EPF
W TV, prasie, internecie o elektronicznych papierosach.
Awatar użytkownika
By LogerM
#1653095
Powinno trafić raczej do Hydeparku ale co mi tam. Na FB Mariana Zembali znalazłem taki oto wpis:

Szanowni Państwo!

Rządzący mają nie tylko prawo, ale statutowy obowiązek rozwijać kraj i zabezpieczać potrzeby jego mieszkańców w możliwym jak największym zakresie.
Dobrze, że jestem lekarzem ekspertem, a nie politykiem, który swoją misję jako Minister Zdrowia starał się wypełnić w 5-miesiącach każdego dnia pracując z fantastycznym Zespołem ludzi przez 24h / dobę, włączając soboty i niedziele.
Dlatego apeluje do wszystkich.
Zamiast emocjonalnych, politycznych, często bardzo subiektywnych i krzywdzących ocen sięgajmy po wywarzone, pragmatyczne, merytoryczne opinie, które rzeczywiście budują a nie burzą, poprawiają a nie niszczą, rozwijają nas a nie cofają.

Dlatego proszę Państwa o poszukiwanie dialogu i porozumienia.
Ponownie zachęcam do lektury mojego zawodowego rachunku sumienia jako Ministra Zdrowia w minionych 5-miesiącach.
Jestem z niego dumny i czuję, że daną mi okazję służenia Najjaśniejszej Rzeczypospolitej wraz Zespołem nie zmarnowaliśmy.

Prof. Marian Zembala


Myślałem że ten profil nie działa Bo moje proste pytanie:

Panie profesorze, jak odniesie się Pan do raportu Królewskiego Kolegium Lekarzy w kontekście słów które wypowiadał Pan podczas wczorajszej komisji zdrowia? Czy powtórzy Pan publicznie że raporty RCP czy PHE to pseudoargumenty? Czy podważy Pan autorytet dwudziestu dwóch światowej klasy naukowców stawiając na szali swój własny?


Nie doczekało się nie tylko odpowiedzi, ale nawet publikacji.

Źródło:
https://www.facebook.com/prof.zembala/

Rachunek sumienia do znalezienia tutaj:
http://www.mz.gov.pl/aktualnosci/minist ... e-zdrowia/
Awatar użytkownika
By gemino
#1653106