EPF
Awatar użytkownika
By agregat76
#1366680
Wykończenie obudowy poprawili, a z przycisków zrobili grzechotkę. Niefajnie :(
W S Class nic nie grzechocze.
By krzywy1
#1366984
Trochę się zapoznałem z sxmini i powiem , coraz bardziej zaczyna mi się ten modzik podobać. I nawet grzechotanie coraz mniej mi przeszkadza, a w zasadzie to go prawie nie słyszę :D. Mistrzostwo świata, jeśli chodzi informacje na wyświetlaczu i mnogość ustawień. Na razie się w to wszystko wgryzam, ale już widzę - warto było. Mój K4 na tej samej mocy, pali o wiele lepiej niz na provari V2,5. Testował ktoś już na grzałkach NI200?
Awatar użytkownika
By TommyBlack
#1367023
krzywy1 pisze:Dotarł i do mnie sxmini. Mały, zgrabny, choć ciężki. Tylko jedna rzecz mnie niepokoi. Czy wam też jak się potrząśnie modem grzechoczą i to głośno te dwa male przyciski przyciski od ustawiania menu? To norma, czy z moim jest coś nie tak?


No tak, kiedy się potrząsa to grzechoczą,czy jak to nazwać...ale kto Wam każe tym potrząsać ,melodyjkę trudno zagrać... :-P
Nie bardzo rozumiem w czym to przeszkadza? :)
W trakcie chmurzenia niczego nie slychać, poza atomizerem,rzecz jasna, o ile Wasz jakies dźwięki wydaje...
Awatar użytkownika
By gucioxxl
#1367046
Po jednym dniu zabawy z SXmini M, napiszę box warty grzechu. Jeśli chodzi o wykonanie wizualne to niema czego się przyczepić poza przyciskami od regulacji które potrafią grzechotać, sprawdziłem po wcześniejszych wpisach. Kompletnie nie zwróciłem na to uwagi w normalnym korzystaniu z box'a. Jeśli chodzi o elektronikę to jedynie mogę porównać z DNA40, ustawione wartości takie same w obu wersjach elektroniki i takie same odczucia smakowo - chmurowe. Identyczną pokazuje oporność grzałki jak i podawanie napięcia. Bardzo przypadła mi funkcja zapamiętania 5 nastawień, działa to świetnie.
Awatar użytkownika
By cimon
#1367110
gucioxxl pisze:Po jednym dniu zabawy z SXmini M, napiszę box warty grzechu. Jeśli chodzi o wykonanie wizualne to niema czego się przyczepić poza przyciskami od regulacji które potrafią grzechotać, sprawdziłem po wcześniejszych wpisach. Kompletnie nie zwróciłem na to uwagi w normalnym korzystaniu z box'a. Jeśli chodzi o elektronikę to jedynie mogę porównać z DNA40, ustawione wartości takie same w obu wersjach elektroniki i takie same odczucia smakowo - chmurowe. Identyczną pokazuje oporność grzałki jak i podawanie napięcia. Bardzo przypadła mi funkcja zapamiętania 5 nastawień, działa to świetnie.


Poczekamy nawet dni kilka, jak tylko skusisz sie o dokladniejsze porownanie SX350J vs DNA40 (czy aby ktorys z nich inaczej sie mie zachowuje).

- rozpoznawanie setup'u Ni200
- zachowanie elektroniki po 'dobiciu' do granicy ustawionej max. temp
- stan druta i waty po ok. 15ml LQ
- ogolne wrazenia w uzytkowaniu DNA vs SX

Ty zbieraj info, a ja sie juz ucze na pamiec 'Run To The Hills'. ;)

poOzdrawiam
By MakeZZZ
#1368687
I jak działa kontrola temperatury? I jak się sprawdzają joule? ktoś już może się wypowiedzieć :D ?
By VaporSpot
#1368690
MakeZZZ pisze:I jak działa kontrola temperatury? I jak się sprawdzają joule? ktoś już może się wypowiedzieć :D ?

Niech sie wypowiedza inni. Ja bawilem sie kilka godzin boxem znajomego i szczerze chyba dna jest lepsze do temperatury a SX do "kanthalowego" wapowania. Powod? Yihi uzylo modulowanego sygnalu w kontroli temperatury. Ale moze niech wypowiedza sie osoby, ktore maja go na co dzien.
By MakeZZZ
#1368694
VaporSpot pisze:
MakeZZZ pisze:I jak działa kontrola temperatury? I jak się sprawdzają joule? ktoś już może się wypowiedzieć :D ?

