0Ohm

Dziwne, może masz jakiś trefny liquid. Miałem ten parownik i grzałki czy to 1,5Ohm czy 1,0Ohm trzymały bardzo długo (1,5Ohm już trzyma 2miesiące)

Wymiana grzałki nie jest konieczna. Jak zaczyna śmierdzieć to:
a)przepłukaj grzałkę
b)wyciągnij watę, przepal grzałkę, przewlecz watę, obetnij nadmiar, załóż i gotowe