EPF
By Robski
#1071940
Witam. Palę e papierosy od około 3 tygodni. W zasadzie od pierwszego momentu gdy spróbowałem e-papierosa natychmiast odstawiłem analogi bo stały się zbędne. 4 sztangi fajek kupionych już wcześniej leży na biurku nietknięta. Zakupiłem 2 clearomizery Protank 2 i Protank 3 a do kompletu Vision spinnera 2 i standardową bateryjkę 650mAh. Tak więc mam non stop 2 kompletne zestawy w każdym zalany inny smak liquidu. W ogóle to mam od początku 4 smaki. 2 bardzo orzeźwiające (jabłkowy i brzoskwiniowy) oraz 2 bardzo słodkie (karmel oraz banan i jakaś słodka mieszanka owocowa). W ciągu dnia popalam sobie zamiennie. Jako że jestem początkujący a analogów paliłem paczkę dziennie, liquidu zużywam około 3ml dziennie o mocy 18mg nikotyny, czasem troszkę więcej płynu mi schodzi. Przez 3 tygodnie smaki tych liquidów odczuwałem bardzo wyraźnie.