EPF
Awatar użytkownika
By erbis
#1715089
Tych grzałek nie można używać w trybie kontroli temperatury.
Awatar użytkownika
By donKretone
#1715103
erbis pisze:Tych grzałek nie można używać w trybie kontroli temperatury.

A dlaczego nie mozna? Przepraszam ale chcialbym zrozumiec.
Na YT DJLsb testuje Zestaw Micro One i mowi: "(...) mam zamontowana grzalke fabryczna 1.8 MTL a poniewaz jest to SS wapuje w kontroli temperatury..."
Dlatego wlasnie "wyskoczylem" z tym pytaniem.
Awatar użytkownika
By Donayo
#1718535
Mam problem z moim maluchem.
Od pewnego czasu lubi "popuścić".
Myślałem, że to wina setupu, więc nie przejmowałem się zbytnio i co jakiś czas wycierałem parownik oraz zasilanie.
Wycieki były na tyle niewielkie, że nic box'owi nie groziło.
Lało się tak i lało, a ustępowało maksymalnie na 2 dni dopiero po rozkręceniu, umyciu i skręceniu całego Micro.
Wpadłem na pomysł, że może to któraś uszczelka powoduje moje problemy.
Obejrzałem wszystkie, ale wydają się w porządku, zero uszkodzeń czy zniekształceń.
Jednak jeśli to nie uszczelka, musi to być jakaś magia.
Obstawiam, że jednak z tą, pokazaną na zdjęciu jest coś nie tak.
Macie jakieś patenty, żeby uszczelnić to miejsce albo wiecie czy uszczelkę podobnych rozmiarów można gdzieś kupić?

Awatar użytkownika
By Stress
#1718538
donKretone pisze:
erbis pisze:Tych grzałek nie można używać w trybie kontroli temperatury.

A dlaczego nie mozna? Przepraszam ale chcialbym zrozumiec.
Na YT DJLsb testuje Zestaw Micro One i mowi: "(...) mam zamontowana grzalke fabryczna 1.8 MTL a poniewaz jest to SS wapuje w kontroli temperatury..."
Dlatego wlasnie "wyskoczylem" z tym pytaniem.

TC na większości modów (a może i na wszystkich, nie wiem na pewno)
obsługiwane jest do max oporności 1,0 ohm
Awatar użytkownika
By miron52
#1718543
Wyobraźnie mnie zawodzi. Jak zrobić grzałkę Clapton SS 1,8 om ?
Awatar użytkownika
By Deletor
#1718547
Mój kalkulator twierdzi że rdzeń 0.2, owijka 0.1, średnica 2mm, to 8.8 zwoja :)

Co do oringow to można kupić w sklepach z uszczelkami, gdzieś po forum krąży link do sklepu z oringami. Możesz też spróbować zrobić gęstszy LQ. Nie wiem czy cieknie od tak, czy przez AH, musisz bardziej sprecyzować.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By Gwido67
#1718549
Stress pisze:TC na większości modów (a może i na wszystkich, nie wiem na pewno)
obsługiwane jest do max oporności 1,0 ohm


Cubek (przykładowo) potrafi do 1,5 Oma w TC posterować ale 1,8 Oma to już jest poza zasięgiem ;)


Pozdrawiam
Grzegorz
Awatar użytkownika
By cannonn
#1718552
Mniejsza średnica drutu, typu 0,2 rdzeń i 0,1 owijka, i wyjdzie.

Gwido67 pisze:
Stress pisze:TC na większości modów (a może i na wszystkich, nie wiem na pewno)
obsługiwane jest do max oporności 1,0 ohm


Cubek (przykładowo) potrafi do 1,5 Oma w TC posterować ale 1,8 Oma to już jest poza zasięgiem ;)


Pozdrawiam
Grzegorz


A wspomniany Smok R80 ma do 2.0ohm ;)

i opis grzałki

Flavour Notes
Smok TFV4 Micro
Coil Resistance
1.8ohm
Coil Type
Clapton Coil
Made In
China
Pack Size
5 Pack
Wire
Stainless Steel
Awatar użytkownika
By Gwido67
#1718571
cannonn pisze:...
A wspomniany Smok R80 ma do 2.0ohm ;)



A nie, jak to SMOK to oczywiście, wszystko może, limitless :lol: :lol: :lol:

