EPF
E-palenie kontra prawodawstwo. Trawnik Attack!
Awatar użytkownika
By Michaelred
#1693011
@up wczoraj sie urodziles? Nie pierwszy raz ludzie traca pieniadze a nawet zycie przez decyzje rządzących.
Awatar użytkownika
By LogerM
#1693026
Pude!lek pisze:Przykład z d...? Nie sądzę. Nawet bardzo prawdopodobny.

Totalnie z d... bo w momencie gdy jest to produkt medyczny (nawet jeśli jest to EIN i nikt tego nie ukrywa!) nie trafia on w ramy ustawy o ochronie zdrowia ;)
Awatar użytkownika
By pol
#1693041
@ Pude!lek,

Zazwyczaj jestem niespotykanie spokojny człowiek.

Jednak czytając ostatni wylew radosnej twórczości coraz częściej opadają mi nie tylko ręce.

Przyjęta technologia wypowiedzi na zasadzie: "nie wiem, nie znam się, ale się wypowiem".

Nosz k..a, nie wiesz, to zadaj pytanie. Ktoś Ci odpowie.
Tworzenie teorii z czapy, totalnie z d..y, do czego ma prowadzić?
Kilometrowe wątki, które aż ociekają idiotycznymi wypowiedziami albo wprowadzają w błąd niewiedzących, albo wywołują wzrost agresji u tych, którzy mogliby wyjaśnić sprawę poszukującym tej wiedzy.

howk.....
Awatar użytkownika
By tunajerzy
#1693058
hrb pisze:
tunajerzy pisze:/.../Ustawa zakazuje sprzedaży internetowej i transgranicznej. Nie znalazłem w niej, ani słowa o zakazie zakupów, przez szarego Kowalskiego.
Może ja jestem tępy jakiś, ale dla mnie sprzedaż, to jest sprzedaż, a zakup to zakup.

Sprzedaż, to odpłatne przeniesienie własności rzeczy.
Odpłatność jest (płacisz pieniądze np takiemu Fasttechowi)
Rzecz jest (jakieś zasilanie, parownik, część itp)
Przeniesienie własności jest (było własnością Fasttechu, teraz jest Twoje)
...czyli jest sprzedaż. Nie ważne czy jesteś kupującym czy sprzedającym.
Fasttecha raczej ciężko będzie ukarać, ale Ciebie - bez problemu.



kupno - prawo umowa, na podstawie której kupujący zobowiązuje się odebrać rzecz od sprzedawcy i zapłacić cenę w zamian za przeniesienie na siebie prawa własności rzeczy.
Awatar użytkownika
By pol
#1693063