Niech sie wypowiedza inni. Ja bawilem sie kilka godzin boxem znajomego i szczerze chyba dna jest lepsze do temperatury a SX do "kanthalowego" wapowania. Powod? Yihi uzylo modulowanego sygnalu w kontroli temperatury. Ale moze niech wypowiedza sie osoby, ktore maja go na co dzien.


Ja słyszałem opinie, że działa zdecydowanie lepiej niż dna40 :D



W tej recenzji pod koniec mówi, że działa zdecydowanie lepiej niż dna 40. I co masz na myśli mówiąc, że używa modulowanego sygnału? Ja w recenzji pbusardo poniżej widzę, że od Dna 40 działaniem się prawie nie różni :)


Awatar użytkownika
By gucioxxl
#1369119
MakeZZZ pisze:I jak działa kontrola temperatury? I jak się sprawdzają joule? ktoś już może się wypowiedzieć :D ?


Na szybko ukręcona grzałka z NI200 ; 0.32; 12 zwoi opór 0,14 oma :oops:

Obrazek

Pierwsza zabawa z kontrolą temperatury i działa świetnie od pierwszego strzału. Wrażenia , dopiero odparowałem jeden baniak na K 3.1 trochę mało ale bobra nie złapałem nawet łapiąc buch za buchem. Na pewno jest potencjał z w/w funkcji box'a.

Tapatalk
Awatar użytkownika
By Jacek1812
#1369557
Mieliscie racje nie potrzebna instrukcja wszystko opanowane super się na tym boxie pali polecam wszystkim :piwo
Awatar użytkownika
By TommyBlack
#1370076
Wąski pisze:
TommyBlack pisze:...no ale z braku Ni200 używam Subtanka z 1,5 omową ,zwykłą grzałką.
Czy poza brakiem kontroli temperatury, coś jeszcze wtedy nie działa?
Tak siem wohom, qpić czy nie qupić... :roll: W sumie ponad 10-15W nigdy nie wychodziłem. :mrgreen:


Jesli nie używasz grzałek na drucie Ni200, kontrola temperatury i tak Ci nic nie da, nawet gdybyś ją jakimś sposobem włączył. :)
Wtedy używasz M Class ze wszystkimi typowymi funkcjami, jakie były w S Class.Zawsze jednak gdzieś masz w zakonotowaną :wink: możliwość przejścia na nikiel.
Czyli zasilanie uniwersalono-przyszłościowe.Jednak aby to w pełni wykorzystać trzeba mieć wlasne grzałki na Ni200.Te fabryczne, a używalem Smoka 0,2 oma, jakoś
wielkiego wrażenia na mnie nie zrobiły.
Tak z czystej i przekornej ciekawości ,założyłem tego Smoka VTC z grzałką 0,2 oma na Stingraya z ogniwem 18350.I... o dziwo, dało się chmurzyć i nawet nie było tak źle. :)
Awatar użytkownika
By LuziQ
#1383131
Ja do M Class'a założyłem Subtank'a Mini ze zrobionym dziś w południe setupem 8 zwojów Ni200 AWG26, skręconych na 2,5mm. Prawie "sweet spot" - 0,061 Oma. Limit temperatury 180*C, Standard. Ustawienia Dżuli:

- 24,5J w pomieszczeniach
- 27,5J na dworze

Temperaturę trzyma w ryzach nawet jak podkręcę go do 35-40J.
Załadowanego mam do środka Sony VTC5 (jakby ktoś potrzebował namiary na sklep to śmiało - 30zł za sztukę).
Jakieś 2/3 akumy pozostało. Wykonana aktualna praca: 13442 J.

Stary setup po odparowaniu ok. 30-35ml LQ wyglądał nastepująco (prawie jak wyżej tylko, że 7 zwojów - 0,057 Oma):





Nowy, aktualny setup wygląda tak:





Po przewinięciu sprawdzenie czy nic się nie grzeje tam gdzie nie powinno:




Raport zużycia zapewne pojawi się za kilka dni.
Na chwilę obecną mogę stwierdzić, że bardzo ciężko będzie mi wrócić do Kanthala na czymkolwiek. Jak założyłem OCC do Subtanka i pociągnąłem to myślałem, że haftnę tak mi zajeżdża metalem. Fogger z Nichromem to samo i tak samo Doge na Kanthalu.

Co do samego zasilania nie mogę się (prawie) do niczego przyczepić. Wykonanie naprawdę z wysokiej półki. Niektórzy się uskarżali, że nie mogą pierwszego prowadzenia gwintu złapać od kapsla akumulatorka. Jakoś tego nie doświadczyłem.
Ergonomia jest świetna. Profil idealnie wpasowuje mi się w rękę. Pomimo jego wagi, wręcz nie chce mi się go odkładać.