Pozdrawiam
Grzegorz
Awatar użytkownika
By przemekgda86
#1718572
Donayo pisze:Mam problem z moim maluchem.
Od pewnego czasu lubi "popuścić".
Myślałem, że to wina setupu, więc nie przejmowałem się zbytnio i co jakiś czas wycierałem parownik oraz zasilanie.
Wycieki były na tyle niewielkie, że nic box'owi nie groziło.
Lało się tak i lało, a ustępowało maksymalnie na 2 dni dopiero po rozkręceniu, umyciu i skręceniu całego Micro.
Wpadłem na pomysł, że może to któraś uszczelka powoduje moje problemy.
Obejrzałem wszystkie, ale wydają się w porządku, zero uszkodzeń czy zniekształceń.
Jednak jeśli to nie uszczelka, musi to być jakaś magia.
Obstawiam, że jednak z tą, pokazaną na zdjęciu jest coś nie tak.
Macie jakieś patenty, żeby uszczelnić to miejsce albo wiecie czy uszczelkę podobnych rozmiarów można gdzieś kupić?


Przełóż sobie uszczelkę z grzałki fabrycznej ;)
Zanim jednak to zrobisz, sprawdź czy nie masz tak jak ja małej szparki pomiędzy kominem a grzałką (zaznaczone na zdjęciu), u mnie jest na tyle duża że widać uszczelkę która powinna wchodzić w grzałkę, i mój też sporadycznie leje, w zależności od tego jak się skręci i uszczelni na samym gwincie ;) Pomaga minimalne wykręcenie samej grzałki/bazy RBA ( o jeden obrót) dzięki czemu komin wchodzi głębiej w grzałkę i nie leje. Baza ma dość wysoko kołnierz, więc mimo tego jednego obrotu nadal jest tam szczelnie.


Awatar użytkownika
By Donayo
#1718619
Deletor pisze:Co do oringow to można kupić w sklepach z uszczelkami, gdzieś po forum krąży link do sklepu z oringami. Możesz też spróbować zrobić gęstszy LQ. Nie wiem czy cieknie od tak, czy przez AH, musisz bardziej sprecyzować.

Dzięki za odpowiedź, jednak na oringach znam się tak, że na pewno nie kupiłbym odpowiednich.
Gęstszy liquid to nie rozwiązanie według mnie, skoro na dotychczasowym było dobrze.
A cieknie przez AH, ale to na pewno nie wina setupu :)
przemekgda86 pisze:Przełóż sobie uszczelkę z grzałki fabrycznej ;)
Zanim jednak to zrobisz, sprawdź...

Dzięki, czasami nie potrafię zrozumieć dlaczego najprostsze i najbardziej oczywiste rozwiązania przychodzą najtrudniej :D
Wydaje mi się, że problem z kominem mnie nie dotyczy, ponieważ lq cieknie nawet poniżej poziomu tego łączenia, ale na pewno sprawdzę dla "spokojności".
Awatar użytkownika
By przemekgda86
#1718624
Donayo pisze:Wydaje mi się, że problem z kominem mnie nie dotyczy, ponieważ lq cieknie nawet poniżej poziomu tego łączenia, ale na pewno sprawdzę dla "spokojności".

Weź pod uwagę że to parownik podciśnieniowy, i wszelakie rozszczelnienia skutkują wylewami, przez tą szparkę komora "spalania" może wyrównywać ciśnienie powietrza wewnątrz korpusu, i wówczas liquid swobodnie napływa na grzałkę.
Awatar użytkownika
By Donayo
#1718629
Rozumiem, w takim razie wezmę pod uwagę wszystko i krok po kroku spróbuję osiągnąć szczelność taką, jaką Micro miał na początku :)
Dzięki za pomoc, bo parownik sam w sobie jest naprawdę fajny i służy mi na co dzień, a ta przypadłość jest dosyć denerwująca.
Wsiadasz sobie do samochodu w nocy (praca), wyjmujesz EIN z nowiutkim setupem, chcesz sobie pobuchać jeden ze swoich ulubionych liquidów, a tu całe zasilanie w lq, a parownik pusty :D
Awatar użytkownika
By Donayo
#1720302
Wybaczcie post pod postem.
Ani jeden, ani drugi patent przemekgda86 nie pomógł niestety.
Teraz testuję patent z nawinięciem kawałka nitki pod uszczelkę.
Komin bardzo dobrze dolega i wkręca się w całą resztę parownika.
Kurcze, już sam nie wiem co tam się dzieje :?
Awatar użytkownika
By dexx33
#1724637
U mnie jest trochę inaczej.
Baniaczek 5ml,wszystko jest ok,ale jak zrobię dolewkę,zamknę górę to za chwilę wycieknie trochę przez AF.
A później znowu wszystko ok,suchutko,chyba coś z tym podciśnieniem jest nie tak.
Zobaczę jak będzie gdy zmienię grzałkę(fabryczna).
Awatar użytkownika
By przemekgda86
#1724765
dexx33 pisze:U mnie jest trochę inaczej.
Baniaczek 5ml,wszystko jest ok,ale jak zrobię dolewkę,zamknę górę to za chwilę wycieknie trochę przez AF.
A później znowu wszystko ok,suchutko,chyba coś z tym podciśnieniem jest nie tak.
Zobaczę jak będzie gdy zmienię grzałkę(fabryczna).

