EPF
Awatar użytkownika
By wojto0o
#1224883
Ponownie z prośbą i zapytaniem co robię nie tak. Leci mi liquid przez air flow zamieszczam parę foto. Sznurek grzałka ok .0.6-0.7 omha. I jak napełniać bo niestety nie mam już pojęcia jak to robić z tym parowozem. :((


[img]http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/21/b52bfa10fdcfe495cef9c8dc06233467.jpg[/img]

[img]http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/21/2d913083c97ef5edcadd3dc679078876.jpg[/img]

[img]http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/21/d36a7f4df931f6277e86ae31380a0834.jpg[/img]
Awatar użytkownika
By agregat76
#1224894
Robisz setup na sznurku? Pytam, bo ja ślepy jestem :lol:

EDIT:
No mówiłem, że ślepy jestem :palm Dobra doczytałem, że to sznurek
W takim razie to nie moja bajka.
Ostatnio zmieniony 21 lis 2014, 18:56 przez agregat76, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By wojto0o
#1224896
najwyrazniej, nic innego nie mam na ta chwile albo szmata ...
Awatar użytkownika
By agregat76
#1224903
Dopisałem powyżej, że doczytałem. Ślepota :(
Szczerze mówiąc to sznurka nie stosowałem. Albo wata Bocoton, albo MUJI. Może któryś z kolegów, który posiada Foggera bawił się w układanie sznurków to pomoże.
A watę 100% bawełny, wybielaną bezchlorowo to możesz kupić w Rossmannie, Hebe lub aptece.
Np. http://www.rossnet.pl/Produkt/Lilibe-wata-bawelniana-100g,108126,promocja14
Awatar użytkownika
By szalinki
#1225256
Kolego odkręć sobie ten ring taki XD wtedy masz lepszy dostęp do grzałki to po pierwsze a ze sznurkiem to nie wiem, ale bawełnę 100% wszędzie kupisz tak jak kolega wyżej powiedział :)
Awatar użytkownika
By wojto0o
#1225784
uczyniłem to i wróciłem do liquidow które smakowały dla mnie strasznie... a tu proszę mila niespodziankaaaa,dobrze smaczy , może tumanów dymu nie ma... ale smacznie dzięki za nakierowanie "agregat 76" !
Awatar użytkownika
By agregat76
#1226989
Jakbyś napisał ok. 22 to bym Ci podał wymiary, a tak to już przepadło.
Jak coś to tubka od Foggera 4.0 ma 29,18 mm.
By MakeZZZ
#1227231
Ja mogę tylko powiedzieć, że jest to super parownik. Świetnie chmurzy (lepiej moim zdaniem niż 4.1), smak oddaje przyzwoicie. Setup jest trochę upierdliwy jak dla mnie, ale prostszy do zrobienia niż w 4.1 (te dziurki <3 <3 <3) . Kilka lekkich bobrów się zakradło zanim udało mi się stworzyć fajny setup: 0,9 ohm na bawełnie 100%. Ważne tylko żeby go przegotować bo u mnie przynajmniej śmierdział fabryką.
By piotras1971
#1228351
agregat76 pisze:@piotras1971, tubka od Foggera 5.0 ma 29,1 mm x 21 mm (długość x średnica), czyli ta od 4.1 powinna pasować :)


Potwierdzam, pasuje.

@agregat76 dzięki za pomoc, poleciał plusik.
Awatar użytkownika
By Exterminacja
#1228531
A jak oceniacie ten parownik do chyba najpopularniejszego Kayfuna ?? Lepiej wam się pali na 2 grzałkach czy jednak na jednej *SMOKEKING*

Wiadomo że co język to inne smaki ale tak waszym zdaniem tak po ludzku dla was samych :wink: :wink:
Awatar użytkownika
By agregat76
#1228537
Exterminacja pisze:A jak oceniacie ten parownik do chyba najpopularniejszego Kayfuna ?? Lepiej wam się pali na 2 grzałkach czy jednak na jednej *SMOKEKING*