I teraz miecz obosieczny: czujnik grawitacyjny. Podoba mi się np. automatyczny obrót ekranu, niby taki detal, wręcz głupota, ale nie trzeba ręki przekrzywiać albo co gorsza głowy. Ale właśnie ten sam czujnik, wprowadza zamęt gdy np. poruszam się po menu, gdyż nie zawsze chce człowiek trzymać urządzenie poziomo, wyświetlaczem skierowanym w sufit, albo co gorsza łeb przekrzywiać o 90 stopni aby bezproblemowo przeczytać to co znajduje się na OLEDzie, podczas gdy samo zasilanie stoi pionowo. Inaczej wiąże się to z niepożądaną ingerencją w ustawienia. Liczę na to, że być może w aktualizacji oprogramowania (o ile takowa się pojawi), dodadzą jakąś funkcję wyłączenia czujnika w pewnych okolicznościach.

To tyle z moich uwag.

A tu takie w plenerze:





A co do grzechotania przycisków, opinię pozostawiam wam:

Awatar użytkownika
By ohlers
#1383176
Przy jakim napięciu odcina baterię?
Awatar użytkownika
By LuziQ
#1383181
Jak korzystałem jeszcze z Kanthala to wskazywał ~3,36V. Takie samo wskazanie ukazuje się na mierniku po wyssaniu akumy przez nikiel.
SX300 w HB50 odcinał przy wskazaniu ~3,20V co w rzeczywistości było wartością ~3,10V, bo miał to do siebie że przekłamywał o 0,1V. Tylko pod obciążeniem na tym 3,20 napięcie bieżące spadało nawet do 2,7V. Trochę za nisko.
Mimo wszystko wolę odcięcie w SXmini - bezpieczniejsze dla akumy.


edit 18.05.2015:
No i się doczekam mojej funkcji zablokowania czujnika grawitacyjnego :D
Zapowiedzi nowego opro dla eMki


By Pavap
#1384870
Witam wszystkich. Mam pytanie jak przepalacie grzałkę (czy niklowych sie nie przepala?) gdy próbuje to zrobic włącza sie zabezpieczenie dry coil. Pozatym jestem mega zadowolony ze sprzętu :)
Awatar użytkownika
By LuziQ
#1386233
Ja nie przepalam. Po prostu wymieniam i tyle.

A teraz prośba do użytkowników Ni200. Chciałbym przeprowadzić pewną mini ankietę.
Czy bylibyście tak mili i zwrócili uwagę na licznik dżuli ile macie wykonanej pracy na jednym akumulatorku? Tzn. do pierwszego komunikatu "Check Battery".
Jeśli byłoby to możliwe prosiłbym o taki format:

Atomizer: Subtank Mini
Grzałka: 8 zwojów, Ni200 Soft, AWG26 na 2.4mm
Ustawienie dżuli: 24,5J
Temperatura: 180°C
Akumulatorek: Sony VTC5
Wskazanie licznika: 21701,2J




Fotografia nie jest konieczna, aczkolwiek mile widziana.

Chcę po prostu zorientować się mniej więcej jak prądożerny jest "Temp Control".

Za ankiety z góry dziękuję.
Awatar użytkownika
By Jacek1812
#1386278
Kurcze chce zainstalować sterowniki wiem że musze wejść w system link ale cos niechce mi rozpoznać urządzenia może ktoś coś pomoże wiem że trzeba odpowiednio przechylić emke ale coś mi nie idzie fookk
By znamsienatym
#1386309
Jacek1812, a co ty chcesz za sterowniki instalować? Jeszcze żaden upgrade FW nie wyszedł dla M class...dopiero jest zapowiedź.
Awatar użytkownika
By LuziQ
#1386451
Ja poprawnie sterowniki zainstalowałem troszkę inaczej.
Wyjmij akumulatorek i podłącz pod kompa. Wtedy w SXi daj instalację sterowników. Wyczytałem to gdzieś z informacjami o SX350 i też Mini. Aha, funkcji Link nie włączamy. Po prostu wyłączyć SXa, wyjąć akumę i podłączyć pod komputer.
Awatar użytkownika
By LuziQ
#1388747
Są odważni na aktualizację? Właśnie pojawiła się na stronie SXmini. Dostępne są dwie wersje: 120 i 150W. Zaraz zobaczę, czy 120W to jest też aktualizacja, czy możliwość downgrade'u do tego co mieliśmy na początku.
By MakeZZZ
#1388807
Czy ktoś może robił już taką przedłużkę i chciałby się może podzielić sposobem z czego i jak ją zrobił?
Awatar użytkownika
By LuziQ
#1388870
Ja też za jakiś czas może będę kupował. Na razie nie chce mi się szaleć na jakiejś mega mocy. 35-40 J na dripie z niklem starcza spokojnie. W Subtanku też nikiel i wychodzi na to, że Kanthala i Nichrome'a w ogóle nie używam, więc na co mi te 120/150W?
By MakeZZZ
#1388876
To bardziej kwestia możliwości, mieć w zapasie. Zawsze lepiej mieć 120 wattów niż później ma się okazać, że się nie ma bo tuby brak :D Na spoty się przydaje :)
Awatar użytkownika
By mordek
#1388940
MakeZZZ pisze:Czy ktoś wie czym się różnią upgrade'y 150 a 120 watt?

