EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By Blazekk
#1392794
Witam wszystkich, z góry dzięki za przeczytanie.

Niestety jak chodzi o vapowanie jestem zielony, chcę rzucić papierosy, pożyczyłem od znajomego e-fajkę na tydzień i strasznie ograniczyłem palenie analogów.
Stwierdziłem, że pora na zakup swojej pierwszej e-fajki, wszedłem do sklepu u mnie w mieście i zapytałem sprzedawczynię o zestaw do ~200zł.
Dostałem baterię Liquid King 1600mAh Twistfire z regulacją napięcia od 3.3V do 4.8V oraz parownik Aspire Nautilus.

Niestety pojawił się jeden problem, parownik cały czas siorbie. Za pierwszym razem rozłożyłem go na części, przedmuchałem, zalałem kilka kropli na outline grzałki, odczekałem 10 minut, złożyłem wszystko z powrotem i zalałem. Popaliłem 10 minut i było dobrze, odłożyłem na chwilę, znowu "siorbało" - zmieniałem napięcie, im było większe tym lepiej dymiło, mniej siorbało, ale po odłożeniu e-fajki na jakiś czas znowu ta sama sytuacja. Grzałka jest fabryczna, prawdopodobnie 1.8 Ω - przynajmniej mam drugą taką w zestawie.

Jakieś porady? Założyć nową grzałkę i spróbować?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By snoopher
#1392796
Jaki liquid? Możliwe, że jest zbyt wodnisty dlatego siorbie.
Swoją drogą, mogła Ci polecić coś dużo lepszego niż to zasilanie. Trzeba było zapytać wcześniej na forum :)
By Blazekk
#1392802
Ufff, liquid dostałem razem z ładowarką w "gratisie".

E-King Ananas 11mg/ml

No niestety namiary na forum dostałem dopiero po fakcie, a byłem przekonany, że sprzedawcy będą mieli jakieś pojęcie o tym co sprzedają. :D
Awatar użytkownika
By snoopher
#1392807
Zacznij od przetestowania jakiegoś gęstszego liquidu.
Z gęstych - kupnych jest Liqueen, innych szczerze mówiąc nie próbowałem z wysepek itp. Sam mieszam lub zamawiam przez internet.

Jeśli to nie będzie to, wtedy będziemy się zastanawiać dalej.
By Blazekk
#1392880
Dzięki wielkie!