Wiadomo że co język to inne smaki ale tak waszym zdaniem tak po ludzku dla was samych :wink: :wink:

Powiem tak: zadymę robi lepszą Fogger (wiadomo co dwie grzałki to nie jedna oraz osobny nawiew na każdą z grzałek), ale smak jak dla mnie lepiej oddaje Kayfun. I mam nieodparte wrażenie, że lepiej mi smakowało na Foggerze 4.0 (przy większej komorze odparowywania liquidu). Ale to tylko moje skromne zdanie. Nie musicie się z nim zgadzać :P
By znamsienatym
#1230474
Czy jakaś mądra głowa podpowiedziałaby co to za "korek" na gwincie w bazie? Mam ochotę go wydłubać i się przekonać ale jednak coś mnie powstrzymuje :lol:


Awatar użytkownika
By agregat76
#1230482
znamsienatym pisze:Czy jakaś mądra głowa podpowiedziałaby co to za "korek" na gwincie w bazie? Mam ochotę go wydłubać i się przekonać ale jednak coś mnie powstrzymuje :lol:



http://www.e-papierosy-forum.pl/post1222495.html#p1222495
Ot taki hamulec :mrgreen:

W wersji v4 pierścień regulacyjny kręcił się jak wariat na karuzeli i stąd taki patent :)
Awatar użytkownika
By cage009
#1231669
czy do Foggera nadaje się S.I.D czy muszę mieć mechanika?
By Speedo1544
#1231695
Możesz używać na SID`zie tylko musiał byś kręcić dość wysokie oporności bo SID chyba od 1,2 rusza,ale dla chcącego nic trudnego
By imprudentdude
#1232906
fogger v5, czy jednak lepiej v4.1, zdania są podzielone a ja już mam mętlik w głowie, co myślicie?
Awatar użytkownika
By agregat76
#1235842
yoey pisze:Jakie minusy ma ten parownik?
Szczególnie jak z oddawaniem smaku?

Popatrz dwa posty wyżej. Link do mojego posta. Może to Ci trochę rozjaśni ;) Na plus w porównaniu z v4 to mocowanie grzałek i napełnianie od góry :mrgreen:
Awatar użytkownika
By yoey
#1235889
agregat76 pisze:Popatrz dwa posty wyżej. Link do mojego posta. Może to Ci trochę rozjaśni ;)

Prawda li to. ;)

A zdjęcie pierścienia regulacji przepływu powietrza nic nie daje (o ile nie da się otworów całkowicie odsłonić nie zdejmując go)?


agregat76 pisze:Na plus w porównaniu z v4 to mocowanie grzałek i napełnianie od góry :mrgreen:

Z tego zdaję sobie sprawę.
Awatar użytkownika
By agregat76
#1236258
yoey pisze:A zdjęcie pierścienia regulacji przepływu powietrza nic nie daje (o ile nie da się otworów całkowicie odsłonić nie zdejmując go)?

Przy ostatnim setupie wywaliłem go w cholerę i zdecydowanie poprawił się cug :mrgreen:
Awatar użytkownika
By yoey
#1236627
agregat76 pisze:
yoey pisze:A zdjęcie pierścienia regulacji przepływu powietrza nic nie daje (o ile nie da się otworów całkowicie odsłonić nie zdejmując go)?

Przy ostatnim setupie wywaliłem go w cholerę i zdecydowanie poprawił się cug :mrgreen:

No jasne. Ja zauważałem, że troszkę poprawił się smak ale na 4.1.

