EPF
Luźne rozmowy o wapowaniu i nie tylko.
Awatar użytkownika
By Tecumseh
#1606101
Siema, szukam francuskiego odpowiednika naszego OTOMOTO, ew macie może znajomych, którzy sprowadzają auta z francji?.
By Malice28
#1675883
Zastanawiam się nad zakupem auta typowego do pracy :) też własnie francuskiego. Między innymi rozważam zakup Kangoo bądź czegoś w podobie. Czy według was lepiej szukać go w Polsce czy skupić się na sprowadzeniu autka z zagranicy. Może zastanowić się nad jakimiś alternatywami? Szukam czegoś w stylu tego na obrazku.


Obrazek
Awatar użytkownika
By Donayo
#1675944
Tecumseh, mój znajomy kiedyś kupował samochody na francuskich aukcjach i sprowadzał, sam mam Citroen C4 Picasso od niego :)
Potrzebujesz jakichś informacji czy chciałbyś coś sprowadzić?
Awatar użytkownika
By roscislaw
#1676808
http://www.gpa26.com/
Niedawno ojciec odkupował od pewnej pani citroena, a ta pani - gadająca po francusku - kupowała go właśnie przez przez ten serwis. Taki adres jest na umowie kupna-sprzedaży.
Awatar użytkownika
By Tecumseh
#1676851
Donayo pisze:Tecumseh, mój znajomy kiedyś kupował samochody na francuskich aukcjach i sprowadzał, sam mam Citroen C4 Picasso od niego :)
Potrzebujesz jakichś informacji czy chciałbyś coś sprowadzić?

Dzięki wielkie za chęc pomocy, kupiłem już p508. Auto z Francji.
Awatar użytkownika
By jaba
#1676884
Fajne auto, po 407 którą użytkuję w zasadzie bezawaryjnie (wiem - nie każdy da wiarę) sam się przymierzam bo miałem okazję pojeździć. I właśnie padło na 508,

Sam byłeś po auto?

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By Tecumseh
#1676984
jaba pisze:Fajne auto, po 407 którą użytkuję w zasadzie bezawaryjnie (wiem - nie każdy da wiarę) sam się przymierzam bo miałem okazję pojeździć. I właśnie padło na 508,

Sam byłeś po auto?

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka

Auto kupiłem przez znany portal, ale poszukiwania trwały dość długo, w sumie nie spieszyło mi się z zakupem. Chciałem auto z poza polskiej dystrybucji. Jeżeli przymierzasz się do 508-ki to dobry wybór.
By Malice28
#1690566
Zastanawiam się jak to wygląda jeśli chodzi o kredytowanie takiego samochodu. Czy lepiej wybrać coś bezpośrednio w banku czy może załatwić wszystko w jednym miejscu i skorzystać np z rozwiązania jakie daje Renault - http://www.renaultfinansowanie.pl/finansowanie/kredyt-na-samochody-uzywane . Tak się zastanawiam nad plusami, minusami i nad tym co będzie lepiej wygladało. Czy oprocentowanie da się znaleźć niższe czy jednak to będzie najkorzystniejsza opcja. W sumie zastanawiam się tylko nad autkiem używanym. I chciałbym kredyt nie leasing.
By Szymon507
#1706212
Nie umniejszając Francuskim samochodom, uważam że nowsze modele Peugota jak i Renault wyglądają bardzo atrakcyjnie, jednak jestem przekonany do Niemieckiej solidności i samochodu Francuskiego bym nie kupił.
By gutek90
#1707577
Ogólnie z francji sie opłaca sprowadzic tylko auta rozbite. Nie slyszalem by ktokolwiek sprowadzil auto w calosci. Zawsze wszyscy biorą rozbite. Zwykle poleasingowe. A jak Renault czy Peugeot to na 100% van dwuosobowy i dopiero w polsce dokładają tylną kanape i niby auto osobowe sprzedaja np. Megane kombi.
Awatar użytkownika
By amisiek1969
#1707804
Podepnę się pod temat. Auto już prawie wybrałem. Jest to VW Pheaton z silnikiem 6 litrów w benzynie, 420 KM, automat, rok 2003.
Doradcie na co zwrócić szczególną uwagę w czasie zakupu.

