- 15 lip 2014, 07:59
#1132386
Mnie osobiście pop-up'y raczej zniechęcają do klikania we wszystko co się w nich znajduje, szczególnie gdy jestem na przeglądarce mobilnej i przycisk zamknięcia jest tak mały że trafienie w niego graniczy z cudem. Większość użytkowników zamyka takie bannery niemalże odruchowo i z doświadczenia wiem że ich skuteczność jest raczej niewielka, czasy bumu neostradowego gdy klikało się we wszystko co zamrugało na ekranie już dawno za Nami, wyrobiliśmy już sobie pewne odruchy i pomysły z lat 90-tych odchodzą raczej w zapomnienie. To co jest obecnie potrzebne (a właściwie potrzebne jest od dawna) to nasilenie działań w sieciach społecznościowych które są poważnym sojusznikiem w takich akcjach, a gdzie EFVI praktycznie nie istnieje. Oglądałem jak wygląda ekspansja odnośników związanych z EFVI i kończyliśmy zabawę w okolicach 2-3 kręgu gdzie standardem dla zorganizowanych akcji jest co najmniej 6 krąg znajomych, mówiąc prościej odnośniki do akcji związanych z EFVI praktycznie nie wychodziły poza bardzo wąskie grona użytkowników którzy i tak byli swoimi znajomymi i którzy zazwyczaj już od dawien dawna wiedzieli o EFVI. Forum wkrótce rozpocznie akcje mailingową i choć nadal pomysł mi się nie podoba, to zgodnie z zapowiedzią korzystamy z tej metody gdy wszystkie inne zawiodły, cały czas jednak będę miał nadzieję że uda Nam się uderzyć w społecznościówki tutaj już nawet nie tyle chodzi o sukces całej akcji co o zaznaczenie Naszej obecności, o pokazanie się szerszej publiczności oraz zainteresowanie tematem.
Na czas działań związanych z akcyzą ignoruje wszystkie zapytania o bazar.