EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
Awatar użytkownika
By BrejkJaNeck
#1657063
Witam wszystkich vapowiczów na forum. Niestety jest to mój pierwszy post i od razu z prośbą o poradę. Jestem początkującym vapowiczem ( vapuje od miesiąca bo rzuciłem zwykłe fajki ). Zacząłem od Smok stick one plus ale ostatnio stwierdziłem, że chcę mieć więcej kontroli w jaki sposób i z jaką mocą pracuje moje urządzenie. Zakupiłem więc smok micro one R80 tc starter kit w sklepie e-dym.pl. Pierwszego dnia działał wyśmienicie ( vapowałem na pre instalowanym micto dual claptonie przy mocy raptem 40W. Przedwczoraj rano chciałem zresetować mod gdyż nie doładowywał baterii do końca ( przynajmniej wskaznik ladowania stawał na 88%. Po wcisnieciu reset wyświetlacz zgasł a cały mod przestał reagować na przyciski. Nie był zalany liquidem, upuszczony ani nic z tych rzeczy. Kontaktowałem się już z e-dymem i mam go do nich odesłać ale, że mnie kurier olał to dalej czekam na podjęcie paczki. Czy jest coś co mogę sam zrobić żeby go przywrócić do życia czy raczej jest to wadliwy chip i muszą wymienić na nowy ?
By falconeti12
#1659797
a mozesz napisac na jakich ustwieniach moda wapowałes poniewaz tez posiadam ten mod od kilku dni i nie jestem z niego zadowolony wapowałem na claptonie na 40 w i mnie troche dusił mnie kaszel i nie mogłem uzyskac tym samym duzej chmury troche lepiej było jak wapowałem na temperatuze ale na 600 f nie c nie wiem moze to wina liqidu posiadam liqid o mocy 6 samak truskwaka dzisiaj wykreciłem claptona i wkreciłem ta druga grzałke ze zestawu a le nie wiem jak ustwic pod nią moda pomocy
Awatar użytkownika
By BrejkJaNeck
#1659806