Podczas dolewki na moment rozszczelniasz baniak i LQ swobodnie napływa do komory "spalania", daj więcej nosnika w kanały LQ i zredukuj czas dolewania, im szybciej zalewasz, tym mniej LQ zdąży napłynąć do komory *SMOKEKING*
Awatar użytkownika
By dexx33
#1724771
Ok,dzięki za wskazówkę *THX*
Przytnę końcówkę dozownika LQ,żeby "grubiej" leciało i "sprężę się"z dolewką.
Awatar użytkownika
By Faja
#1724775
Przed każdym zalaniem przy takiej objętości należy czyścić parownik. Zaczynając od dolotu powietrza, ustnik, pod ustnikiem i dekiel od dołu a na koniec wytrzeć cały po zalaniu. Każdy parownik się poci.
Awatar użytkownika
By dexx33
#1724791
*THX*
Każda rada jest cenna od bardziej doświadczonych.
Awatar użytkownika
By donKretone
#1724793
Ja mam 3,5ml, używam grzalek 1,8 i czyszcze przestrzeń pod grzałka co drugie zalanie. Dodam, że zalewam po zużyciu ok.2ml żeby grzałka była cały czas zalana a jak czyszcze to poprostu odsysam pozostałość liquidu przed czyszczeniem.
Awatar użytkownika
By Donayo
#1724832
Napiszę co i jak u mnie, może komuś w przyszłości to się przyda :)
Problem został rozwiązany po wymianie białej uszczelki z wlewem oraz poprawie ułożenia waty.
Teraz jest suchutko cały czas :D
By patbug10
#1725098
Zadałem pytanie w "Szybkich pytaniach", lecz odesłano mnie tutaj :). Kopiuję więc to co tam naskrobałem, może ktoś będzie znał rozwiązanie :D.

Witam. Od ok. 4 miesięcy posiadam Smoka TFV4 Micro, z którego byłem bardzo zadowolony - do czasu. Jakiś czas temu zaczął przez airhole wyciekać liquid, co jak się domyślam ma bezpośredni związek z tym, że uszczelka pod top-capem odkształca się i powoduje nieszczelność w parowniku. Wystarczy 1-2 napełnienia i uszczelka (Nowa, już 3 w tym parowniku) wygięta, liquid się leje, nerwy i nic więcej :( byłem w e-dymie, zalecono mi, żebym założył nowa uszczelkę i pilnował tego, żeby przy napełnianiu, zamykając top-cap delikatnie ciągnąć go do góry żeby nie zaczepial o uszczelkę, ale to nic kompletnie nie zmieniło. Jako że jestem już zmęczony wymyślaniem nowych rozwiązań - zapytuję was forumowicze - czy ktoś miał podobny problem? Może ktoś rozwiązał taka zagadkę i wie co zrobić? Dodam tylko, że nigdzie nie widać żadnych nierówności, patrząc organoleptycznie nie widzę nic co mogłoby powodować taka kolej rzeczy. Jak żyć :)?
Awatar użytkownika
By przemekgda86
#1725107
patbug10 pisze:Zadałem pytanie w "Szybkich pytaniach", lecz odesłano mnie tutaj :). Kopiuję więc to co tam naskrobałem, może ktoś będzie znał rozwiązanie :D.

