EPF
Nasze własne produkcje
Awatar użytkownika
By MGK
#1502192
:bry nudziło mi się niedawno i wystrugałem (dosłownie :lol: ) sobie boxa bez regulacji na 2x18650 połączone równolegle z mosfet IRLB 3034 PBF (+ bezpieczniki) i Fat Daddy V4 Low Profile 22mm.
Jest to pierwszy klocek którego złożyłem, robiony przy pomocy - "co się w domu znalazło" także ma swoje ułomności :mrgreen: Pudełeczko polakierowane na indyjską kość słoniową, na klapkę naniosłem hydrografikę następnie całość polakierowałem jeszcze bezbarwnym. Co do hydrografiki, wyszło nawet, nawet, powiedźmy ok, na pewno można to zrobić lepiej, ale ja niestety nie mam w tym doświadczenia, także efekt jest jak na obrazku.




W zestawieniu z Evic VTC




Awatar użytkownika
By Gwido67
#1502218
Więcej niż nieźle, zacnie bym rzekł *ISH* Środek czyściutki, uporządkowany, estetyka zewnętrzna również ciekawska. Naprawdę, bardzo udany boks ;)


Pozdrawiam
Grzegorz
Awatar użytkownika
By MGK
#1502297
Dziękuję za dobre słowa *BLUSH* Po głowie chodzi mi nowe pudełeczko tylko że tym razem chciałbym sobie zrobić coś troszkę bardziej złożonego z raptorem i modmetrem na pokładzie :)
Awatar użytkownika
By kapone
#1503358
Bardzo ładny jak na pierwszą sztukę to wielki szacun :D
Awatar użytkownika
By MGK
#1503517
Jeszcze raz dziękuje za wasze opinie, ciesze się że boksik Wam się podoba *BLUSH*

skrzypekq4 pisze:fajniutki, graty :) jakiego pudelka uzyles, przycisk malowales czy gdzies takiego czarnuszka nabyles?