[edit]
A może Peugeot 607 z silnikiem 3 litry w benzynie?
Auto ma być dużą limuzyną z mocnym silnikiem.
Musi uciągnąć sporą przyczepę campingową, oraz ma słyżyć do dłuższych przejazdów autostradami. Około 1300 km w jedną stronę.

________________
Tapa tapa z es piątki.
Awatar użytkownika
By Pude!lek
#1707806
@amisiek1969
Poczytaj internety na temat tego modelu... Chyba, że już czytałeś i akceptujesz wszystko co się wiąże z tą konstrukcją :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
By amisiek1969
#1707817
Czytałem i wszystko o czym piszą wygląda identycznie jak na naszym forum, czyli zależy na jaki egzemplarz trafisz.
Jedni chwalą, inni ganią, a jeszcze inni coś słyszeli, ale nie mają zielonego pojęcia z czym to zjeść.
Ja wybrałem i chcę tylko wiedzieć, na co zwrócić uwagę w czasie zakupu.

________________
Tapa tapa z es piątki.
Awatar użytkownika
By Ziom41
#1707823
Jak chcesz duża limuzynę to W140.
Wysłano z Nokii Lumii 1520
Awatar użytkownika
By Pude!lek
#1707826
@amisiek1969
Najsłabszymi ogniwami Phaetona są układ elektryczny, zawieszenie, układ wydechowy i skrzynia biegów. To bym sprawdził w ASO przed zakupem. No i musisz liczyć się z tym, że wszelkie naprawy i podzespoły będziesz musiał wykonywać w ASO i tam też kupować. U "szwagrów co niejednego golfa zrobili" raczej bym z Phaetonem się nie pokazywał. Już prędzej w wyspecjalizowanych serwisach aut brytyjskich takich jak Bentley, bo dzieli z nimi technologię, niektóre układy i podzespoły. Koszty serwisowania będą wysokie, zwłaszcza jeśli np. natrafisz na model z ceramicznyni tarczami hamulcowymi. Nie pamiętam, ale chyba innych niż ceramiczne nie można już wtedy zastosować.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
By amisiek1969
#1707963
Trochę ostudziłeś mój zapał na Phaeton'a.
Może w takim razie lepiej wybrać Peugeot 607 lub Audi A8?

________________
Tapa tapa z es piątki.
Awatar użytkownika
By Pude!lek
#1707969
@amisiek1969
Nie było to moją intencją. Jeśli masz zajawkę na to auto, to bierz. Mam starego znajomego, który w Londynie prowadzi serwis - głównie aut brytyjskich typu Range Rover, Bentley, Jaguar. Phaeton kiedyś u niego stał i pamiętam, że był problem z częściami, bo były koszmarnie drogie. Naprawa, czy może raczej przywrócenie świetności, bo auto było w zasadzie sprawne, szło w tysiące £...
Powiem Ci jedno. Od lat jeżdżę autami uznawanymi za skarbonkę i tylko dla pasjonatów - Alfa Romeo. Sytuacja wygląda tak, że "jak dbasz, tak masz". Mam już czwartą Alfę, dwie w chwili obecnej w tym jedną 6 letnią od nowości i złego słowa nie mogę powiedzieć. Regularnie serwisuję w ASO, trzymam się wymian oleju, pasków i robię zawieszenie, gdy tylko coś jest nie tak. Wiadomo, że najgorszy jest ten pierwszy serwis po zakupie w przypadku auta używanego. Jeśli tutaj zrobisz wszystko co trzeba i nie poskąpisz pieniędzy, to potem dopilnowując przeglądów i wszelkich serwisów okresowych, będziesz miał auto sprawne i bezawaryjne.
Czasem warto wydać więcej na początku, ale później cieszyć się super autem przez jeszcze długie lata, a Phaeton takim autem właśnie jest.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
By ckrosnia
#1708490
Kolego obczaj 300c chryslera tanie czesci i niesamowite wrazenia z jazdy 5,7 hemi . Mozna zagazowac bez szkod dla silnika bo tloki plaskie polecam

Wysłane z mojego Che2-L11 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By CarloSmoke
#1721146
ckrosnia pisze:Kolego obczaj 300c chryslera tanie czesci i niesamowite wrazenia z jazdy 5,7 hemi . Mozna zagazowac bez szkod dla silnika bo tloki plaskie polecam

Wysłane z mojego Che2-L11 przy użyciu Tapatalka

Tanie części? Przez internet masz kasę a w realu już nie zupełnie. Pewnie zasiłek.