Co lepsze tytułowy parownik czy Rose v2/v3?
Rose jest jeszcze cięższy od Foggera. :zakrecony
By szyroki
#1237041
Rose to całkowicie inna bestia. Fogger jest przeznaczony pod dwie grzały i ostre kopcenie, jak sama nazwa wskazuje. Rose ma bardzo wąski komin, niezbyt duży airflow i jest przeznaczony raczej pod jedną grzałkę, produkcja chmury siłą rzeczy będzie mniejsza, ale smak podobno świetny. W Wielkiej Brytanii Rose jest otaczany niemal religijnym kultem, nie wiem czy klony z FT są dobre, na pewno dobre opinie mają klony Pallas, ale na FT są inne. Gdybyś się zdecydował, to koniecznie bierz wersję z podstawą, bo jest dość potrzebna. Podobny w zamyśle do Rose (a niedrogi) jest Kaiser (od twórców Foggera właśnie) - można kupić na e-dymie za 89zł. I ma znacznie większy komin.

Ja czekam na oryginał Rose v2, który udało mi się kupić niezbyt drogo w USA, więc nie wiem czy te peany są uzasadnione, ale musisz sobie odpowiedzieć jaki styl wapowania lubisz.
By iniemamocny
#1239016
Dodam swoje trzy grosze niedoświadczonego w bojach vapera. Na trzy setupy jeden wyszedł potwornie, jeden lepiej i ostatni w miarę świetnie, z czego dumny jestem niesamowicie, tym bardziej że to w ogóle moje pierwsze RTA i trzeci setup w życiu.
Zauważyłem że bardzo, ale to bardzo znaczenie ma ułożenie waty (ja używam akurat MUJI) w tym atomizerze, tak bardzo że może być źle, bardzo źle albo dobrze.
Jedni zalecają przy wacie podwijać na bokach, nie umieszczając w kanałach, inni ładują do kanałów, na to nakręcają pierścień i kominek i dopiero docinają, też tak na próbę zrobiłem - bobrzył strasznie, to dlatego że w momencie zakładania komina, cały wick się naciągał za bardzo, po za tym zamiast brać liquid to zatykał kanały.

Raz dałem za dużo waty i bulgotał strasznie, tak że nadmiar spływał przez air hole - nie nadążałem czyścić.

Prawda jest taka, że należy napełniać przy zamkniętym pierścieniu, wata musi ledwo wchodzić w kanały, nie może być naprężona, ale jednak powinna lekko wchodzić w kanały i stykac się z liquidem, wtedy dopiero zakręcamy komin. Ja dodatkowo jeszcze wypycham po zakręceniu watę do środka w kanałach. Nie dymi, nie leje, ale wiadomo, to mój trzeci setup, więc czwarty, piąty też mi się może nie udać. Potrzeba wprawy.
Prostota konstrukcji - spora.
Wygoda -średnia, ale to ze względu na mało miejsca w kominie, czy jak to się zwie. Tylko mikro grzałki, bo nie ma miejsca.

Ja vapuję na 0,8 ohma, na setupie z kanthala a1 (0,32mm) plus wata Muji. Dodatkowo zmodyfikowałem pierścień dopływu powietrze, odcinając na tokarni jeden z kołnierzy do tego miejsca gdzie są te nacięcia ułatwiające kręcenie - da się to tak zrobić - trzeba najpierw wytoczyć aluminiowy wałek( nie musi być aluminiowy, musi być jedynie z metalu bardziej miękkiego od pierścienia, nagwintować go, nakręcić pierścień i wtedy przetoczyć, skromnie dodam, że wygląda to bardzo profesjonalnie, fabrycznie takie być powinno, w pełni otwarte, to praktycznie otwory otwarte prawie na full, w pełni zamknięty, to nadal w pełni zamknięty, jedyny minus, to taki, że pierścień można teraz nakręcać tylko jedną stroną, ale to jakby wcale nie minus, po prostu trzeba pamiętać żeby nakręcić odpowiednią stroną.