Witam. Od ok. 4 miesięcy posiadam Smoka TFV4 Micro, z którego byłem bardzo zadowolony - do czasu. Jakiś czas temu zaczął przez airhole wyciekać liquid, co jak się domyślam ma bezpośredni związek z tym, że uszczelka pod top-capem odkształca się i powoduje nieszczelność w parowniku. Wystarczy 1-2 napełnienia i uszczelka (Nowa, już 3 w tym parowniku) wygięta, liquid się leje, nerwy i nic więcej :( byłem w e-dymie, zalecono mi, żebym założył nowa uszczelkę i pilnował tego, żeby przy napełnianiu, zamykając top-cap delikatnie ciągnąć go do góry żeby nie zaczepial o uszczelkę, ale to nic kompletnie nie zmieniło. Jako że jestem już zmęczony wymyślaniem nowych rozwiązań - zapytuję was forumowicze - czy ktoś miał podobny problem? Może ktoś rozwiązał taka zagadkę i wie co zrobić? Dodam tylko, że nigdzie nie widać żadnych nierówności, patrząc organoleptycznie nie widzę nic co mogłoby powodować taka kolej rzeczy. Jak żyć :)?


Dekielek pewnie ścina Ci te delikatne kołnierzyki które są na uszczelce podczas zamykania, otwórz dekielek i przejedź palcem po krawędzi czy nie ma żadnych ostrych zadziorów, ewentualnie przejedź samą krawędź bardzo drobnym papierem ściernym (wodnym, na morko).
Ostatnio zmieniony 10 paź 2016, 14:57 przez przemekgda86, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By dexx33
#1725111
przemekgda86 pisze:Podczas dolewki na moment rozszczelniasz baniak i LQ swobodnie napływa do komory "spalania", daj więcej nosnika w kanały LQ i zredukuj czas dolewania, im szybciej zalewasz, tym mniej LQ zdąży napłynąć do komory *SMOKEKING*

Zrobiłem dzisiaj tak jak radziłeś,zredukowałem czas dolewki i wszystko jest już ok,suchutko,zero wycieków *THX*
By patbug10
#1725143
Dekielek pewnie ścina Ci te delikatne kołnierzyki które są na uszczelce podczas zamykania, otwórz dekielek i przejedź palcem po krawędzi czy nie ma żadnych ostrych zadziorów, ewentualnie przejedź samą krawędź bardzo drobnym papierem ściernym (wodnym, na morko).


Tak też pomyślałem - jakiej gradacji papierek proponujesz? I przejechać tylko krawędź, czy cały dekielek od spodu? Zadziorów będę szukał jak wyjdę z uczelni, bo smok leży w samochodzie, ale zdaje się że jak wcześniej szukałem czegoś takiego, to nic nie znalazłem. Jeśli to ma pomóc mogę wstawić zdjęcie w jaki sposób i w którym miejscu się odkształca. Pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
By przemekgda86
#1725374
Wstaw @patbug10, pomoże nam to w ustaleniu przyczyny. Co do papieru to myślę że idealny byłby 2000 a nawet i więcej, chodzi o to żeby tylko delikatnie wygładzić ostrą krawędź, i tylko krawędź, powierzchni dekielka nie ruszaj.
Awatar użytkownika
By dexx33
#1725745
Wkręciłem z ciekawości do mojego TFV4 fabryczną grzałkę CLP2 0,3 ohm'a,odpaliłem na trybie Power i stwierdzam,że chyba vapowanie na tych mniejszych opornościach jest raczej nie dla mnie.
Chmura przy najniższej zalecanej mocy 30W jest jak dla mnie trochę za ciepła,nie wiem,może to kwestia przyzwyczajenia?
Mam dopiero 35dni stażu,powinienem się przyzwyczaić?
Jak się zaciągnę tak porządnie to aż mnie przytyka(MTL) :shock: ,zauważyłem,że jeśli prosto do płuc to jakby trochę mniej.
Na grzałce 1,8 ohm'a vapuję MTL,moc 12/mg,na tej 0,3 ohm zalałem 6/mg,po kilku buchach aż mi w łepetynie się zakręciło...
By lucaskiw
#1726231
Dostałem i ja swojego mikrusa, i powiem szczerze dopadło mnie lekkie rozczarowanie. Grzałka 0,3 Clp2 fabrycznie zmontowana i zaczynamy od 30W, kilka puffów, 5W więcej i pojawia się problem. Nie mogę powiedzieć, że czuję bobra ale smak jest taki zniekształcony jakby się grzałka "kończyła". Wyżej jeszcze bardziej wyczuwalny smak bobra ale bez strickte spalonego smaku. O co chodzi ? Też tak mieliście?
Awatar użytkownika
By dexx33
#1726249
Tak miałem,wywaliłem tą grzałkę 0,3ohm,założyłem 1,2 ohm i....znowu miodzio :D
I nie próbuję już nawet schodzić poniżej 1 ohm,to dla hardcorowców raczej...
By lucaskiw
#1726253
dexx33 pisze:Tak miałem,wywaliłem tą grzałkę 0,3ohm,założyłem 1,2 ohm i....znowu miodzio :D
I nie próbuję już nawet schodzić poniżej 1 ohm,to dla hardcorowców raczej...