Tak, jeden daje 120W drugi 150W :|.
Awatar użytkownika
By LuziQ
#1388943
Jak ktoś dojdzie do tego co daje Eco oprócz tego, że nie współdzieli ustawień mocy z innymi trybami (temp control) tj. Można ustawić inne, to będzie dobry. Bo ja na razie tylko to zauważyłem w tym całym "Eco".

Swyped on Venue 7
By MakeZZZ
#1388946
mordek pisze:
MakeZZZ pisze:Czy ktoś wie czym się różnią upgrade'y 150 a 120 watt?

Tak, jeden daje 120W drugi 150W :|.


Czymś więcej? Po co robić upgrade do 120 skoro od razu można do 150 bo czemu nie skoro dają? I dlaczego 120 waży więcej niż 150?
W takim razie zrobię 150 i zobaczę czy czymś się różni od 120 z opowieści kolegi.
Awatar użytkownika
By LuziQ
#1388949
Niczym. Po prostu żyłowaniem sprzętu na dwóch akumach.
Po prostu jeśli komuś 150W powodowałoby problemy, dali wersję 120, aby człowiek przez przypadek tej magicznej granicy nie przekroczył.

Swyped on Venue 7
By MakeZZZ
#1388964
No dobra upgrade zrobiony. Jak kolega mówił doszedł tryb eco oraz możliwość wyłączenia "sensora". Jedna wada to wszystkie tryby poprzestawiały się w dziwne miejsca. Kolejność wygląda: soft, eco, standard, P+, P i od nowa. Trochę to irytujące, że z dobrej kolejności zrobiła się nielogiczna.
Awatar użytkownika
By LuziQ
#1388971
Kolejność dla mnie jest bez znaczenia.

Ja natomiast odkryłem jeszcze dwie zmiany w Eco. Ekran po puszczeniu "spustu" wygasza się po ok. 5 sekundach. Druga to ograniczenie mocy. W temp control jest to maksymalnie 40J, w "waciarni" podejrzewam, że również 40 tyle że Watów.

Mi tam pasuje. Na Subtanku nie przekraczam 27,5J przy 180-190*C, a szybsze wygaszanie jest mi na rękę.

Swyped on Venue 7
By znamsienatym
#1389238
Niestety upgrade ma bug'a jak to z pierwszymi wersjami poprawek bywa ;) Kiedy jesteśmy w ECO mode i zechce nam się wymienić baterię to po włożeniu nowej otrzymujemy komunikat "Check battery" - nie da się korzystać z urządzenia. Rozwiązaniem jest przejście do jakiegokolwiek innego trybu pracy i zrestartowanie SX mini poprzez wyjęcie i ponowne włożenie baterii. Pojawiła się też opcja downgrade'u do poprzedniej wersji 1.4 jeśli komuś by ten bug bardzo przeszkadzał.
Awatar użytkownika
By Khonji
#1389284
Ktoś się spotkał z takim problemem przy aktualizacji?

EDIT: Poprawiłem foto

Obrazek
By znamsienatym
#1389297
@Khonji, aktualizujesz jakiegoś box'a z elektroniką SX350J czy SX Mini M class? Wbrew pozorom to są 2 różne aktualizacje. Bo jeśli M class to po pierwsze ściągnąłeś zły plik *.SXi po drugie, ten błąd pojawił mi się podczas aktualizacji u kolegi i chociaż M'ka była rozpoznawana przez aplikację SXi to jednak nazywała ją UNDEFINED zamiast SXmini-M-V1. Pomogło rozłączenie wszystkiego, restart komputera, restart SX mini M class i ponowna próba.