Polecam opla insignie niezawodne silniki i wytrzymała blacha.
Awatar użytkownika
By Deletor
#1721154
@CarloSmoke nie wiem czy ta blacha taka wytrzymała :p
Patrząc po insygniach policyjnych :p chociaż w sumie to nich to czołg trzeba było by dać to w rowie może by nie rozbili ;D

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By CarloSmoke
#1721157
Deletor pisze:@CarloSmoke nie wiem czy ta blacha taka wytrzymała :p
Patrząc po insygniach policyjnych :p chociaż w sumie to nich to czołg trzeba było by dać to w rowie może by nie rozbili ;D

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Napisze ci tak, jak się dba to będzie dobrze. Opel jest słynny z korozji ale wystarczy uważać i dbać a będzie wszystko dobrze.
Awatar użytkownika
By Peter007
#1721162
Akurat Insignia jest dość wysoko w rankingach najbardziej awaryjnych aut. Pomijając wspomniane silniki.
Awatar użytkownika
By Deletor
#1721170
@CarloSmoke wiem sam mam Opla tyle że vectre ;)

Testy testami, swojego czasu interesowałem się rankingiem TUV czy inne niemieckie. Ranking wygląda tak jak zasobność portfela. Wszystko kupione i testy ustawione.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
By Piquer
#1723130
Siemka a czy dostanę jakiegoś solidnego francuza do 10000 zł ? Bo szukam nowego autka dla siebie, z góry dzięki za pomoc!
Awatar użytkownika
By Deletor
#1723232
Zdecyduj się solidny czy francuz. To raczej nie idzie w parze, chcesz solidny kup Niemca czy japońca.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
By slaweuszek
#1723242
Pracuję na warsztacie, więc powiem krótko : OBOJĘTNIE CO, BYLE BY W BENZYNIE !!!
90% aut stojących na warsztatach to ... diesel.

Pacnięte przy pomocy Huawei P9 z plusem ...
Awatar użytkownika
By Tecumseh
#1723310
,,chcesz solidny kup Niemca". I dołącz do osób oszukanych na normach emisji spalin. Mam kolejnego francuza, w sumie na dzień dzisiejszy użytkuję prywatnie 3 auta francuskie i nigdy, powtarzam nigdy nie miałem problemów z wyjątkiem wymian części eksploatacyjnych
Awatar użytkownika
By Deletor
#1723313
Bez jaj, samochód za 10tys i tak będzie miał już z 10lat to emisję z kartki można wsadzić już głęboko.
Ja za to miałem 3 francuzy i 3 Niemce. Francja zmora, Niemcy wymieniani tylko dlatego aby nie straciły na wartości dużo.
Teraz mam vectre C, aż smutno się robi ma myśl że jeszcze z rok i trzeba będzie się pożegnać.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By Tecumseh
#1723316
Jeden lubi ogórki, drugi jak mu nogi śmierdzą.
By slaweuszek
#1723317
Reguły na to nie ma. Jednak silnik benzynowy nie posiada tych części, które najczęściej siadają w dieslach ( wrażliwe wtryskiwacze, regulatory ciśnienia, pompy wtryskowe, turbosprężarki, koła dwumasowe, filtry cząstek stałych ). A to co zaoszczędzisz w dieslu na paliwie, wydasz z bardzo dużą nawiązką na naprawę. Uwierz mi - wiem co mówię.

Pacnięte przy pomocy Huawei P9 z plusem ...
Ostatnio zmieniony 03 paź 2016, 19:25 przez slaweuszek, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By CarloSmoke
#1723319
Tecumseh pisze:,,chcesz solidny kup Niemca". I dołącz do osób oszukanych na normach emisji spalin. Mam kolejnego francuza, w sumie na dzień dzisiejszy użytkuję prywatnie 3 auta francuskie i nigdy, powtarzam nigdy nie miałem problemów z wyjątkiem wymian części eksploatacyjnych

