EPF
Zdrowotne aspekty e-palenia.
By Smola
#1211232
Witam, nie wiem dlaczego mój post został usunięty, ale do rzeczy. Kupilem sobie SREBRNY e-papieros eGo-CE5. Dorzucili mi Liquid 12mg Heath E-Liquid Marlboro. Liquid ten śmierdział, jestem zielony więc myślałem że to naturalne. Po kilkunastu buchach zaczą boleć mnie brzuchi i zaczęło mi się odbijać. Wylałem to i wlałem E-Liquid smak TABACCO. Było to samo. Wyparzyłem grzałkę, umyłem w spirytusie i wyparzyłem snowu. Po wlaniu TABACCO wszystko było ok, smak bardzo dobry, ale dalej lekko było czuć pierwszy liquid MARLBORO i znów czułem się niekomfortowo. Czy może to być jakieś uczulenie na liquidy ? albo fina jest w papierosie? Bardzo prosze o pomoc.
By amsaw
#1211258
Kup normalnego e-papierosa i normalny liquid.
Szkoda zdrowia na to coś, co usiłujesz inhalować.
By amsaw
#1211267
Wszystko. Z liquidem również.
Kupiłeś na alle czy w chińskim markecie?
By Smola
#1211269
Na allegro, ale podaj mi jakiś większy szczegół na co mam zwrócic uwage przy nastepnym kupnie
Awatar użytkownika
By AVATARKUBA
#1211277
Kupuj w polecanych sklepach ( dowiesz sie przeglądając różne posty typu "pierwszy e papieros do 200 zł" lub w dziale na forum LINK: sklepy-internetowe-f89.html ) i kupuj polecane sprzęty, nie leć po taniości (oszczędność to poważny błąd jeśli chodzi o e-palenie), jeśli nie wiesz jak obsługiwać lub nie wiesz czy dasz radę sobie z sprzętem to polecam szukajke na górze :) lub google :)
By Smola
#1211287
Czyli dowiedziałęm się że to jest jakieś Chińskie g**no, i co ja mam z tym teraz zrobić? 30 zl poszło w w błoto. Raczej nikomu tego nie sprzedam ze względu na obawy czyjegoś zdrowia. :(
By amsaw
#1211291
99% e-papierosów sprzedawanych na Allegro, to bezwartościowy i do tego niebezpieczny szajs.
Liquidy, które kupiłeś są jednymi z najgorszych. Nie sądzę, żeby miały jakiekolwiek badania, certyfikaty itd.
Posłuchaj AVATARKUBY i kup coś normalnego w normalnym internetowym sklepie.
By Smola
#1211294