Poprawny FW dla M class masz tutaj:
120W: http://www.yihisxmini.com/download/Upgr ... s-120W.rar
150W: http://www.yihisxmini.com/download/Upgr ... s-150W.rar
Oryginalny FW 1.4: http://www.yihisxmini.com/download/SXmi ... 3_V1.4.rar
Awatar użytkownika
By Khonji
#1389319
znamsienatym pisze:@Khonji, aktualizujesz jakiegoś box'a z elektroniką SX350J czy SX Mini M class? Wbrew pozorom to są 2 różne aktualizacje. Bo jeśli M class to po pierwsze ściągnąłeś zły plik *.SXi po drugie, ten błąd pojawił mi się podczas aktualizacji u kolegi i chociaż M'ka była rozpoznawana przez aplikację SXi to jednak nazywała ją UNDEFINED zamiast SXmini-M-V1. Pomogło rozłączenie wszystkiego, restart komputera, restart SX mini M class i ponowna próba.

Poprawny FW dla M class masz tutaj:
120W: http://www.yihisxmini.com/download/Upgr ... s-120W.rar
150W: http://www.yihisxmini.com/download/Upgr ... s-150W.rar
Oryginalny FW 1.4: http://www.yihisxmini.com/download/SXmi ... 3_V1.4.rar



Pomogło. Dzięki @znamsienatym!
Awatar użytkownika
By Khonji
#1389332
LuziQ pisze:Gdyby kolega przeczytał kilka postów wcześniej co napisałem to miałby prawidłowe linki: post1388788.html#p1388788


Kolega przeczytał i pierwsze pliki pobrał z Twoich linków. Problem był w rozpoznawaniu urządzenia przez aplikację, więc pobrałem pliki jeszcze raz ze strony YiHi (i tu przyznaje się - błędne). ;-)
By smilee
#1389613
Sprawdzał ktoś czy bug dla Eco jest i w V120w i V150w?
By znamsienatym
#1389630
Tak, w obydwu występuje ten bug. YiHi już pracuje nad rozwiązaniem. Ciekawym jest zjawisko że jednak nie na wszystkich urządzeniach ten błąd występuje - loteria ale na większości jednak tak.
Awatar użytkownika
By gentillo
#1389987
Od wczoraj jestem użytkownikiem SX Mini. Jutro będę miał drut niklowy. Chciałbym uściślić kilka rzeczy.
1. Setup nie microcoil tylko zwykła sprężynka? Czy tylko taki się sprawdza?
2. Będę miał druty 0.3 i 0.4, który z nich będzie bardziej optymalny? W jaką rezystancję celować? Jest gdzieś może kalkulator dla Ni200?
3. Gdzieś wyczytałem że setup na Ni200 musi być bardzo starannie wykonany. Kanthal wybacza więcej. Czy to prawda? Na jakie elementy trzeba zwrócić uwagę?
4. No i pytanie na które pewnie nie będzie łatwej odpowiedzi ale w kilku miejscach wyczytałem o potencjalnej toksyczności Ni200. Czy jest w tej sprawie jakieś oficjalne stanowisko?
By znamsienatym
#1389991
@gentillo,

1. IMO jednak lepsza zwykła sprężynka, microcoil też oczywiście może być,
2. Producent zaleca rezystancję 0.065Ω, także jeśli chcesz coś koło tego to drut 0.4, np. 9 zwojów na średnicy 2.5mm. Jeśli chcesz trochę więcej np. 0.14Ω to już lepiej drut 0.3 - też działa bardzo dobrze na wyższej rezystancji niż 0.065Ω. Zresztą to już Twoja wola, kombinuj i szukaj optimum dla Ciebie.
3. Tak, prawda. Przyłóż się szczególnie do naprawdę porządnego dokręcenia końcówek drutu do słupków w parowniku,
4. Nie wiem, nie ma badań.
Ostatnio zmieniony 27 maja 2015, 11:03 przez znamsienatym, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By gentillo
#1390031
Kangertech subtank mini i plus.
Awatar użytkownika
By gentillo
#1390054
Chodzi o ten pin? Generalnie nie czaję co poeta miał na myśli?:)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
ursa nano miga 3 razy na biało

Przy włożonym podzie przy zaciąganiu się dioda mig[…]

https://i.ibb.co/Q6VVz26/freemax-gal[…]

JBL SMOKE BOX (JBL GO E-PAPIEROS)

Witam forumowiczów. Jest to mój pierwszy post w[…]

Jak to jest z tymi deserówkami?

Witajcie :wink: Temat troszke nostalgiczny bym p[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.