EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By MazuLuka
#1742987
Cześć, jestem nowy w temacie epapierosów, kiedyś byłem na bieżąco (jeszcze nie było boxów, a jedynie ego), jednak od tego czasu się dużo podziwiało w tej branży.

Moja niewiedza została wykorzystna przez sprzedstawcę eSmokingWorld.
Sprzedany został mi Vype eBox Kit. Nie widziałem jaka jest różnica między boxami, więc ślepo zaufałem sprzedawcy... Okazało się, że jak sami wiecie, że ten pseudo box to kupa złomu... Juz wiem, żeby tę firmę omijać szerokim łukiem, ale nie chcę też im puścić tego płazem.
Dlatego zwracam się do Was z pytaniem czy jest jakaś minimalna wartość watów w boxach, bo czuję się oszukany tymi 12 watami... Chcę odstąpić od umowy na mocy rękojmi i zażądać zwrot pieniędzy.

A może macie jakieś inne pomysły jak odzyskać pieniądze, bo sprzęt do najtańszych nie należał (250zl)...

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 18 gru 2016, 00:40 przez MazuLuka, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By erbis
#1742988
Teraz minimalna moc to 150 watów. Jak najbardziej należy Ci się zwrot, odszkodowanie i jeszcze samolot.
Ostatnio zmieniony 18 gru 2016, 00:41 przez erbis, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By erbis
#1742991
Jeżeli sprzęt jest sprawny a tylko nie spełnia Twoich oczekiwań to pozostaje Ci jedynie młotek (ewentualnie ucieracz do masy zwany przez moją babcię po prostu tłuczkiem).
Awatar użytkownika
By Goldi
#1743006
MazuLuka pisze:Dlatego zwracam się do Was z pytaniem czy jest jakaś minimalna wartość watów w boxach, bo czuję się oszukany tymi 12 watami... Chcę odstąpić od umowy na mocy rękojmi i zażądać zwrot pieniędzy.