e-dym.pl pisze::piwo
dziękujemy za głosy
Po co Wam takie wpisy? Nie przystoi poważnej firmie wkurzanie klientów poprzez dolewanie oliwy do ognia. Klienci sobie poradzą, bo sklepów nie brakuje. Ci najbardziej przez Was podirytowani zapłacą więcej, oleją darmową wysyłkę, najdłuższą gwarancję i inne naj byle nie dać Wam zarobić.
Czy to tak trudno zrozumieć, że właśnie tracicie tysiące złotych, bo nie chcecie (nie potraficie) zachowywać się profesjonalnie? Zatraciliście instynkt handlowca, czy jak?
Marketing, PR i psychologia sprzedaży to nie jest wiedza tajemna. Nawet amatorzy wiedzą, że jakakolwiek polemika z potencjalnymi klientami, mająca na celu przeforsowanie swoich racji = straty dla firmy, a robienie jej na forum publicum to samobójstwo. Tysiące ludzi ją widzą i wyciągają własne wnioski. Jakie? Widać w wynikach ankiety.
Proszę Was serdecznie. Wykażcie się mądrością, dystansem i w końcu błyśnijcie profesjonalnym podejściem do pracy. Myślę, że szkoda zaprzepaścić lata miłej symbiozy i tracić zyski.