Będziesz teraz siać panikę tymi spalinami? Już to dawno było naprawione, oczywiście na koszt vw. A auto niemieckie zawsze będzie lepsze od Francuza. Brat miał "żygota" 207 a szwagier cytryne modelu nie pamiętam. Zanim kupili też mieli polecane, że niby auta solidne a skończyło się że obaj kupili Niemca, bo tam jak nie elektryka to inne rzeczy wychodziły. Nikt się nie zastanawia czemu prawie nowy francuz kosztuje sporo mniej niż starszy Niemiec? No właśnie kupić Francuza tanio można, ale przy okazji wykupić karnet u mechanika by wypadało.
Awatar użytkownika
By Deletor
#1723321
Coś w tym jest. Co do Citroena ojciec miał xara Picasso, ile razy bym nie dzwonił do domu to jechał na warsztat, wracał z warsztatu albo był na warsztacie. Mówiłem, rozmawiałem aby w końcu tego się pozbył, aż którego pięknego dnia dzwonię i padł silnik ;) miałem Fiat brava raz strzelił blok silnika w fajnym momencie... 120km/h 100km od mojego miejsca zamieszkania 350km od miejsca docelowego ok godziny 15, 24.grudnia ....
Drugi raz poszło coś z elektryką i trafił na złom.
Fiat panda, padnieta uszczelka pod głowicą (samochód ok 4-5 letni), później po ok 2 latach tracił moc na zimnym silniku. Zanim zdiagnozowałem poszedł do żyda. Wszystko były w benzynie. Disla miałem jednego... Opel kadet 1.6 1987 silnik nie do zajechania, tylko już nie było do czego podłogi spawać ;(

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
By jq0o
#1723335
CarloSmoke pisze:Będziesz teraz siać panikę tymi spalinami? Już to dawno było naprawione, oczywiście na koszt vw.

Tyle, że po tych darmowych naprawach silniki mają gorsze osiągi :mrgreen:
By slaweuszek
#1723351
Deletor pisze: Disla miałem jednego... Opel kadet 1.6 1987 silnik nie do zajechania, tylko już nie było do czego podłogi spawać ;(

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka


Bo kiedyś robili auta, które służyły do jeżdżenia - dziś już niestety takich aut nie robią. Auta które służyły do jeżdżenia, skończyły się w okolicach 2000 roku. Potem pchali jak najwięcej PIERDOŁ i elektroniki, aby jak najwięcej się psuło.

Pacnięte przy pomocy Huawei P9 z plusem ...
Awatar użytkownika
By sqrczybyk
#1723389
Posiadam Mazdę 6 w benzynie (diesel to katastrofa) 2004r. Sześć latek minęło i śmiga jak lalunia... Od dwóch lat na lpg.
Jedynie rdzewka go bierze, ale na to w japońcach nie ma leku.

Wysłane z mojego Nexus 6
Awatar użytkownika
By Deletor
#1723405
AH podobają mi się te Mazdy. Co do blachy, jak się dba to można w czasie odłożyć problemy, byle nie dopuścić że wypadnie pół boku. Jak coś wychodzi to zaprawka. W każdym samochodzie preczej czy później ocynk zacznie odchodzić, takie drogi kamieniami maska i nadkola dostają.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By Pude!lek
#1723466
@Deletor
Do samochodów trzeba mieć odpowiednie podejście. Kiedyś miałem Megane "żelazko". Jeździłem nim 3 lata bezawaryjnie. Absolutnie nic się nie działo. Kupił go ode mnie znajomy znajomego zachęcony, że auto dobrze utrzymane i bezawaryjne. Pojeździł trochę i stwierdził, że go chyba oszukałem, bo on jest z Meganem przynajmniej raz w miesiącu w warsztacie :) Niestety - styl jazdy i ogólna dbałość o samochód ma znaczenie. Mam od nowości Alfę Romeo 147. Od 2010 ma przejechane prawie 300tyś km. 6 lat jeździ bez najmniejszej awarii, ale jest regularnie serwisowana, olej, przeglądy itp. Druga moja Alfa 159 ma prawie 200tyś przebiegu. Też nic złego się z nią nie dzieje.
Także stereotypy dotyczące marek można wsadzić między bajki. Ktoś, kto nie dba o samochód i obchodzi się z nim bez wyczucia, tak samo załatwi francuza jak i niemca.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
By Tecumseh
#1723497
CarloSmoke pisze:
Tecumseh pisze:,,chcesz solidny kup Niemca". I dołącz do osób oszukanych na normach emisji spalin. Mam kolejnego francuza, w sumie na dzień dzisiejszy użytkuję prywatnie 3 auta francuskie i nigdy, powtarzam nigdy nie miałem problemów z wyjątkiem wymian części eksploatacyjnych

Będziesz teraz siać panikę tymi spalinami? Już to dawno było naprawione, oczywiście na koszt vw. A auto niemieckie zawsze będzie lepsze od Francuza. Brat miał "żygota" 207 a szwagier cytryne modelu nie pamiętam. Zanim kupili też mieli polecane, że niby auta solidne a skończyło się że obaj kupili Niemca, bo tam jak nie elektryka to inne rzeczy wychodziły. Nikt się nie zastanawia czemu prawie nowy francuz kosztuje sporo mniej niż starszy Niemiec? No właśnie kupić Francuza tanio można, ale przy okazji wykupić karnet u mechanika by wypadało.