W skrócie - Atomizerek bardzo fajny, wymagający wprawy i cierpliwości (ach ten brak pęsety z ceramicznymi końcówkami), wygląda super, dymi super, smak znacznie lepszy niż w genitanku którego również używam.
By Rufu5
#1239630
iniemamocny pisze:Dodam swoje trzy grosze niedoświadczonego w bojach vapera. Na trzy setupy jeden wyszedł potwornie, jeden lepiej i ostatni w miarę świetnie, z czego dumny jestem niesamowicie, tym bardziej że to w ogóle moje pierwsze RTA i trzeci setup w życiu.
Zauważyłem że bardzo, ale to bardzo znaczenie ma ułożenie waty (ja używam akurat MUJI) w tym atomizerze, tak bardzo że może być źle, bardzo źle albo dobrze.
Jedni zalecają przy wacie podwijać na bokach, nie umieszczając w kanałach, inni ładują do kanałów, na to nakręcają pierścień i kominek i dopiero docinają, też tak na próbę zrobiłem - bobrzył strasznie, to dlatego że w momencie zakładania komina, cały wick się naciągał za bardzo, po za tym zamiast brać liquid to zatykał kanały.

Raz dałem za dużo waty i bulgotał strasznie, tak że nadmiar spływał przez air hole - nie nadążałem czyścić.

Prawda jest taka, że należy napełniać przy zamkniętym pierścieniu, wata musi ledwo wchodzić w kanały, nie może być naprężona, ale jednak powinna lekko wchodzić w kanały i stykac się z liquidem, wtedy dopiero zakręcamy komin. Ja dodatkowo jeszcze wypycham po zakręceniu watę do środka w kanałach. Nie dymi, nie leje, ale wiadomo, to mój trzeci setup, więc czwarty, piąty też mi się może nie udać. Potrzeba wprawy.
Prostota konstrukcji - spora.
Wygoda -średnia, ale to ze względu na mało miejsca w kominie, czy jak to się zwie. Tylko mikro grzałki, bo nie ma miejsca.

Ja vapuję na 0,8 ohma, na setupie z kanthala a1 (0,32mm) plus wata Muji. Dodatkowo zmodyfikowałem pierścień dopływu powietrze, odcinając na tokarni jeden z kołnierzy do tego miejsca gdzie są te nacięcia ułatwiające kręcenie - da się to tak zrobić - trzeba najpierw wytoczyć aluminiowy wałek( nie musi być aluminiowy, musi być jedynie z metalu bardziej miękkiego od pierścienia, nagwintować go, nakręcić pierścień i wtedy przetoczyć, skromnie dodam, że wygląda to bardzo profesjonalnie, fabrycznie takie być powinno, w pełni otwarte, to praktycznie otwory otwarte prawie na full, w pełni zamknięty, to nadal w pełni zamknięty, jedyny minus, to taki, że pierścień można teraz nakręcać tylko jedną stroną, ale to jakby wcale nie minus, po prostu trzeba pamiętać żeby nakręcić odpowiednią stroną.

W skrócie - Atomizerek bardzo fajny, wymagający wprawy i cierpliwości (ach ten brak pęsety z ceramicznymi końcówkami), wygląda super, dymi super, smak znacznie lepszy niż w genitanku którego również używam.


Powiem szczerze że ilu ludzi tyle sposobów robienia setup'ów jest. Co do wygody hmmm wg mnie jest ogromna w porównaniu do foggera 4.1 miejsca też jest sporo :) zrobienia dziur w słupkach pinow i danie srubek z normalnym rozmiarem pod normalny śrubokręt a nie chiński mikro wkrętak, ogólnie strzał w 10!

Wysłane z mojego HTC One
By iniemamocny
#1239633
Dużo jest do momentu gdy nie nakręcisz kominka, czy raczej tulejki pod kominkiem. Ale może po prostu robie zbyt dużej średnicy grzałki czy zbyt nisko je ustawiam.
Awatar użytkownika
By agregat76
#1239635
Dużo miejsca to jest w wersji 4.0 :mrgreen: Tam mam zrobione grzałki o średnicy 2,5 mm, a w 5.0 już 2 mm. Przy większej średnicy już trochę słabo z miejscem robi się .
By Rufu5
#1239663
Aktualnie wapuje na kanthalu D 0.35 2x 8 z. Raz na muji raz na zwykłej wacie i powiem że efekt mnie zadowala bardzo a średnica 1.8 mm grzałki na wysokości otworów montażowych