Ja tam lubię dopłucnie wrzucić dużą chmurkę. Ale grzałka mnie rozczarowała. Ktoś znalazł na nią sposób? Dokupione grzałki są tak samo do doopy ?
Awatar użytkownika
By dexx33
#1726259
Jak kto lubi...
Rozebrałem ją z ciekawości,przy lekkim pociągnięciu urwała się w jednym miejscu,tuż przy zwojach,tak jakby drut był w tym miejscu osłabiony.
Awatar użytkownika
By axlowski
#1726278
Ten parownik najlepiej sprawuje się na grzałkach 1.2 i 1.8 lub na swoich setupach na bazie rba. Przynajmniej dla mnie grzałki clp2 i stc2 to tutaj porażka... no ale jak kto lubi. Posiadam go już kilka miesięcy i jak najbardziej polecam, u mnie zaraz za kayjfunem 5 na podium:)
By lucaskiw
#1726279
A jaki setup polecacie do RBA? Jaki rodzaj drutu? Bo przejrzałem e-dym i zgłupiałem. Nie wiem co wybrać. No i jakie grzałki kręcicie? Ile zwojów jakie oporności finalne ?
Awatar użytkownika
By axlowski
#1726281
Ja nie mogę się przekonać do różnego rodzaju claptonów i innego żelastwa, najlepiej smaczy mi na nim zwykly kanthal 0.4mm na 6-7 zwojach średnicy 2 lub 2.5
Awatar użytkownika
By hilton1
#1726284
SS 316L 28ga dwie grzałki o srednicy 2mm po 6 zwoji oporność 0,16 ohm i jest super, szczegolnie na TC :)
By paderewa77
#1726550
Witajcie. Na wstępnie zaznaczę że od roku wapuje na własnych grzalkach i samogonach. A od dwóch miesięcy w grę wchodzą tylko dripery rda. Ale pomyślałem że przyda się jednak jakiś mały tank. Tak do wyjścia na miasto. Wielkie i toporne tanki już mi nie podchodzą. OBS Crius Plus i Griffin 25 Top Airflow wyladowaly w szufladzie. I wybór trafił na TFV4 Micro. Powiem Wam że jest bardzo dobrze. I to na grzalce dołączonej do zestawu. 0.3 ohm. Porównując smak na driperze i na tej z zestawu to jestem w szoku że tak nie wielka różnica jest. Oddaje smak bardzo dobrze. Jak skrece coś wlasnego to dopiero będzie super. Tylko ogarniać nowego tanka. Trochę mi się nie chce. Wycieki itd. Skoro kupne grzałki są tak dobre. A i tak moim numerem 1 jest RDA. Ogólne tank bardzo polecam dla leniwych z gotowymi grzalkami

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By wtoro
#1727439
Moim zdaniem uszczelkę masz do wymiany. Zanim to zrobisz, wykorzystaj poradę kolegi @przemekgda86 i przeszlifuj dekielek od spodu. Stronę wcześniej masz to opisane.