Wybacz jaśniepanie, że odważyłem się mieć inne zdanie niż Ty. Bo szwagier kupił 12 letniego francuza, a brat 11 letniego, embarrassant. Na mnie nie licz w dalszej dyskusji. Das auto najlepszejsze.
Awatar użytkownika
By CarloSmoke
#1723505
Tecumseh pisze:
CarloSmoke pisze:
Tecumseh pisze:,,chcesz solidny kup Niemca". I dołącz do osób oszukanych na normach emisji spalin. Mam kolejnego francuza, w sumie na dzień dzisiejszy użytkuję prywatnie 3 auta francuskie i nigdy, powtarzam nigdy nie miałem problemów z wyjątkiem wymian części eksploatacyjnych

Będziesz teraz siać panikę tymi spalinami? Już to dawno było naprawione, oczywiście na koszt vw. A auto niemieckie zawsze będzie lepsze od Francuza. Brat miał "żygota" 207 a szwagier cytryne modelu nie pamiętam. Zanim kupili też mieli polecane, że niby auta solidne a skończyło się że obaj kupili Niemca, bo tam jak nie elektryka to inne rzeczy wychodziły. Nikt się nie zastanawia czemu prawie nowy francuz kosztuje sporo mniej niż starszy Niemiec? No właśnie kupić Francuza tanio można, ale przy okazji wykupić karnet u mechanika by wypadało.

Wybacz jaśniepanie, że odważyłem się mieć inne zdanie niż Ty. Bo szwagier kupił 12 letniego francuza, a brat 11 letniego, embarrassant. Na mnie nie licz w dalszej dyskusji. Das auto najlepszejsze.

Masz problem z czytaniem ze zrozumieniem? Pokaż gdzie pisałem, że kupili VW. Ja nie pisałem że twoje zdanie nic warte, tylko dodałem coś od siebie na ten temat. Ale ale przytoczę ci twoje stwierdzenie, ja zmieniam gacie codziennie a ty wolisz tydzień chodzić w zacapiałych. A to że auto ma te 11 lat nie znaczy że się będzie co chwile psuć, każde auto może. Ktoś tu napisał dobrze, że auta bez awaryjne były robione kiedyś i dziś takich nie ma i nie będzie.
Awatar użytkownika
By Deletor
#1723506
Dobra ja proponuję doradzić coś koledze. Chcę Francuza jego sprawa. Z samochodami jak z polityką zaraz zaczniemy się kłócić itd, bez sensu. Każdy ma swoje zdanie jeden lubi francuzy, inny Niemca, a mój teściu Fiata bo polski :D

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By CarloSmoke
#1723510
Deletor pisze:Dobra ja proponuję doradzić coś koledze. Chcę Francuza jego sprawa. Z samochodami jak z polityką zaraz zaczniemy się kłócić itd, bez sensu. Każdy ma swoje zdanie jeden lubi francuzy, inny Niemca, a mój teściu Fiata bo polski :D

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Dokładnie tak. Ale fiat nie jest Polski
Awatar użytkownika
By Deletor
#1723515
@CarloSmoke wytłumacz to dla mojego teścia :p
Fiat jest polski i tylko Fiat (pomijając fakt że kupił sciaganego z Niemiec). Kiedyś przez chwilę handlowałem samochodami, takiego klienta jak on to nie widziałem nigdy :D

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
By Piquer
#1726090
Siema zastanawiam się jakie autko będzie dobrym rozwiązaniem do 8000 . Możecie coś polecic? Cudów się nie spodziewam oczywiście:)
Smoant Levin PK-mały,wielki pod

https://i.ibb.co/k3tQNQN/vape-poland[…]

Zastanawiałeś się kiedyś, ile może kosztować najd[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.