Wysłane z mojego HTC One
By iniemamocny
#1239677
To wiele tłumaczy, robiłem na średnicy 2,9mm, widać za duża, poza tym jakieś 2mm od otworów wentylacyjnych, czyli poniżej otworów montażowych. Wychodzi 7 zwojów i opór 0.8-0.7ohma. Sprawdzę rzeczywiście mniejszą średnicę, inne umiejscowienie grzałek i poeksperymentuję znów z ułożeniem i ilością waty. Pewnie wyjdzie o jeden zwój więcej przy średnicy 2,2mm - 2,5mm, aby ten sam opór osiągnąć?
Awatar użytkownika
By agregat76
#1239685
iniemamocny pisze:To wiele tłumaczy, robiłem na średnicy 2,9mm, widać za duża, poza tym jakieś 2mm od otworów wentylacyjnych, czyli poniżej otworów montażowych. Wychodzi 7 zwojów i opór 0.8-0.7ohma. Sprawdzę rzeczywiście mniejszą średnicę, inne umiejscowienie grzałek i poeksperymentuję znów z ułożeniem i ilością waty. Pewnie wyjdzie o jeden zwój więcej przy średnicy 2,2mm - 2,5mm, aby ten sam opór osiągnąć?

http://www.steam-engine.org/coil.asp?a=true&useNaDia=true&s=dp&r=0.8&dia=0.32&id=2.2&ll=4&ws=0
By iniemamocny
#1239691
Dzięki, dzięki. Mam kalkulator, tak tylko głośno myślałem. Jeszcze zapytam, jak układacie watę aby uniknąć bobrzenia, bulgotania i wycieków?
Awatar użytkownika
By agregat76
#1239907
iniemamocny pisze:Dzięki, dzięki. Mam kalkulator, tak tylko głośno myślałem. Jeszcze zapytam, jak układacie watę aby uniknąć bobrzenia, bulgotania i wycieków?

Układam teraz trochę inaczej niż to pokazywałem wcześniej na zdjęciach. Docinam MUJI do właściwej długości, nakładam komin i układam watę na kanałach. Zakraplam liqudem, skręcam wszystko razem, zalewam baniaczek liquidem i ognia :lol: Nic nie bobrzy, nie zalewa i nie bulgocze. Nie chce mi się już bawić we wsadzanie waty do kanałów :mrgreen:

PS. Dzisiaj przeprosiłem się z Foggerem 4.0 :mrgreen: Jednak mi lepiej podchodzi niż wersja 5.0, która wylądowała w pudełku :lol:
By iniemamocny
#1240298
Kożystam z aplikacji Vaper's toolbox na andka, w roli kalkulatora między innymi, bardzo pożyteczna, uwzględnia także długość drutu od cewki do otworów mocujących.
Dziś z ciekawości zrobiłem setup o średnicy 2.49mm, bo akurat takie miałem śrubokręty pod ręką, grzałki skompresowałem przed montażem podgrzewając je w pęsecie palnikem, zamontowałem na wysokości otworów mocujących, czyli dużo wyżej niż do tej pory, a bawełnę poupychałem na sucho dopiero po zamontowaniu tulejki, po czym dopiero nawilżyłem i założyłem kominek. Nawet nieźle to wyszło, na pewno dużo wygodniej i szybciej niż do tej pory. Jest też sporo więcej miejsca, zdecydowanie będę robił grzałki tej średnicy. Przelało otworami tylko na początku, ale to moja wina bo za bardzo nawilżyłem grzałki i po prostu nadmiar sobie spłynął. Zobaczę jak to się będzie sprawować na dłuższą metę. Mogłem dać po dwa zwoje więcej na grzałkę, dałem tylko po jednym i wyszło 0.6-0.7 ohma, mam tylko nadzieję że izolator to wytrzyma :-D
By iniemamocny
#1240317
Tak, czytałem, ale gdzieś indziej czytałem że próg w foggerze to jakieś 0.5 ohma, ze względu właśnie na izolator z paraformaldehydu, a jego granica cieplna to 230 stopni Celsjusza, po czym się dekomponuje wydzielając formaldehyd, którego raczej nie chciałbym wdychać ;-) Kompletnie nie wiem skąd się wzięły te 1500℃ u Chińczyków, przy tej temperaturze to chyba piny by się świeciły na czerwono :-D
Awatar użytkownika
By agregat76
#1240330
Moim zdaniem to poniżej 0,5 nie ma co schodzić. Jak masz 0,6-0,7 to nie masz co się przejmować ;)
By iniemamocny
#1240343
Nie zamierzam schodzić niżej. Dla mnie 0.8-1.0 to właśnie taki "sweet spot", a te 0.6-0.7 to wypadek przy pracy ;-)