Tapatalk
By patbug10
#1727440
To ze do wymiany to oczywistość - wszak jest to już 4ta sztuka :) czyli szlif papierkiem wodnym 2000 po rancie dekielka - ile razy to przeciągnąć, skoro organoleptycznie nie widać żadnych zadr ani nic podobnego?
Awatar użytkownika
By przemekgda86
#1727480
Przeciągnij delikatnie z 30 razy krawędź która przesuwa się po uszczelce, i nie wycieraj uszczelki przy dolewkach, ona ma być mokra od lq, zmniejsza to tarcie i wydłuży jej żywotność, ta którą masz teraz zmasakrowana jest strasznie... Po jakim srednio czasie pojawiają się takie zniekształcenia? Zakladam że to nie wina jakości uszczelek bo dwie pierwsze z zestawu też Ci tak załatwiło..

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
By patbug10
#1727490
Obawiam się ze ta ze zdjecia wyglądała tak po około... 36 godzinach :)
Awatar użytkownika
By przemekgda86
#1727505
Czyli około 5 otworzeń i zamknięć, moja po ponad miesiącu intensywnego użytkowania (3x dziennie dolewam paliwa) wygląda jak nóweczka, przeszlifuj tę krawędź i będziemy myśleć dalej jeśli to nie pomoże.
Awatar użytkownika
By Faja
#1727519
A może od gorąca. Duża temperatura, krótki komin. Duża moc .
By Horrigan
#1734857
Orientujecie się z jakiego źródła można pozyskać te białe uszczelki o których mowa wyżej?

I jak wyglada kompatybilnosc tych uszczelek z tymi od wersji mini lub normalnej? Roznia sie?
By swirusx84
#1768694
Witam, czy posiada ktos na zbyciu oczywiscie odplatnie czopek do zmniejszenia przepywu powietrza ten co jest pod grzałką i czy przy tym tanku jest możliwość powiększenia jego pojemności, nigdzie w sieci nie mogę znaleźć chyba że nie ma, chodzi mi dokładnie o tanka z zestawu SMOK Stick One Plus Kit - 2000mAh
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
By swirusx84
#1770182
Ktoś podpowie gdzie kupię tą przedłużkę?? kupiłem smoka stike one plus i dokupiłem szkiełka i trochę brakuje https://drive.google.com/file/d/0BwbTNI6auHz7STVDSmJzWm1wNFU/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0BwbTNI6auHz7RkVoMmFXQ29jZzA/view?usp=sharing
By LakierDoPaznokci
#1772456
Mam problem z baza pod grzałki.
Mam mikrusa od 5 miesięcy i od początku jak zacząłem kręcić oporność grzałek mi skacze.
Robię idealne skrętki i po wkręceniu w bazę najpierw pokazuje wartość np 1.8 Ohm wduszam spust i nagle przeskakuje na 4+ Ohm żeby zaraz znów pokazać 0.25 Ohm i znowu 3.9 Ohm.
Nie rozumiem nie wiem nie znam się.
Myślę o zakupie bazy na singla bo może coś jest nie tak z tą podwójną.
Miał ktoś taki problem?

Fabryczne grzałki mi się szybko kończą. Vapuje na 45-55 watach i po kilku dniach umierają
Awatar użytkownika
By wtoro
#1772486
Zobacz czy pin plus pod bazą się nie poluzował. I czy wszystkie śrubki mocujące drut masz dobrze dokręcone. Ewentualnie sprawdź czy drut po nakręceniu górnej kopułki bazy nie styka z nią i tym samym robi ci zwarcie.

Tapatalk
By LakierDoPaznokci
#1772870
Obrazek
Obrazek

Tak wygląda moja baza na dwie grzałki.
Wcześniej kupiłem nano ale baza jaką dali do parownika nie pasowała więc dopłaciłem i wymieniłem na mini.
Daje zdjęcia bo nie wiem czy z tym też nie jest podobnie ponieważ śrubki są dokręcone nic nie lata wszystko na sztywno a nie mogę własnych grzałek używać.
By krzyzak-z
#1772931
Sprzęt nie do zajechania. Zero wycieków i niespodzianek. Używam od roku w temperaturach do 50 stopni i bez problemu. Wystarczy odpowiednio go traktować a się odwdzięcza. Wasze problemy z tym parownikiem wynikają z niewłaściwej obsługi. Palę na bazie RBA bez grzałek fabrycznych
Pękające kartridże w smoku rpm 40

Przymierzam się do zakupu smoka rpm 40. Nie przedł[…]

Wiem ile tematów się tutaj przewala podobnych, wię[…]

Pochwalcie się zabawkami:) http://i42.tin[…]

Cześć Obecnie używam smok spirals. Atomizer totaln[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.