Tak dla ciekawych, specyfikacja Derlin:

Kod: Zaznacz całyMATERIAL SAFETY DATA SHEET
Delrin 150SA, 550SA, CL500


EMERGENCY TELEPHONE: (856) 227-0500
Issue Date: October 1985
Revised Date: May 26, 2000
TRADE NAME: Delrin/Acetal
CHEMICAL NAME: Homopolymer Polyoxymethylene Formaldehyde
PART NAME: DNR,DNS 150SA, 550SA, CL500

1. Physical Property Data
Melting Point: 172-184C
Solubility In Water: Insoluble
% Volatile: N/A
Color: White
Odor: Slight formaldelhyde

2. Fire and Explosion Data
Flash Point: N/A

Flash Ignition Temp: 322C

Test Method: ASTM D 1929-62

Fire and Explosion Hazards: Burns with a colorless flame. Delrin dust cloud ignition temperature 440C.

Extinguishing Media: Water, carbon dioxide, foam, dry chemicals.

Special Fire Fighting Instructions: Protection from fumes of formadelhyde.


3. Hazardous Reactivity
Conditions To Avoid: Heating above 230C - forms formaldehyde.

Materials to Avoid: Strong acids and bases (decomposes forming formaldehyde). Strong oxidizing agents.

Hazardous Combustion and Decomposition Products: Formaldehyde is classified as an animal carcinogen by NTP.


4. Health Hazard Information
Acute Effects of Exposure

Ingestion: Not a probable route of exposure.

Inhalation: Formaldehyde is an upper respiratory irritant and animal carinogen. TLV 1ppm.

Eye Contact: Mechanical irritation.

Chronic Effects of Exposure: Formaldehyde released in small quantity during hot processing. Formaldehyde is listed as an animal carcinogen.


5. Emergency and First Aid Procedures
Ingestion: Not a probable route of exposure.

Inhalation: Remove to fresh air. Refer to a physician for treatment.

Skin Contact: If molten polymer contacts skin, cool rapidly with cold water. Do not attempt to peel polymer from skin. Obtain medical attention for thermal burns.

Eye Contact: Flush with water.


6. Disposal Procedures
Aquatic Toxicity: Not toxic. Not water soluble.

Spill, Leak, Or Release: Sweep up to prevent slipping hazards.

Waste Disposal: Incineration or landfill in compliance with federal, state and local regulations


7. Protective Information
Ventilation: Local exhaust at molding machine.

Personal Protective Equipment: Eye: Safety glasses. Gloves: When handling hot polymer. Respirator: If local exhaust does not keep formaldehyde concentration below 1 ppm. Other: Long sleeve cotton shirt and long pants if handling molten material.

Storage Conditions: Dry storage. Keep containers closed to prevent contamination. Open containers only in well-ventilated areas.

This material safety data sheet and the information it contains is offered to you in good faith as accurate. We have reviewed any information contained in this data sheet which we received from sources outside our company. We believe this information to be correct but cannot guarantee its accuracy or completeness. Health and safety precautions in this data sheet may not be adequate for all individuals and/or situations. It is the user's obligation to evaluate and use this product safely and to comply with all applicable laws and regulations. No statement made in this data sheet shall be construed as a permission or recommendation for the use of any product in a manner that might infringe existing patents. No warranty is made, either expressed or implied.


Wiadomo, zapewne są różne rodzaje tego materiału, ale 1400 Stopni Celsjusza to chyba żaden nie wytrzyma. Podejrzewam, że Chińczyk w ogóle zastosował inny materiał, ale nie bardzo mam czym zmierzyć temperaturę wewnątrz komory, czujnik nie podejdzie, a nic na podczerwień nie mam. Szkoda mi też izolatora żeby go potraktować wysoką temperaturą.
Awatar użytkownika
By dandy966
#1240631
Mógłbym prosić aby ktoś zrobił dokładne zdjęcie dobrze ułóżonej waty? Robię już 5 setup i dalej po zalaniu i skręceniu liquid wypływa przez airhole.
By iniemamocny
#1250377
agregat76 pisze:
iniemamocny pisze:Dzięki, dzięki. Mam kalkulator, tak tylko głośno myślałem. Jeszcze zapytam, jak układacie watę aby uniknąć bobrzenia, bulgotania i wycieków?

Układam teraz trochę inaczej niż to pokazywałem wcześniej na zdjęciach. Docinam MUJI do właściwej długości, nakładam komin i układam watę na kanałach. Zakraplam liqudem, skręcam wszystko razem, zalewam baniaczek liquidem i ognia :lol: Nic nie bobrzy, nie zalewa i nie bulgocze. Nie chce mi się już bawić we wsadzanie waty do kanałów :mrgreen:

PS. Dzisiaj przeprosiłem się z Foggerem 4.0 :mrgreen: Jednak mi lepiej podchodzi niż wersja 5.0, która wylądowała w pudełku :lol:
Już drugi setup zrobiłem według Twojego przepisu i jest za każdym razem rewelacja. Nie pchać w kanały, przyciąć na odpowiednią długość, nałożyć komin, ułożyć bawełnę na kanałach, zakroplić, skręcić, zalać i gotowe. Zero przecieków, bobrzenia przy 20w na 0.8ohm, a mniej nerwów :-)
By zakrzu1908
#1252566
Zakupilem wczoraj foggera 5.0 i zalewam liquidem i wylatuje odrazu AH ,co jest? Widzialem kilka problemow takich ale zaden nie byl wyjasniony co jest tego przyczyna?
By iniemamocny
#1252581
Zalewasz z zamknietym pierscieniem, dokrecasz gorny cap do konca dopiero po odwroceniu tanka, mimo to może się zdazyc ze przy nasaczaniu bawelny nalecialo do AH, wystarczy wytrzec, nie powinno wiecej leciec. To oczywiscie pod warunkiem ze dobrze ulozyles bawelne.
By zakrzu1908
#1252585
Wlasnie jestem zielony w modach bo to jest moj pierwszy i pierwsza grzalka i nie jestem pewien czy dobrze ulozylem bawelne
By zakrzu1908
#1252588
a tak przy okazji dlaczego mam w polowie otwarte AH nie moge dalej odkrecic zeby bylo w pelni odsloniete?
By iniemamocny
#1252590
Przeczytaj kilka postow wczesniej. Fogger niekoniecznie jest najlepsza opcja do nauki robienia wlasnych setupów.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
Szukam czegoś dobrego

Dzień dobry. Mój drugi post tutaj, a zarazem wiem,[…]

Problem z paleniem w OXVA slim pro.

Siema, Mam dość irytujący problem z OXVA slim pro[…]

Liquider

Miał ktoś do czynienia z tymi liquidami? Jak wraże[…]

Premium liquidy

Próbowałem dużo różnych liquidów i sytuacja jest t[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.